2009
|
|
Familiako gurasoak, herriko buruzagiak, hilkorrak eta hutseginkorrak dira. Gidaritza ziurraren, sostenguaren, maitasunaren gurariak, gizon
|
emakumeak
Jainkoaren ikusmolde sozial eta moral batera ekartzen ditu: tribua maitatzen, maldatzen, gidatzen, zigortzen eta saritzen duen Jainko Probidentziazkoa.
|
2010
|
|
gizon emakumeen arteko harremanak konplexuagoak eta korapilatsuagoak direla, bai, baina baita esker onekoagoak eta atsegin emaileagoak ere, eguneroko borrokaren eta etengabeko ahaleginaren fruituak alferkeriarenak eta erosokeriarenak baino zaporetsuagoak direlakoan. . Eta gizon
|
emakumeak
Jainkoak bedeinkatuak dira, gainera, ezkontzaren sakramentuaren bitartez?, erantsiko didazu. Ez al ginen gelditu, baina, Gabino, nik emango nizkizula Jainkoaren existentziaren aurkako frogak eta ez zuk?
|
|
gizon emakumeen arteko harremanak konplexuagoak eta korapilatsuagoak direla, bai, baina baita esker onekoagoak eta atsegin emaileagoak ere, eguneroko borrokaren eta etengabeko ahaleginaren fruituak alferkeriarenak eta erosokeriarenak baino zaporetsuagoak direlakoan. " Eta gizon
|
emakumeak
Jainkoak bedeinkatuak dira, gainera, ezkontzaren sakramentuaren bitartez", erantsiko didazu. Ez al ginen gelditu, baina, Gabino, nik emango nizkizula Jainkoaren existentziaren aurkako frogak eta ez zuk?
|
2012
|
|
Zalantza gabe hau dena erlijioaren fenomenologia saio arrazionaltzat har liteke (nola asmatu da hilezkortasuna?, nola sortu du gizon
|
emakumeak
Jainkoa?, zergatiksinesten ditu kontu guztiok?), nire buruaren existentzia kartesiarki auzitan jarlitekeen bezalaxe, hain zuzen arrazionaltasun erradikalago baten xerka. Unamunok, baina, izugarrizko angustia pertsonal gisa planteatzen dizu.
|
|
Eta duintasun horrek lanaren duintasun ezagupen berri bat ekarri du berarekin. Lanarekin gizon
|
emakumeak
Jainkoaren obran parte hartzen zuen.
|
2016
|
|
Mississippi, 1835: ?
|
emakumeak
Jainkoari eskatu zion dena azkar amai zedila, nekatuta zegoela zurien zain egoteaz(...)?. Akaso, orain hobeto ulertuko dugu Margaret Garner esklabo iheslariaren jarrera:
|
2019
|
|
horra hor emakumea gizonen ondoan, zeruko bozkarioa agindu zaien arimen artean. Gizonak eta
|
emakumeak
Jainkoaren zerbitzariak dira, aingeruak bezain sexugabeak ia, eta, graziaren laguntzaz, denek batean uko egiten diete munduko tentaldiei. Emakumeak, bere aberetasunari uko egitea onartzen badu, beste inork baino ederkiago hezurmamituko du bekatuari nagusitu zaizkion hautatuen garaipena, bekatua hezurmamitzen duenez gero.
|
|
transzendentzia ez da lurrean mamitzen, baizik Jainkoaren baitan. Eta
|
emakumeak
Jainkoarekin duen lotura, hain zuzen, gizonak duena bezain zuzenekoa da, eta hura baino ere intimoagoa eta sekretuagoa. Sygneri gizon ahotsez mintzo zaio Jainkoa, apaiz bat baita?, baina Violainek bihotzaren bakardadean aditzen du haren ahotsa, eta Prouhèze Aingeru Guardakoarekin aritzen da.
|
|
Amodioa bokazio goren gisa esleitu zaio emakumeari, eta, gizonarengana bideratzen duenean,
|
emakumeak
Jainkoa aurkitu nahi du harengan: zirkunstantziek giza amodioa galarazten badiote, desengainaturik badago edo kontentagaitza bada, erabakiko du Jainkoaren baitan adoratuko duela dibinitatea.
|