Emaitzak: 8
2007 | ||
Gizarte esparru ezberdinetan eragitea da, beraz, hizkuntza plangintzen helburu nagusia. Bai Euskarari eta EBPN dira | egun indarrean ditugun plan estrategikoak. Hauek normalizazioa antolatzea bilatu dute eta, urrats garrantzitsua izan dira, batez ere eragin beharreko esparruak identifikatzea ekarri dutelako eta, lurraldekako prozesuaz gain, arlokakoa bultzatu nahi dutelako. | |
2008 | ||
Ikuspuntu hori ez da jasotzen, inondik ere, gaur | egun indarrean ditugun legeetan. Are gehiago, orain dela gutxi arte, ibaiak zaintzea ez zegoen uraren erabilera kudeatzeko arauak egiten zituztenen helburuen artean. | |
Arau horiek egintzen dute eta bete egin behar dira. Oroitu behar dugu gaur | egun indarra duen Hirigintza Plan hori Josu Goia alkate zuen Udalak onetsi zuela”. Hiru taldeek aipatu dute aitzineko legealdian 20 etxebizitza izatetik 28 izatera aldatzea onartu zela, “baina aldaketa horrek ez zuen eraikitzeko bolumenean inolako aldaketarik ekarri”. | |
2018 | ||
Gaur | egun indarrean dugun paradigmari begiratzen badiogu (Txepetx, 1987) zein dugu ezagutza eta erabilerarekin batera paradigman azaltzen den 3 urratsa: motibazioa. | |
Kontua da Gipuzkoako eta Euskal Herriko txapelketetan lau erregerekin jokatu dutela". Kaxeta k gaineratu du Angiozarren badutela | egun indarrean duten beste joko bat: hamar erregerekin. | |
2021 | ||
Euskal ala publiko kontzeptuan, indarra non jarri eztabaidatzen joan zitzaigun aukera. Hezkuntza komunitateak ez zuen kontsentsurako nahikoa indar hartu, eta aldebakarreko lege politikoek | egun indarrean dugun hezkuntza ereduen eta sareen banaketarako Euskal Eskola Publikoaren legea eta Funtzio Publikoaren legea ezarri zizkiguten. | |
Ikastolen erantzunak ez zuen publikoaren aldeko inor ase eta atake berria heldu zitzaien 2018an Euskal Eskola Publikoaren Aldeko Plataformako bi kideren aldetik, Berriak urriaren 30ean argitaratu zuen" Ikastolek segregazioari kale" artikuluaren bidez. Artikulu hartan ikastolei desagertzeko eta sare publikoan txertatzeko eskatzen zitzaien, zeini, beste behin ere, erantzun zion Tellituk, Berriak azaroaren 8an argitaratutako" Kale?" artikuluan. Orduan ere, Tellituk argi utzi zuen ikastolak ez zirela diluituko" gaur | egun indarrean dugun sistema publiko jakobino eta españolistan"; are gehiago, Jaurlaritzari diluzio hori ez zitzaiola ondo etortzen ere iradoki zuen, publifikatuz gero ikastolek jasotzen dutena baino %34 gehiago jaso luketelako bakarrik egoerari eusteko. Hots, ikastolek mesede egiten diotela sistemari, gurasoek ordaintzen dituzten kuotekin Jaurlaritzak dirutza bat aurrezten duelako, besteak beste. | |
2022 | ||
" Gure asmoa da kirola eta osasuna bateratzea, bazegoelako jendea etxetik apenas ateratzen zena edota soilik paseoak egiten zituena. Haratago joan nahi genuen, eta soinketa saioekin batera jarri genituen martxan gaur | egun indarrean ditugun ekintzak", adierazi du Mikel Irure egitasmoaren gidariak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egun | 8 (0,05) |
Lehen forma
egun | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Berria | 1 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 1 (0,01) |
erran.eus | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Urola kostako GUKA | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egun indar | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egun indar ukan | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |