2007
|
|
Aireratzen bukatu gabe Gaur egun,. mobi domeinuak enpresa hauek erabiltzen dituzte: telekomunikazioak edo mugikorretarako
|
edukien
sortzaileak. Ez bahitura, gaur egun. mobi domeinu gehienak erregistratu gabe daude aktibatuta, eta objektu bakarra da enkanteena eta domeinuen salerosketena, industriak guztiz hartuak.
|
2009
|
|
Erabiltzaileek arrakasta izan duten arren, zerbitzuak Youtube, ikus entzunezko
|
edukien
sortzaile askok nahiago dute erabili lanak banatzeko beste plataforma batzuk, batez ere eskaintzen dizkieten tresnak eta prestazioak nabarmen hobeak dira, eta kalitatea eta definizioa ematen dituzte goiko irudia.
|
2023
|
|
Herrialde batzuk, Frantzia kasu, urtean milioika euro mugitzen dituen jarduera bat arautzen saiatu dira. Helburua
|
edukien
sortzaile horiek dieta arriskutsuak, kirurgia estetikoa eta kriptomonedak sustatzea zen. Baina Europar Batasunak atzerapausoa egiteko eskatu du.
|
|
Klikaz egindako kontsumoa, aho digitaleko kontsumoa eta pantaila artean sortutako kontsumitzaile berriak izan dira azken urteotan markek beren marketin kanpainetako partida garrantzitsu bat sare sozialetako
|
edukien
sortzaileei bideratzeko haztegia. Aurreikuspenen arabera, industriak 20.000 milioi euro inguru mugituko ditu aurten, eta, gainera, marken% 63k adimen artifiziala eta ikaskuntza automatikoa sartuko ditu eragin marketinaren kanpainetan, eragin eraginkorragoak sortzeko, Influencer en marketinaren egoera 2023 azterlanaren arabera.
|
|
Aurreikuspenen arabera, industriak 20.000 milioi euro inguru mugituko ditu aurten, eta, gainera, marken% 63k adimen artifiziala eta ikaskuntza automatikoa sartuko ditu eragin marketinaren kanpainetan, eragin eraginkorragoak sortzeko, Influencer en marketinaren egoera 2023 azterlanaren arabera. Espainia, eragin handieneko laugarren herrialdea Europako Batzordeak munduko laugarren postuan kokatzen du Espainia —Errusia, Italia eta Erresuma Batuaren atzetik—
|
edukien
sortzaileen jarduera handieneko herrialdeen artean, eta 7.500 influencer etik gora ditu, jarduera horretatik bakarrik bizi direnak, ‘2021 Eragin Arduratsuaren Liburu Zuriaren’ arabera. Bosgarren handiena da, eta kontsumitzaileen ehuneko handi batek onartzen du famatuek gomendatutako produktua erosten duela.
|
|
Hala eragiten dute
|
edukien
sortzaileek nerabeengan Beatriz Feijoo, ‘Digital Fit: la impacto de las redes sociales en la alimentación y en el aspecto física de los menores’ azterlanaren ikertzaile nagusia, Errioxako Nazioarteko Unibertsitateak (REUNION) eta Mapfre Fundazioak egina, influencer en eginkizuna ezagutzeko gakoak ematen dizkigu.
|
|
Gainera, adingabeek “dieta osasungarria” zer den aztertu litzateke. f534 Influencer en sinesgarritasuna Azterlanaren arabera,
|
edukien
sortzaileek marka bati buruz duten iritzia lagungarria da gazteen% 46k markaren alde egiteko. Baina, bitxia bada ere, inkestatutakoen %36, 9k bakarrik hautematen ditu babestutako mezuak sinesgarritzat; %27, 3k bakarrik uste du etikoak direla; eta %34, 1ek, laginaren herenak, baino ez dio konfiantza sortzen.
|