Emaitzak: 5
2006 | ||
Uraren beldurrak ere erantzun subjektiboak eragiten ditu. Lozanok dio subjektu fobikoak «era guztietako sinesmenak garatzen dituela | egoera beldurgarriari buruz eta egoera horri aurre egiteko ezintasunari buruz». Gainera, modu subjektiboan interpretatzen ditu jasaten dituen erreakzio fisiologikoak, eta pentsamendu horiek “autoberbalizazio” bihurtzen dira, hala nola «ezingo diot aurre egin» edo urarekin kontaktuan jartzearen ondorio negatiboak aurreratzen dituzten irudiak. | |
Gainera, modu subjektiboan interpretatzen ditu jasaten dituen erreakzio fisiologikoak, eta pentsamendu horiek “autoberbalizazio” bihurtzen dira, hala nola «ezingo diot aurre egin» edo urarekin kontaktuan jartzearen ondorio negatiboak aurreratzen dituzten irudiak. Arriskuaren itxaropenak saihesteko erantzun bat ematen du, non subjektuak ihes egiten baitu eta | egoera beldurgarria ahalik eta azkarren uzten baitu. Terapia psikologikoak Psikologoaren arabera, «hidrofobiak pronostiko ona du», gaindi daiteke; hori lortzeko modurik onena haren eraginpean egotea da, beldurra desagertu arte aurre egitea. | |
Fobia bat gainditzen laguntzeko tratamendurik onenari dagokionez, ikerketen arabera, eraginkorrena orientabide kognitibo konduktualeko psikologikoa da, pentsamenduak, jokabideak eta emozioak lantzen dituen orientazio terapeutikoan oinarritua. Hidrofobiari dagokionez, Kabinete Psikomasterreko zuzendariak dioenez, esposizio teknikak gomendatzen dira, eta teknika horietan, «subjektua | egoera beldurgarriaren eraginpean jartzen da pixkanaka, eta aldez aurretik erresistentzia estrategiak ematen zaizkio, hala nola erlaxazio entrenamendua, arnasketa motela, autoeraikuntzak, etab.». Aldi berean, berregituratze kognitiboko teknikak erabiltzen dira, «sinesmen, itxaropen, atribuzio, automanifestazio oker edo distortsionatuak landuz». Era berean, hidrofobian arazoa mantentzen duen mekanismoa batez ere ekiditea denez, «lan egin behar da horrela ur/ antsietate/ ebitazio zirkulu biziotsuari zirkuitulaburra eginez». | |
2011 | ||
Francisco Xavier Méndez psikologoak, ‘Haurtzaroko beldurrak eta beldurrak: haurrei haiek gainditzen laguntzea’ lanaren egileak, dioenez, “maiz esperimentatzen dira bizitzan zehar, nahiz eta | egoera beldurgarriak aldatu egiten diren adinarekin”. Méndezek eta Murtziako Unibertsitateko bere ikerketa taldeak haurren eboluzio etapetako beldur ohikoenak deskribatzen dituzte: | |
2021 | ||
Horregatik, Siriak 10 urte betetzen dituen bitartean, pertsona guztien laguntza behar dugu bere haurtzarora joaten jarraitzeko. Izan ere, ez dugu atzera egingo eta haren ahotsak entzungo ditugu, nahi duten gauza bakarra | egoera beldurgarri horren amaiera dela.Eragile guztien artean bakarrik lortuko dugu belaunaldi horrentzako etorkizuna. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 5 (0,03) |
Lehen forma
egoera | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egoera beldurgarri | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egoera beldurgarri ahal | 1 (0,01) |
egoera beldurgarri aldatu | 1 (0,01) |
egoera beldurgarri eraginpean | 1 (0,01) |
egoera beldurgarri hori | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |