Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 20

2008
‎Agente teknologikoek proiektu bakoitzari buruz eman behar duten informazio osoa ez da Interneten bistaratzen, eremu batzuk barruko kudeaketarako bakarrik erabiltzen baitira.
‎Prozesu osoaren amaieran, ikasle bakoitzak 4 minutuz ondo egituratutako azalpen bat eman behar du gela osoaren aurrean horretarako prestatutako eskema baten laguntza bakarraz. Ikasle batek hitz egiten duen bitartean, beste guztiek adi egon behar dute, ondoren, txantiloi bat erabiliz, hitz egin duenaren balorazioa egiteko.
‎ETB1en eta ETB2ren artean banatu diren komunikazio rolak analizatzeak ere argi lezake zenbaterainokoa izan daitekeen euskarazko hedabidea erdarazkoaren menpe egotearen hutsa. EiTBrentzat, lehen kateak zerbitzu bat eman behar du, eta bigarrenak beste bat. Irizpideak irizpide, ez dute zerbitzu bera ematen batak eta besteak.
2010
‎Azken horiek, betiere, dagokien zentroak edo erakundeak berak emandako jarraibideen edo onarpenaren mende egongo dira. Horrek aukera eman behar luke unibertsitatearen irakaskuntza hizkuntza propio baten erabilera bultzatzeko, eta, bestalde, aurrerapen zorrotza eta sendoa egiteko unibertsitate komunitatean hiru hizkuntzak erabiltze aldera; aukera ugari sorraraziko ditu horrek.
2011
‎Jakina, eskolan egiten denak askoz arrakasta handiagoa izango du gizartean ere laguntza baldin badu; eleaniztasuna onartu ez ezik osatu, eta balioztatu norberaren hoberako, bizibide ardurei hobeto erantzuteko eta giza harreman armoniatsuagoak lortzeko. Alegia, barne eta kanpo balioz hornitua baldin badago arrakastatsuago izango da eleaniztasuna ere (Amorrortu et al, 2009). eskolaren eta etxearen eginbeharrak elkarren osagarri egite aldera, etxean ematen ez dena eskolak eman behar du. Bestela lortzen ez dena lortzeko daude eskolak. zorionez, gaur, etxean, eskolatik kanpo, gauza asko ikasten da, eta hori ere eskolak jakin luke denbora hobeto aprobetxatzeko. garai batean, eskolara joan behar zen hizkuntza idatziaren erabileran abiatu eta murgiltzeko. etxe gehienetan irakurketa edo idazketa jardunik apenas zegoen. gaur, eginkizun hauetan eskolak laguntza handia jasotzen du kanpotik; gure giroko familia gehienetan
2012
‎Atal hau amaitzeko, eta inongo zalantzarik egon ez dadin, argibide txiki batzuk eman behar ditugu ikerketa honetan baliatu dugun termiPertsuasio iturriari lotutako aldagaiak hiru dira nagusiki aztertu direnak: sinesgarritasuna, erakargarritasuna eta boterea.
2015
‎Bideoei esker, ikasleen ahozkoaren gaineko kontzientzia piztea lortzen hasi gara. Ikasleek badakite ahozko ekoizpenean zer eskatuko zaien eta ahozko testu on bat sortzeko eman behar dituzten urratsak ezagutzen dituzte.
2016
‎Sektore aurkariak erakartzeko logika etniko hau apurtu eta ordezko bat asmatu behar da, bestela ezagutzaren hazkundearen sabaia nabarmenagoa izango da, eta honelako egoeretan justiziaren printzipioak ez du inolako eraginik eta ikuspegi errealista batetik txikiak eman behar du amore beti. Zoritxarrez, abertzale izateko ez da euskara jakin behar, eta bozka abertzalea ematen dutenek euskara ikasi izan balute askoz egoera osasuntsuagoan egotea ekarriko luke26 Erabakigarriena ez da euskara, bozka ondo edo egoki ematea baino.
‎Unibertsitateak nekez berdinduko ditu, ez da bere helburua eta ez du zertan izan. Baina prestakuntza eta titulazioak, usu Curriculuma deritzona, eman behar dituen unetik zehaztu lituzke zein diren hizkuntzei dagokienez berariaz landu eta lortu behar diren gaitasunak eta zein mailatan. Hartarako, errez bereiz daiteke curriculum formala, ikasketa planetan eta abarretan agertu ohi dena, eta curriculum ez formala.
2017
‎Parte hartzea, sinesgarria bada, bosgarren mailatik gora kokatu behar da. Parte hartzea, gure ustez, eraikitze kolektiboa da eta politika publikoak elkarrekin sortzeko (ko sortu) eta elkarrekin gauzatzeko (ko gestioa) aukera eman behar du. Esperientzia apur batzuk badira hanJasone Mendizabal eta Alex Vadillo Otxoa – Udalak eta euskaltzaleen elkarteak; funtzio banaketak eta lankidetzarako aukerak hemen.
‎Parte hartzea, gure ustez, eraikitze kolektiboa da eta politika publikoak elkarrekin sortzeko (kosortu) eta elkarrekin gauzatzeko (kogestioa) aukera eman behar du.
2018
‎Eleaniztasunaren paradigma baliatu dezakegu euskaltasun berri baten heldulekuak sortzeko. kuntzarekin bat egiteko. Elkarrekiko enpatia pizteko, guk eman behar dugu lehenengo pausoa.
‎2 Gogoratu behar da jendeak aurrena izena eman behar zuela, eta ondoren, erronka hasteko unean, txaparen bila hurbildu behar zuela antolatzaileek esandako tokietara.
‎Igone Zabala – Euskararen lantze funtzionala eta profesionalen komunikazio gaitasunen garapena osasun alorrean dira. Hasteko, bereizi behar dira, batetik, osasun arreta eman behar duten profesional euskaldunak eta, bestetik, arreta horren hartzaile euskaldunak (pazienteak, familiak, laguntzaileak). Bestalde, profesionalen artean, euskaldunak eta euskaldunak ez direnak bereizi behar dira.
‎2 Lexikoa. Ataza honetan testu literario labur bateko 10 hitzen baliokideak eman behar dituzte izangaiek. Hitz bakoitzeko lau aukera dituzte eta bakarra da zuzena.
2019
‎Herri hauek lotoki huts ez izatea da funtsezkoa. Herritarrek dute horretan erantzukizunik handiena, baina goi mailako erakundeek ere beharrezko babes ekonomiko eta instituzionala eman behar dute edo ematen jarraitu, arnasgune hauen bizitasunaren garra indartsu eta bizirik manten dadin.
‎Beti egongo da multzo bat (handiagoa ala txikiagoa) lehen sektorearen inguruan, edo egon daitezkeen lantegi zerbitzuetan lanean arituko dena, baina lantegiak herrian bertan edo gertu egotea berdintsu dela esango nuke. ...zerbitzuak nahiz taberna jatetxeak egoteari edo festak eta bestelako ekimenak antolatzeari. elementu hauek – eskolekin bateraezinbestekoak dira herri bizitza eta komunitate kontzientzia mantendu eta indartze aldera. herri hauek lotoki huts ez izatea da funtsezkoa. herritarrek dute horretan erantzukizunik handiena, baina goi mailako erakundeek ere beharrezko babes ekonomiko eta instituzionala eman behar dute edo ematen jarraitu, arnasgune hauen bizitasunaren garra indartsu eta bizirik manten dadin. testuinguru honetan, ez dut aipatu gabe utzi nahi zaharren zaintzaren gaia, herri txiki eta euskaldunetako kale giroa gehien erdalduntzen ari den faktoreetako bat bihurtzen ari baita azken urteotan, ostalaritzaren erdalduntzearekin batera. eta lan horietan hasi diren etorkinek zailtasun handiak ... ekonomikoak edo denbora aldetikoak gehienetan, eta baita, zenbaitetan, informazio faltak eragiten duen motibazio urria. gai hau ez da erraza eta apenas heldu zaion serioski inon, nik dakidala.
‎" erderak ematen ez duena eman behar du euskarak" leloa lege bihurtu, eta behartuta sentitzen gara beti zerbait" originala" topatzera, askotan, modu konpultsiboan. tabu da errepikatzea —klasikoa ez bada, noski— ez dakit zein tailer: garagardo dastaketa egina badago, egin dezagun olio dastaketa.
2023
‎Horrez gain, ebaluazio sistemari so eginik, behaketa egin eta informazioa eman behar zuten hezitzaile guztiek ez dute galdetegia bete, eta familia guztiek ere ez dute erantzun bidalitako galdetegia. Hezitzaile behatzaileen% 57k eta familien% 31, guztira 527 Argi dago ebaluazioaren kultura zabaldu beharra dugula eta horretarako tresna gehiago eman, Gairínek aipatu bezala (Gairín 2004), agerian geratzen baita ebaluatzeko eta lan sistematikoa gauzatzeko ohitura falta dagoela/ dugula.
‎Horretan, asko aurreratu dugu. Baina, erabileran jauzi bat eman behar badugu, gero eta mugimenduago izango bagara, eta gero eta saretuago lan egin, maila lokala eta nazionala askoz gehiago uztartzea funtsezkoa izango da. Topagunearen III. Kongresu honen bigarren fasean, mugimenduaren antolaketa eta saretzeari buruzko gogoeta erabakigarria izango da mugimenduaren trinkotzean, bateratasunean eta koordinazioan jauzi bat nola eman dezakegun elkarrekin definitzeko.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia