Emaitzak: 5
2015 | ||
Jakina denez, azken hamarkadetan kazetaritzako | edukia sortzeko bideak eta moldeak aldatu egin dira, baita audientziak kazetaritza edukietara sarbidea izateko bideak ere (Liuzzi, 2015: 108). | |
177) gogorarazi bezala, parte hartze esanguratsua da jada nabigazio ibilbideak erabakitzea, edukiak partekatzea, edota edukien inguruko iritzia ematea (nahiz eta erabiltzaileek edukirik sortu ez). Nolanahi ere, transmedia dokumentaletan erabiltzaileek sorturiko edukiek garapen txikiagoa izan arren, transmedia ekoizpenek baliabide ugari dituzte erabiltzaileei | edukia sortzeko aukera emateko, erabiltzaileei hari narratiboan korapilo berriak egiteko aukera emanez, edo adarkatze berriak eraikitzeko baliabideak eskainiz. | |
Hortaz, mobilizazio bati transmediatasuna eransteko, gizarte mugimenduetako komunikatzaileen zein komunikazio taldeen trantsizio bat behar da. Nagusiki | edukia sortzeaz arduratzetik, sortzeaz gain, sarean dauden mugimenduak eragitera, edukia iragaztera, remix ak egitera edota hedapena lantzera pasatu beharra daukate. | |
2019 | ||
–narratiba? (, narrative?) hau da, pertsonaien | edukia sortzeko, inprobisazioak, pertsonaien biografiak eta elkartu egiten dituguneangertatzen diren istorioak,, euren arteko gatazkak eta harremanak, baita euren bizitzako gertakarierrealak ere, orain aldikoak, iraganekoak eta oroimenean daudenak?. Askotan, Leigh en filmetan, Another Year (Leigh, 2010) filmean adibidez, pertsonaiek, filmeko argumentuan agertzen ez direneuren iraganeko pertsonei buruz egiten dute berba, baina nahiz eta pertsona hauek filmean ezagertu, bai agertuko dira aurre entseguan sortu duten euren, biografian?. | |
Entseguetan, pertsonaien bizitzaren errealitate sentsazioaren alde egiteko ahal den guztiaegiten da, baina inprobisazio figuratiboak ezin direnean egin, Leigh ek, inprobisazioeskematikoak? planteatuko ditu | edukia sortzeko, adibidez, guraso eta seme alaben artekoharremanak lantzeko edo bikote baten harreman sexualak lantzeko eta abar. –Inprobisazioeskematikoak? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eduki | 5 (0,03) |
Lehen forma
edukia | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
eduki sortu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
eduki sortu arduratu | 1 (0,01) |
eduki sortu aukera | 1 (0,01) |
eduki sortu bide | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |