Emaitzak: 5
2009 | ||
Eta Arratiako zein beste eskualde batzuetako lekukoek adierazten duten eran, Bakio inguruan, Jatabetik sano hur, beraz, zeuden orduko soinularirik ospetsuenak. Soinua polifonikoa izatera eta baxuekin erritmoa eroateko aukera | edukitzera , panderoaren laguntza ez zen beharrezko. Beraz, egun banaezina begitantzen zaigun musika erreminta parea hautazkoa baino ez da izan orain gutxira arte. | |
2017 | ||
Nola da posible pentsatzea, gainera, modu zilegi bakar hori norberarena dela eta bestelako moduak erratuak daudela? Euskaldunok ez gara euskaldun bakarrik, beste nazionalitateetatik ere badugu, eta ez naiz ari egungo status quo aren barruan espainiar, frantziar edota estatubatuar nazionalitatea | edukitzera behartuta gaudelako faktuaz. Muga identitario zorrotzen gaindi, nazio ezberdinetako kideen artean hartu eman zeharo bizigarri eta esanguratsuak sortzen ari garelako faktuaz ari | |
2019 | ||
Como de otra cultura esango zuen agian; baina, edonola ere, ez zitzaidan gustatu bere burua Floraren gainetik jar zezan" (57) eta barne irakurle edo narratarioak pentsatuko duenarengatiko ardura. Esaterako, Bioletarekin lehen aldiz harreman sexualak | edukitzera doanean eskrupuluak adierazten ditu: " Ez dut kontakizunotan luzatu nahi, beharbada norbaiti gaizki irudi lekiokeelako" (101). | |
2021 | ||
IE4 ren iritzian, esperientzia estetikokultural literarioa bere horretan sortzen ez den zerbait da, eta elkarrekin eraiki behar den zerbait da, beraz. Hau da, ez da etxean liburuak | edukitzera edota irakurtzeko ohitura eta zaletasuna duten gurasoak izatera mugatzen, konexio horiek eraiki eta modu kontziente batean eraiki behar direla dio MIR1 ek: " Momenturen batean familia batu eta euren artean elkarrizketa bat eduki irakurtzen ari zirenaz, zeri buruz zen istorioa, zer gustatzen zitzaien, zer ez...". | |
Konpetentzietan oinarritutako hezkuntza eredu batean tipologia eta izaera askotako gaitasunak garatzen dira, edo horretarako bokazioa izan luke, bederen. Begi bistakoa da denak direla landu, ezta garapen maila bera | edukitzera iritsi ere, baina diziplinarteko izaera duen edozein proposamenek hainbat trebetasun mobilizatzeko eskatuko dio ikasleari, konpetentziek berez izaera eta bokazio" integratzailea" duten heinean (Escamilla, Lagares eta |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eduki | 5 (0,03) |
Lehen forma
edukitzera | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Labayru | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
eduki behartu | 1 (0,01) |
eduki edota | 1 (0,01) |
eduki iritsi | 1 (0,01) |
eduki joan | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
eduki behartu egon | 1 (0,01) |
eduki edota irakurri | 1 (0,01) |
eduki iritsi ere | 1 (0,01) |
eduki joan eskrupulu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |