Emaitzak: 5
2008 | ||
Alde batetik, ju nitzen forma perifrastikoa eman du. Joera hau gero eta hedatuagoa da, trinkoak gainbehera bat jasaten ari diren | egunotan . Bestetik, niñoien adizki trinkoa da emandako erantzuna. | |
Lege horren arabera, kasu honetan helduak ez luke legea aintzat hartuko eta gazteak, aldiz, bai. Egia esan, gure | egunotan oso murriztua da bien arteko bereizkuntza. | |
2016 | ||
Zeren eta artelan soilak urduri jartzen gaitu eta, beraz, artelana bere edukietara itzuliz gero interpretagarria eta interpretatua izan dadin, horrelako eragiketak artea gure pertzepzioen alde maneiatzen baitu. Interpretagarria den hori gure | egunotan irudiz jositako artea litzakete hein handian, eta horretan gure jakintza arloetan nagusitu zen ikus kulturaren aldeko apustuetara garamatza abiada bizian. Interesgarria iruditzen zaigu aipatu autoreak (Susan Sontag) egoeraren berri zehatza nola edo hala aurreikusi zuela modernitate artistikoa dei daitekeen aroaren azkenaldian eta ondorengo postmodernitateari ongietorria emateko unean. | |
Lehen ere pasadizoz aipagai izan dugun beste artista ikerltzaile batek diosku (Sadr Haghighian, 2011) | egunotan arte ikerketatzat hartzen duguna jakintza «mugiezin» bihurtzen duen beste lan marko bat izaten hasi dela, bertan «pakete» maneiagarriak eta kontrolagarriak eratuz. Horren aitzinean, artetik eratorritako sen praktikoak (oro har, praxi bidez lorturiko ezagutzak) lan marko horretan korapiloak kentzeko, torlojuak askatzeko eta itxuraturikoa desitxuratzeko abaguneak aurkitu ditu, batik bat urte batzuez erreferente izan dugun «dekonstrukzioa» edota deseraikitzearen ibilbidean. | |
interpretazioa ekiditeko parodia izatera hel daiteke, edo abstraktu bilakatuko da, edota maiz dekoraziozkoa suerta daiteke, edo modurik sinpleenean ez artean geldi gaitezke. Neurri batean irrigarria izanik ere, batzuetan gerta daiteke arte obraren sena bere egilearen asmo interpretagarrien gainetik nabarmentzea, egoerarik surrealistenetan oso ongi jakin gabe mantentzen garelarik zein motatako arte komentarioak, azterketak, ikerketak, eta barrurago zein motatako arte hezkuntza zilegi den | egunotan . Zer nolakoa izango litzatekeen bere espazioa xurgatzen ez duen arte kritika. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egun | 5 (0,03) |
Lehen forma
egunotan | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Uztaro | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egun arte | 1 (0,01) |
egun irudi | 1 (0,01) |
egun oso | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
egun arte ikerketa | 1 (0,01) |
egun irudi josi | 1 (0,01) |
egun oso murriztu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |