2001
|
|
Hemen bost
|
eduki
mota nagusi ditugu: deskribapena, narrazioa, azalpena, argudioa eta instrukzioa.
|
|
Beraz, eduki orokorrak funtziokomunikatiboekin estuki erlazionaturik daude, eta erlazio hau aprobetxatuko dugubeharrezkoak diren zehaztapenak lortzeko. Hala ere, eduki guztiekin bide hau ezinerabil daitekeenez, banan banan azalduko dizuet aurrerago
|
eduki
mota bakoitzakduen sailkapena. Interesgarria da eduki mota bakoitzari definizio txiki bateskaintzea, zertaz hitz egiten ari garen hobeki uler dezagun.
|
|
Hala ere, eduki guztiekin bide hau ezinerabil daitekeenez, banan banan azalduko dizuet aurrerago eduki mota bakoitzakduen sailkapena. Interesgarria da
|
eduki
mota bakoitzari definizio txiki bateskaintzea, zertaz hitz egiten ari garen hobeki uler dezagun.
|
|
Ziur aski, irakurle zaren hori dagoeneko ohartu zara
|
eduki
mota hauek ezzaizkigula inoiz agertuko hemen aurkeztu ditugun bezala, edo oso gutxitanagertuko zaizkigula?. Komunikazio errealean gurutzatu egiten dira edukiak, etadiskurtso baten barruan eduki mota asko ager dakizkiguke.
|
|
Ziur aski, irakurle zaren hori dagoeneko ohartu zara eduki mota hauek ezzaizkigula inoiz agertuko hemen aurkeztu ditugun bezala, edo oso gutxitanagertuko zaizkigula?. Komunikazio errealean gurutzatu egiten dira edukiak, etadiskurtso baten barruan
|
eduki
mota asko ager dakizkiguke. Izan ere, horrela da.
|
2002
|
|
– Eredu honetan definitzen diren kategorietan
|
eduki
mota bat baino gehiagobiltzen dira gehienetan. Adibidez, aintzat hartzen da ezagutza gramatikalaren eta testualaren arteko lotura; halaber, aintzat hartzen da jokabide pragmatiko egokiak hainbat baliabide formalen erabilera zuzena eskatzen duela (lexikoaren eta esapide funtzionalen inguruko ezagutza, adibidez).
|
2015
|
|
Sarean, webgunean, Facebook eta Twitterreko kontuetan, irudi urratzaile edo hausle hori gordetzen du: ez bakarrik idazteko eran, baita sartzen dituen
|
eduki
motetan ere. Irudi dinamikoen ibilerak, mugimenduak, arropak eta bestelakoek bat egiten dute estetika horretan (ikus 7.6 irudia).
|
|
Egunkarien munduan ere, medio eta formatuen arteko muga tradizionalak guztiz lausotu dira. Aurretik medio baten
|
eduki
mota zena, ikus entzunezkoak esaterako, askotariko medio eta plataformaren bidez hedatzen dira gaur egun. Bideoa istorioak kontatzeko narratiba berritzat hartu da egunkarien albisteen munduan eta Marijo Deograciasek azaltzen dizkigu egunkari digitalak bideogintzan ematen ari diren urratsak (ikus 3 atala).
|
2017
|
|
Bideratzaile
|
eduki
motako URLen arteko trantsizio kopurua
|
|
Lan honetan UPV/EHUko matrikulazio eZerbitzua web meatzaritzako tekniken bidezmodelatu da. Lehenik eta behin, eZerbitzu honen nabigazioen amaierari erreparatuz (azkenklikaren zonaldea eta
|
eduki
mota) bi saio mota definitu ditugu: arrakasta eta porrota.
|
2019
|
|
Irudikapen sozio profesionalen eta formazio testuinguruen arteko lotura hertsia da. Izan ere, irudikapen sozio profesionalak formazio prozesuan jasotzen diren edukien araberakoak izatendira eta beraz, formazioan lehenesten diren
|
eduki
motek baldintzatuko dute irudikapen sozio profesionalaren izaera (Fraysse, 1998, a). Ingeniaritzaren irudikapen sozio profesionalaridagokionez, formazio prozesuetan lehenesten diren edukiek eragina daukatela erakutsi duFraysse ek (1998, a).
|