Emaitzak: 7
2012 | ||
Sorguneak ikertegiaren bi lanetan oinarritutako gogoeta, eta herri mailako azterketa zehatz baten ondorio nagusiak dira artikulu honetan azalduko direnak. Bi lan horiek euskal kulturgintzaren estrategiak garatzeko oinarriak eta euskarazko kultur sormenaren egitura sistema Gipuzkoan dira; eta herri mailako azterketa Amaia zinkunegi teknikariak Nekane Goikoetxearen zuzendaritzapean eginiko Graduondo amaierako | euskal kulturgintzaren Transmisioko proiektua. Ikerketa lan horietan erabilitako analisitresnen arabera landutako kasu praktikoa da proiektu hori. | |
2023 | ||
Laburpena. Artikuluan | euskal kulturgintzaren transmisioa unibertsitate mailan nola bidera litekeen hausnartzen da. Zehazki, auzia zertan den azaldu ostean, HUHEZIN (Mondragon Unibertsitatea) hezkuntza graduetako ikasleekin diseinatu den prototipoa deskribatzen da. | |
Gorputzak gara eta Eskola eta gizartea deituriko moduluetan, euskal kulturgintzaren lanketa nola prototipatzen den azaltzen da. Artikulua interesgarria izan liteke | euskal kulturgintzaren transmisioa eskola eremuan garatzeko interesa duten irakasle eta hizkuntza normalkuntza teknikarientzat. • Hitz gakoak: | |
Ildo berean, esan ohi dugu | euskal kulturgintzan transmisio arazoak ditugula: arazoa ez da soilik nekez ezagutarazten dela eskolan, hedabideetan ala familietan euskal kulturaren ondarea, mendez mende eraiki den ezagutza metatua. | |
Artikulu honetan ahalegina egiten da hizkuntz politiken kultur dimentsioa argitzeko: Zer lotura dute | euskal kulturgintzaren transmisioak, nolabaiteko murgiltze kulturalak, eta euskararen erabilerak. Komeni al da botere harremanei erreparatzea? | |
Zenbakiari amaiera emateko," Euskal Kulturgintzaren transmisioa unibertsitatean" artikulua idatzi dute Nekane Goikoetxea Agirrek eta Unai Ormaetxea Jauregik. Lan horretan, HUHEZIk (Mondragon Unibertsitatea) duen eskarmentua oinarri hartuta, | euskal kulturgintzaren transmisioa unibertsitate mailan nola bidera litekeen hausnartzen dute egileek. Euren hitzak ekarriz, iragar daiteke artikulua bereziki interesgarria izan daitekeela euskal kulturgintzaren transmisioa eskola eremuan garatzeko interesa duten irakasleentzat eta, baita, hizkuntzaren normalkuntza teknikarientzat ere. | |
Lan horretan, HUHEZIk (Mondragon Unibertsitatea) duen eskarmentua oinarri hartuta, euskal kulturgintzaren transmisioa unibertsitate mailan nola bidera litekeen hausnartzen dute egileek. Euren hitzak ekarriz, iragar daiteke artikulua bereziki interesgarria izan daitekeela | euskal kulturgintzaren transmisioa eskola eremuan garatzeko interesa duten irakasleentzat eta, baita, hizkuntzaren normalkuntza teknikarientzat ere. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
euskal | 7 (0,05) |
Lehen forma
euskal | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
euskal kulturgintza | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |