Emaitzak: 5
2021 | ||
Hala ere, interesgune horretan gaitasun orokorrei buruz arituko gara gehienbat, PTL markoari jarraiki, ikuspegi konpetentzial batetik, eta ez hainbeste edukiez edota ezagutzaz. Hartara, ezagutza eta prestakuntza literarioaz ari garen neurrian, literaturaren didaktikaren | egoeraren ebaluazio diagnostikoaren gerizpean sartzea erabaki da, horren ondorio gisa ulertzen baitugu ezagutza eta formazioa. Gaitasunek badute horretan eraginik, bistan dena, eta muga fin samarra dela onartzen badugu ere, markoari sailkapen honek modu egokiagoan erantzuten diola uste dugu. | |
Literaturaren irakaskuntza" zaharkitu" eta" tradizionala" modernizatzeko, eguneratzeko, beharra ageriko geratu da kategoria honi dagokion | egoeraren ebaluazio diagnostikoaren, atalean, bai oro har irakaskuntza paradigma aldaketaren bitartez, bai literaturaren didaktikaren baitako egokitzapenen bidez. | |
5.1 Literaturaren didaktikaren | egoeraren ebaluazio diagnostikoa | |
Lehenbiziko atal honetan, literaturaren didaktikaren egoeraz arituko gara, gaiari buruz parte hartzaileek duten ikuskera eta balorazioa lerro hauetara ekarriz eta | egoeraren ebaluazio diagnostikoa osatzeko asmoz. Izan ere, literaturaren didaktikak dituen erronkak identifikatzeko abiapuntua zein den ezagutzea funtsezkoa da, are gehiago alor horretan diharduten protagonisten ahotik bada. | |
Hala ere, azterketaren emaitzei irakurketa esanguratsua eskaini ahal izateko, batetik, eta lortu nahi ditugun gakoak hezkuntza testuinguru errealera eraman eta horretan ulertu ahal izateko, bestetik, galdetegiak antolatzeko erabili diren hiru multzoen barnean taldekatuko dira kategoria horiek. Hau da, literaturaren didaktikaren | egoeraren ebaluazio diagnostikoa, ikasle irakasle profilak eta literaturaren irakaskuntzak dituen erronkak hiru interesguneen barruan egingo dugu gure interpretazioa horietako bakoitzean gure markoaren kategoriak ere aintzat hartuz. Halaber, badago analisian kontuan hartu beharreko hirugarren ardatz bat eta, nolabait, zeharkakoa dena: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 5 (0,03) |
Lehen forma
egoeraren | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Labayru | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egoera ebaluazio | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |