Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2008
‎Oztopo horiei guztiei aurre egiteko ikasleek izan duten jarrera eta lanaren emaitza azpimarratu nahi nituzke. Ikasleek izugarrizko lana egin dute; izan ere, ikusi besterik ez baitago nolako elkarrizketa landuak eta interesgarriak aurkeztu dituzten.
2009
‎Gogora dezakegunez, inoiz baino euskal hiztun gehiago daude, inoiz baino euskaraz hazi eta hezitako jende gehiago eta inoiz baino euskara tituludun gehiago dago, milaka hiztun EGAren beraren jabe dira, unibertsitateko selektibitate probak egiteko ikasleen %55ek euskara aukeratzen du, eta abar. Baina horietako askok eta askok beren arteko harreman ez formaletarako euskararen ordez gaztelania hautatzen dutenean, legearen eta plangintzaren bidez konpon ezin litekeen zerbaiten aurrean jartzen gaituzte.
2010
‎Felix Mugurutza, Euskara Arloko arduradunak azaldu duenez, hitzaldia gazteleraz emango dute. Aurreratu duenaren arabera, gurasoek eskolako lanak egiteko ikasleak nola motibatu, ikasgaiak euskaraz helarazten bazaizkio haurrari gazteleraz laguntzea ea egokia den, edo guraso erdaldunek ingeleseko eta euskarako lanetan nola lagundu aztertuko dute.
2012
‎Eva Ferreira EHUko idazkari nagusiak adierazi duenez," arautegi hau onartzeak berekin ekarri du EHUn ikasten duten pertsona guztien estatusa definitzea, haien eskubideak erabat bermatuta, betebeharrak zehaztuta, haien lana ebaluatzeko irizpide argiak ezarrita eta unibertsitateko bizitzan eraginkortasunez parte hartzeko bideak eskainita, erabakiak hartzean parte hartzekoak barne. Nabarmentzekoa da arautegia egiteko ikasleen ordezkarien adostasuna lortu nahi izan dugula eta haien eskaera nahiz aldarrikapenei erantzun diegula. Gure ustez, EHUko ikasleen jarduera akademiko, ludiko eta sozialaren garapena biziagoa eta aberasgarriagoa izango da".
2015
‎Plataforma horiek hezkuntza edukia dute, eta ikasleen eta irakasleen artean informazioa trukatzeko aukera ematen dute. Bestalde, badira plataforma batzuk gurasoen eta tutoreen jarraipena egiteko ikasle gazteenei, ikasleak, lehenago, ikasleen eta irakasleen arteko elkarrekintzaren bidez, ikasketa egutegiak, kalifikazioak, betebeharren eta zereginen bidalketa eta beste hezkuntza funtzio batzuk erregistratzen baititu. Plataforma horien funtsezko alderdia da gurasoek eta tutoreek beren seme alaben eta ikasleen ikaskuntza prozesua monitorizatzea, irakasleen eta plataformaren edukien jarraipena egin dezaketen irakasleentzat sortutako profilen bidez.
2016
‎Irakasleei, ikasleen premien araberako ahozko erregistro ezberdinen aberastasunari tartea egiteko Ikasleei, arduraz jokatzeko
2017
‎1Auto erregulazio jarduera: Hasierako egoerari aurre egiteko ikasleak mobilizatu eta integratu dituen eduki baliabideei buruzko metakognizioa eta erregulazioa bideratzea.
2020
‎Karrera amaitzen ari nintzela iragarkia ikusi nuen fakultatean: " Tesia egiteko ikasle bila gabiltza Gurutzetako ikerkuntza taldean". Nire bizitzarekin zer egingo nuen ez nekienez, aurkeztea erabaki nuen eta aukeratu egin ninduten.
2021
‎Hartara, arloaren alfabetizazioak arloko hizkuntzaz hitz egitea dakarrela zehazten dute: hots, jakintza arloa edo ikasgaia edozein dela ere, horri buruz erregistro desberdinetan eta modalitate guztietan ahoz, idatziz, modu digitalean, etab. hitz egiteko ikasleak baliabideak behar ditu. Linguistikoak, arloaren hizkuntzaz ari garenean, baina beste zenbait baliabide, alfabetizazioaz ari garenean, hala nola, grafikoen edota hainbat software en interpretazioa.
2023
‎Paradigma aldatzeko bidean hezkuntzaren garrantziaz hitz egiten dute zenbait autorek. Hezkuntzaren helburu nagusia gizartearen erronkei aurre egiteko ikasleek behar dituzten tresnak eta trebetasunak ematea dela baitiote (Fernandez et al., 2014; Kopnina, 2020; Leon, 2007). Horregatik, Garapen Jasangarrirako Helburuen laugarrena kalitatezko hezkuntzari dagokiona da, bertan, premiaz eskatzen
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia