Emaitzak: 3
2005 | ||
Gatazkak konpontzeko ikastetxean zenbait fase proposatu ditugu aurreko atalean.Irakasleen arteko harremanak eta giroa prestatzea, gatazkaren ikuspegia argitzea, alde guztien beharrak identifikatzea, boterearen erabilera egokia egitea, etorkizunean oinarrituriko ikuspegia izatea, irtenbideak sortzea eta lantzea eta akordioetarairistea izan dira guk proposaturiko gatazkak konpontzeko faseak. Ikastetxekoantolamenduan eta kudeaketa prozesuan gatazka eta arazo ugari egoten dira etazenbait | egoeratan erabakiak hartu behar dira. Baina, nola definituko genukeerabakiak hartzeko prozesua? | |
2013 | ||
Orain badakizu horrelako lan bat egiteko ikerketa diseinatu, datuak jaso, antolatu, eta, irudikatu egin behar direla, ondorioak iragartzeko. Ikerketa estatistiko horiek oso kontuan hartzen dira eguneroko bizitzan ohikoak diren hainbat | egoeratan erabakiak hartzeko; horregatik du halako garrantzia ikerketa horiek ganoraz egiteak. | |
2015 | ||
Hautemate sistema, kontrol sistema erreflexiboa? konputazionalki mantsoa da, informazio kopuru erraldoiak aktibatu behar baititu, garunari munduko eredu anitz aurkeztu, aukeren artean aztertu, sailkapen ez oso argietan konfiantza izan, eta arrisku | egoeratan erabakiak hartu behar ditu. Hori guztia izugarrizko lana da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 3 (0,02) |
Lehen forma
egoeratan | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
egoera erabaki | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
egoera erabaki hartu | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |