Emaitzak: 7
2007 | ||
Irakaslearen Defendatzaileak laguntza soziala, psikologikoa, juridikoa edo bitartekaritza eta babesa eskaintzen die Administrazioari edo ikastetxeetako zuzendariei, beren eskubideak urratzen dituzten irakasle guztiei. Azken datuen arabera, irakasleen %70ek salatu dute ezin dutela klasea | eman ikasle gutxi batzuek sortutako nahasteak direla eta; %20 hitzezko erasoen biktima dira, eta %7, ikasleen edo gurasoen eraso fisikoen biktima. Gainera, lan jazarpeneko edo mobbing eko arazoak salatzen dituzten irakasleen kopurua handitu egin da(% 3). | |
2008 | ||
Kalitatea eta haien interesak uztartzea litzateke egokiena, baina betiere, irakurgaien ulermenean sakontzen lagunduz, klasean irakurritakoa landuz eta metodologia berriekin ikasleak motibatuz (liburuari buruzko eztabaida edota liburu aurkezpenekin, adibidez). Horrez gain, literaturaren irakaskuntzan muga kronologiko eta nazionalak gainditu egin behar lirateke, eta gaiek nahiz helburuek eskatzen dutena | eman ikasleei. | |
2013 | ||
Ez da hori gertatuko orain: ikasgai hori ez dute | eman ikasleek, Erlijioa ikasgaian izena emanez gero. Erlijioaren gisan, ikasgai hori nahitaez eskaini dute eskoletan, baina aukeratu edo ez gurasoek erabakiko dute; Batxilergoa da salbuespena, erlijioa hautazko soila izango baita, ordezkorik gabekoa. | |
2020 | ||
Olcoz, ikaskideen artean, lagun ospetsu baina eragin gutxikoa zen, irakasleak arduratu baitziren ahalik eta gazte gehienek pertsona bitxi eta ez oso gomendagarritzat har zezaten. Katedratiko buruargiek aurreikusi zutenaren kontra, gazteak ez zuen inongo batailarik | eman ikasleen lidergoa eskuratzeko, hein batean bere harremanak unibertsitate girotik at lantzen jarraitu zuelako, hala aitari (ordurako Elvira Zazu hilda baitzegoen) nola irakasleei aterabide gutxienik txarrena irudituko zitzaiena. | |
2021 | ||
Gu kontziente gara gauzak beste modu batean egin behar direla eta beste ekoizpen batzuk sortu behar direla, baina batzuetan ez dakigu zelan egin. Zelan bideratu edo ze baliabide | eman ikasleei hori egin dezaten". (DGIR1) | |
2023 | ||
Praktika pedagogiko atzerakoiek ez diote aukerarik | eman ikasleari ahozkotasuna lantzeko gelan eta, ondorioz, komunikazio gaitasun txikia dute ikasle askok unibertsitatera iristen direnean. Bereziki larria da hau ingurune erdalduna duten ikasleen kasuan. | |
– Gainera, praktika pedagogiko atzerakoiek ez diote aukerarik | eman ikasleari ahozkotasuna lantzeko gelan eta, ondorioz, komunikazio gaitasun txikia dute ikasle askok unibertsitatera iristen direnean. Bereziki larria da hau ingurune erdalduna duten ikasleen kasuan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eman | 7 (0,05) |
Lehen forma
eman | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Labayru | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
eman ikasle | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
eman ikasle ahozkotasun | 2 (0,01) |
eman ikasle gutxi | 1 (0,01) |
eman ikasle hori | 1 (0,01) |
eman ikasle lidergo | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |