Emaitzak: 7
2015 | ||
Guk proposatzen duguna da proiektu komunikatiboa hedabideetan bertan gauzatzea. Adibidez, proiektu komunikatiboa izan liteke eskualdeko irratian edo telebistan elkarrizketak | egitea ikasleei interesa pizten dieten pertsonaiei, edo interesekoak diren gaien inguruan. Izan liteke, baita ere, eskualdeko irratian edo telebistan egingo litzatekeen debate batean parte hartzea ikasleek. | |
2016 | ||
8 Mendekotasun edo zerbitzari gisa erabiltzea Aurreko aukera bezala, klasiko bat da. Denda batean edo zerbitzari gisa lan | egitea ikasleek aparteko diru bat irabazteko beti erabili izan dituzten ordezko aukerak dira, baina batzuetan ordutegi zailak dituzte ikasteko. Hori dela eta, ahal den neurrian eta postuak aukera ematen badu, gomendagarriena da asteburuetan horrelako establezimenduetan lan egitea edo langileak handitzeko beharra dagoen egunetan indartzea, oporretan bezala. | |
Saio bakoitzaren bukaeran, ongi litzateke ikasgelan suspertzelan bat | egitea ikasleekin, hogei bat minutukoa, ahoz, idatziz edo marraztuz. Suspertze hori jardueraren ondotik eginen da. ikasleei parada ematen die bakoitzak bere burua ezagutzeko eta gimnastika jestua zehaztasun handiagoz egiteko gimnastika gelan esperimentatu ekintzen arabera. | |
Marrazkiaren bidez, 2 zikloko ikasle batek manera berezian mintzaraz dezake bere gorputza eta gogoan hobeki atxikiko du lehenago gimnastika gelan egin dituen motrizitateekintzak. Aholkatzen da marrazki liburuxka bat | egitea ikasleak bere ekintza guziak bil ditzan, gimnastika ziklo hastapenetik bukaeraraino. ikasgelako suspertze jarduerak gimnastika saioen kronologiaren arabera eginen dira eta hauei esker ikertuko da nola ikasleek azaltzen duten beren gimnastika esperientzia. | |
2020 | ||
" Irakaskuntzan klase ematearekin ez da nahiko; bueno ba metodologia aktiboetan sakontzea, irakaskuntzan gauza berriztatzaileak | egitea ikasleari beste ikuspuntu bat eskaintzeko" (I). | |
2021 | ||
Hortik beste ideia sortu zen; oparia | egitea ikasle eta irakasle orori. Gauzak horrela, 125 koaderno prestatu zituzten. | |
2022 | ||
Badu horrek arrisku polita: hedabideen eta sistemaren bozgorailuen ustezko adoktrinamenduaren aurrean, ikuspegi kritikoaren adoktrinamendu berria | egitea ikasleekin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 7 (0,05) |
Lehen forma
egitea | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Ikas | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
aiaraldea.eus | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egin ikasle | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egin ikasle aparteko | 1 (0,01) |
egin ikasle bera | 1 (0,01) |
egin ikasle beste | 1 (0,01) |
egin ikasle interes | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |