Emaitzak: 7
2017 | ||
Zilbeti, M. (2016): Arte ekoizpen feministak | euskal testuinguru kulturalean, UEU, Bilbo. Zulaika, J. (1993): | |
Bukatzeko eta koloreei lotuta, aurrekoarekin zerikusirik apenas duen beste perspektiba batetik koloreen bilakaera | euskal testuinguruan xehatzen duen saiakera izan zen Uztaro aldizkariak arteaz argitaratu zuen lehena. Kolorearen fenomeno kulturala bere bilakaera historikoan kokatzen du eta ibilbide hori nola euskal kulturan koloreen esanahia berezituekin gauzatu den adierazten digu. | |
...zaharberritze tratamenduren egokitasunaren azterketa (testu honen laugarren atalean aipatzen dena); beste bat, Artearen Historiakoa, Haizea Barcenillak egindako Komisariotza eta berdintze prozesuak, 2014 urtean aurkeztutakoa; eta hirugarren bat, arte ekoizpenak aztertzen baditu ere, Antropologiaren ikuspegitik idatzia dago, hain zuzen, Maider Zilbetik 2016an defendatutako Arte ekoizpen feministak | euskal testuinguru kulturalean: arte instituzio garaikideetako praktika. | |
Ahalegin neketsu horretan, euskarazko hezkuntza eredu gisa, bide luzea egina duten Ikastolak eta UEU dauzkagu. Horien ereduen gainean eraikiko da, inoiz eraikitzekotan, euskal hezkuntza sistema nazionala, non, | euskal testuinguru partikularretik abiatuta, helmuga unibertsalera iristeko bokazioa erakutsiko baitu, zientzien ekarpenari aurrera eraginez. Eta euskaraz. | |
Biblia, benetan, ez da liburu elitista bat; herriarentzako liburua da, bai bere jatorrian bai eta bere harreraren historian ere. Bibliak, bada, | euskal testuinguru eta eremu jakinetik, erabiltzaile askotariko eta askorengana zabaldu behar zuen, hartzaile pribilegiatu modura talde jakin bat adierazi eta zehaztu gabe. | |
2020 | ||
Horrek guztiak nazionalismo kulturaletik hurbil dagoen jarrera defendatzera darama, nahiz eta zuzenean korronte teoriko horrekin loturarik izan ez. Azurmendiren jarrera | euskal testuinguruari lotua dagoenez, bere proposamena abertzaletasun kultural izendatu da. | |
2023 | ||
Emaitzek erakutsi zuten zahartzaroko mendekotasunari buruzko irudikapen sozialak hiru dimentsio analitikotan eta zazpi gairen bitartez artikulatzen zirela (ikus 2 taula). Irudikapen sozialen ikuspegi konstruktibista kontuan izanik, gaiek, banakako eta talde arteko esperientzia eta posizionamenduez haratago, | euskal testuinguruan gaiaren inguruan sortzen ari diren eztabaida eta esanahien arteko tentsioak azaleratu zituzten (Braun eta Clarke, 2006). Jarraian emaitzetan landutako gaiak aurkezten dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
euskal | 7 (0,05) |
Lehen forma
euskal | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
euskal testuinguru | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
euskal testuinguru kultural | 2 (0,01) |
euskal testuinguru gai | 1 (0,01) |
euskal testuinguru lotu | 1 (0,01) |
euskal testuinguru partikular | 1 (0,01) |
euskal testuinguru xehatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |