Emaitzak: 7
2001 | ||
(18)" Iraila edo Urria behar du izan(...) Irailan batez ere, baina Urrian | ere haurrek olatuekin jolastu ohi dira" Concha" ko lehendabiziko ranpan." | |
" Ainhoa" ere abangoardiazko giroan sortu baita: Izagirrek Zergatik bai nobelan egin zuen moduan, hemen | ere haurraren hizkera jaso nahi duen testu baten ondoren datorkigu Ainhoa haurrari egiten zaion poema. | |
2005 | ||
" Gizakien iduriko bilakatua, gizaki bezala agertua" (Flp 2,7) Hainbestetaraino gizon eta gizon xume non bere herritarrek baitzioten: " Ez ote da hori zurginaren semea?" (Mk 6,3) Ñiñi sortu da, gaur egun familia behartsuenean | ere haurrik sortzen ez den moldean, lehenagoko buhameak iduri, aberen erdian. Handitu da. | |
2011 | ||
Ipuin bat da; gaztetxoentzako ipuintxo bat, hasiera batean. Erein argitaletxeak | ere haur eta gazte literaturako Perzebal sailean eman du argitara. Nabarmena da, baina, Süskinden lan ederrari motz samar gelditzen zaiola sailkapen hori, eta, nire iritzirako, Sommer jaunaren istorioa aise har daiteke helduentzako ipuintzat ere. | |
2021 | ||
Baina albuma ezin du irakurri, testu laburra baina zail samarrak diren horiek ezin ditu irakurri, poemak ere ez... Kontsigna horietan | ere haurra behartzen dugu beti betikoa irakurtzen. Orrialde kopurua izaten da askotan irizpidea". | |
Herri honetan ez dago haurrak literatura biziko duela bermatzeko inolako neurririk, jakinik ere literaturak gogoetarako gaitasuna, sormena, gozamena, errealitatearen alderdi ikusgaitzak ikusteko aukera nahiz errealitatea kolokan jartzeko gaitasuna eskaintzen dituela. Eta jakinik | ere haur askok eskolan izaten duela euskal literaturarekiko lehen harremana. | |
" Haien hausnarketa eta plangintza burutsuen bitartez, hezkuntzako profesionalak eta hezkuntzaren diseinuaren eta inplementazioaren arduradun politikoak ere ez dira argiegiak edo kategorikoegiak curriculumetan literatura gaitasunak hobetzeak ikasleen bilakaera kognitiboan duen eragina balioesten dutenean. Ez; zantzu nahikoak eta kezkagarriak daude ondorioztatzeko ulermen eta adierazpen literarioarekin lotutako edukiak ez direla lehentasunezkoak ez curriculum diseinuetan, ez herritarren hezkuntza ez formalean (batez | ere haur eta gazteak, baina baita helduak ere) gure mendebaldeko gizarte eta gizarte kapitalistetan. Teknologia, zientziaedo ekonomia arloen inperioa lehenesten du, etorkizuneko arrakasta profesionalen eta horren ondoriozko prestigio sozialaren berme, itxuraz, hutsezin gisa". |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ere | 7 (0,05) |
Lehen forma
ere | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Labayru | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ere haur | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ere haur asko | 1 (0,01) |
ere haur behartu | 1 (0,01) |
ere haur hizkera | 1 (0,01) |
ere haur olatu | 1 (0,01) |
ere haur sortu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |