Emaitzak: 5
2009 | ||
Izatez, RDF mota bat da (jatorrizko izena RDF Site Summary da), albisteak deskribatzen espezializatutakoa. Blogek berrikuntza handia ekarri zuten, informatika edo HTML ezagutza teknikorik izan gabe Interneten | edukia sortzeko aukera eman baitzioten erabiltzaileari, eta jende berri asko hasi zen Interneten testuak jartzen. Baina blogek ez zuketen halako arrakasta izango RSS formatuagatik ez balitz. | |
2015 | ||
ikus entzunezko ekoizpenen bilduma (on line), eskuko telefonoentzako aplikazioa (besteak beste, alzheimerdunak zaintzen dituzten pertsonak kontaktuan jartzeko), Youtube ko kanala (www.youtube.com/lesveusdelamemoria), edo Facebook kontua (https://www.facebook.com/lasvocesdelamemoria/, fref= ts). Horien bitartez erabiltzaileen parte hartzea ez da bereziki sustatzen, | edukiak sortzeko aukerarik ez baita garatu, nahiz eta edukiak partekatzeko, edo edukiei buruzko iritzia emateko aukera eskaini. Izan ere, erabiltzaileen parte hartzea bultzatzeko bestelako bide bat sustatu du dokumental honek: | |
DocuMedia egitasmoaren ekoizpenetan baliabide grafiko bisualak asko landu dira, eta informazioa eskaintzeko infografia aberatsak osatu dira, besteak beste. Edonola ere, erabiltzaileek | edukiak sortzeko aukerarik ez da eskaintzen, nahiz eta halako dokumental konplexuan zehar nabigatzeko erabiltzaileen parte hartzea eta inplikazioa ezinbestekoa izan. DocuMedia egitasmoak, bestalde, badu Facebook kontua (https:// www.facebook. com/ documedia.unr/). | |
177) gogorarazi bezala, parte hartze esanguratsua da jada nabigazio ibilbideak erabakitzea, edukiak partekatzea, edota edukien inguruko iritzia ematea (nahiz eta erabiltzaileek edukirik sortu ez). Nolanahi ere, transmedia dokumentaletan erabiltzaileek sorturiko edukiek garapen txikiagoa izan arren, transmedia ekoizpenek baliabide ugari dituzte erabiltzaileei | edukia sortzeko aukera emateko, erabiltzaileei hari narratiboan korapilo berriak egiteko aukera emanez, edo adarkatze berriak eraikitzeko baliabideak eskainiz. | |
2022 | ||
Bestetik, Goienako jendea bera" komunitatearentzako komunikatu" formulaziotik" komunitatearekin komunikatu" formulaziora egiten ari den migrazioa enfoke interesgarria izan liteke edonorako. Gaur egun gero eta jende gehiagok (batez ere gazteek) dauka telefonoarekin edo kamera koxkorrekin irudiak jasotzeko eta | edukiak sortzeko aukera, eta hori bideratzen asmatuz gero, tokiko hedabideen funtzionatzeko moduak potentzial berria hartzen du. Komunitatea komunikatzen jarri, informazio ekoizpena barreiatu, ikus entzunezkoen bidez, eta gainera nahuatlez? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eduki | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
eduki sortu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
eduki sortu aukera | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |