2006
|
|
Kontzesionarioak ez dio
|
eragindako
bezeroari ihardespena geroratu behar; honen eskaerari erantzun egin behar dio, besterik gabe: kontzesionarioan ordaindutako dirua itzuli behar dio, matxura automobilak aurretiaz zeukan akats baten ondoriozkotzat onartuta; edo dirua itzultzeari uko egin, baina era justifikatuan.
|
|
Horren gaineko informazioa,
|
eragindako
bezeroak ohiko sukurtsalean jaso dezake.
|
|
, eta, Kontsulatuetako Zerbitzuen Departamentukoak. Iberiak atzo jakinarazi zion CONSUMER eroski ri prentsa ohar baten bidez billeteen baldintzak malguduko dituela,
|
eragindako
bezeroei aldaketak eta itzulketak errazteko. Halaber, Erresuma Batuko aireportu baten bidez hirugarren helburuetara doazen bidaiari guztiei jakinarazi zien iritsi zen lehen aireportuan igaro dutela emigrazioaren kontrola, ekipajea jaso eta berriro fakturatu.
|
2007
|
|
TeliaSonerak kontrolatzen du Yoigo, eta jakinarazpen batean aitortzen du informazio eta zerbitzu eskariak “hirukoiztu egin duela gure aurreikuspena”, eta “auto ilara” bat eragin duela mugikorrak eta SIM txartelak eman eta ematean. Enpresak esan du indartu egin dituela bezeroarentzako arreta, logistika eta merkataritza arretako sailak, eta “banan banan” ari dela tratatzen
|
eragindako
bezeroak. Hala, Yoigoren iturriek ziurtatu dute gertaeren %95 konpondu dutela eta kaltetuei konpentsazio programa bat eskaini dietela.
|
2008
|
|
Marketin eta salmenta arduradunak ez zuen adierazi noiz hasiko diren ezeztapenak; izan ere, Ryanair oraindik aztertzen ari da zenbat erreserba egin diren Interneteko beste orri batzuen bidez. Konpentsazioak erreklamatzea Kontsumitzaile elkarteek aholku hau ematen diete Ryanair en bezeroei: hegaldiaren zenbatekoa itzultzeaz gain, kalte ordain gisa konpentsazio ekonomikoak ere eskatzen dizkioten ezeztapenek
|
eragindako
bezeroei, Kontsumitzaileak eta Erabiltzaileak Babesteko Lege Orokorraren testu bategina onartzen duen azaroaren 16ko 1/ 2007 Legegintzako Errege Dekretuaren 8.c artikuluan ezarritakoaren arabera. FACUA Consumidores en Acción enpresak dagoeneko salatu du Irlandako aerolinea, eta honako hau gogorarazi du:
|
|
Atrapalo.com eta Rumbo.es atariek legezko neurriak hartzea aztertzen dute, kostu txikiko aire konpainiaren jarrerak “kontsumitzaileei kalte egiten dielako”. Agentzia horiek eta eDremek konpromisoa hartu dute
|
eragindako
bezeroei aukerarik onenak doan eskaintzeko. Ryanair ek “on line” agentziekiko mesfidantza giroa sortu nahi du, beren web orriaren bidez hegazkin txartelen salmenta bideratzen saiatzeko”, salatu du Atrapalo.com, eta, gainera, hegazkin konpainiari “praktika lehiakor txarrak” leporatu dizkio, baita alarma soziala sortu ere, “gure irudiari eta gure negozioari kalte egiteko”.
|
2011
|
|
Gainera, aseguruak aukera ematen du banku eta finantza entitateek dituzten eta kontsultatzen dituzten prebentziorako fitxategi berezietan datu pertsonalak sartzeko, kredituak edo erosketak finantzatzeko eragiketak onesteko. Beharrezkoa bada, enpresak aditu zerbitzu bat jartzen du
|
eragindako
bezeroaren esku, iruzur kasuetarako. Zerbitzu horrek ekintza plan pertsonalizatua egingo du, eta arazoa konpontzeko izapideak egiten hasiko da.
|
2018
|
|
Erabaki judizialaren ondoriorik garrantzitsuena hau da:
|
eragindako
bezeroek ordaindutakoa itzultzeko eska diezaiokete bankuari. Lehen kalkuluen arabera, 1.000tik 3.000 eurora bitarteko diru itzultzeak gehi interesak.
|