Emaitzak: 9
2001 | ||
Kokoteraino. Etaemakume gisa hau nola bizi dudan, edo | emakume modura besteaz zer pentsatzendudan, edo emakume naizenez... Iruditzen zait amaierarik ez duen joko bateanharrapatu nautela. | |
Eta argitaratzekoa, eta saltzekoa... eta ni ere idazlenaizela aldarrikatzekoa. Eta horrekin batera, nagia sartzen zait... ze, idazten badut, berriro esplikatu dut, | emakume modura zergatik idazten dudan, eta zergatikdiren nire pertsonaiak emakumeak eta zergatik irakurtzen duten emakumeekgizonezkoek baino gehiago... Nik ez dakit hori guztiaz. | |
2002 | ||
Era berean, autore horien proposamenei jarraituz, guztiz beharrezkoa da garaihartako emakume kapareak beren gizartearen errealitatearen barnean aztertzea. Etazentzu horretan, ez zaigu erabilgarria iruditzen, emakume kapareak beren generoaren perspektibaren baitan bakarrik aztertzea, norbanako | emakume modura batezere, Antzinako Erregimeneko gizarte korporatibo eta estamentalean murgildurikzeudenean, eta etxearen baitan zuten eginkizuna ulertu nahi dugunean. Ulertu beharduguna honako hau da, alegia, zer esan nahi zuen emakume kapare eta etxe batenpartaide izateak Gipuzkoako Antzinako Erregimenean; eta horrelaxe ulertukodugu, zer gizarte zentzu zuen genero femeninoak konfigurazio hartan. | |
2009 | ||
Oro har, honen guztiaren ondorioz emakumeentzat oso erakargarria ez dengiro maskulinoa sorrarazten da. Horren harian, elkarrizketatutako emakumerenbatek | emakume modura bakardadea sentiarazten duela esan zuen. | |
2014 | ||
Testuinguru horretan, polisemikoaden genero kontzeptua gizarte antolaketaren printzipio gisa birdefinitua izan da (Maquieira, 2001). Horren arabera, | emakume moduan identifikatuak eta gizarteratuakdiren pertsonak, gizonenak baino diru eta botere gutxiago duten espazio/ zereginetanmantenduak izango dira, nahiz eta, aldi berean, gizonen artean (eta emakumeenartean), klase, etnia, adin, preferentzia sexual eta antzeko faktoreen araberakomailaketak ere gertatu. | |
Fetitxismo trabestista duenak aktibazio sexual handia eragiten duten fantasia, desira eta portaerak ditu; fantasia eta portaera horiek | emakume moduan janztea dakarte. Gizon heterosexualetan gertatzen da, eta nerabezaroan hasten da eskuarki; emakumeen jantziak eramaten dituen bitartean masturbatu egiten da. | |
– Autoginefiliarekin (bere burua | emakume moduan hautemateak sortzen duen kitzikapen sexuala). | |
Gizonetik emakumera iragaten den transexual homosexuala gizonaren gorputzean harrapaturiko | emakume moduan sentitzen da, eta gizonek erakartzen dute. Sexuz aldatu nahiko luke, gizon heterosexualak erakartzeko. | |
2019 | ||
Erantzunnahi dugun hurrengo galderak, haurrek egindako irudiak kontuan hartzea eskatzen du. 10 urteko haurrek informatikaria imajinatzen dute | emakume moduan. Eta, zeren araberakoa da hori? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
emakume | 9 (0,06) |
Lehen forma
emakume | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
UEU | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
emakume modu | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
emakume modu bakardade | 1 (0,01) |
emakume modu beste | 1 (0,01) |
emakume modu hauteman | 1 (0,01) |
emakume modu identifikatu | 1 (0,01) |
emakume modu jantzi | 1 (0,01) |
emakume modu sentitu | 1 (0,01) |
emakume modu zergatik | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |