Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 19

2005
‎Edukien denboralizazioa: edukiak zein etapatan, ziklotan edo mailatanlandu behar diren eta eduki bakoitzari zenbat denbora dedikatu behar zaionzehaztuko dugu. Ikasleen ikasteko erritmo ezberdinak direla medio, denboralizazio honek malgua izan behar du.
2008
‎Lehendik identifikatuta dauden prozedura orokor eta espezifiko batzuk aplikatuz garatuko dira konpetentzia horiek, eta prozedura orokor eta espezifiko haiek, era berean, jarduera tipologia batekin erlaziona daitezke. Hori horrela dela, eduki bakoitza konpetentzia konkretu bati lotuta geratuko da. Edukiak eta jarduera tipologiak konpetentziekin lotzeko burutapenean euskal curriculumaren lanerako proposamena izan da erreferente nagusia, eta, esan behar da, IKASYS Proiektuarekin lotuta, Ikastolen Elkarteak euskal irakaskuntzari eta euskal eskolari egingo dion ekarpenik garrantzitsuenetakoa eta, beraz, balio erantsirik behinena duena, eduki banku horretan dagoela eta egongo dela aurrerantzean.
‎Oso garrantzitsua da hori gogoan hartzea, eta eduki bakoitzak zer baimen mota duen ongi begiratzea, bestela mezu elektronikoren bat jaso dezakegu ezustean...
‎Knol eta Wikipedia Google Knol Wikipediatik bereiztea nahi du, eta, proiektu honekin, bi alderditan lortzen du: autoreen garrantzia Wikipedian gutxienekoa da, eduki bakoitza hauen artean landu daitekeelako: pertsona asko, eta edukia da benetan garrantzitsua dena.
2009
‎Tira, 14 enpresen taldea gara, beraz, hainbat alorretan egiten dugu lan, baina gure berezitasuna VAS merkatua da, balio gehigarriko zerbitzuak (value added services). Disney, Ferrero, TELCO, Telecom Italia moduko enpresa handiekin egiten dugu lan, bezeroarekin batera edukiak saltzen eta saldutako eduki bakoitzeko ehunekoa lortzen dugu. Dena den, negozio alor guztiak aztertzen ditugu eta, nire ustez, etorkizuna lau ereduen arteko nahasketa izango da.
‎Oso interesgarria da brinda egiten die erabiltzaileei, aurrekoak konbina eta integra ditzaten. RSS harpidetzak YouTube, DailyMotion, Vimeo, Hulu edo Blip.tv Beste aukera batzuk Blinkx Itxura aldetik nabarmentzen den bideo bilatzailea da estetika eta aurrebista txikiak eskaintzeagatik eduki bakoitza. Joan den otsailean sartu zen ezaugarri berritzaile bat, bideoak gehitzen baititu Beraz, telebista balitz bezala ikus daitezke.
2010
‎Gainera, irakasleek aipatzen dute lanketa bakoitzaren helburua argi ez edukitzeak ere zaildu egiten duela zer landu eta zer irakurri erabakitzea. Izan ere, curriculumean ere ez da zehazten landu behar den eduki bakoitza zein helbururekin dagoen lotuta, edota helburu bakoitza nola erdietsi daitekeen.
2011
‎herritarren parte hartzea, genero berdintasuna, ingurumena eta pobreziaren eta gosearen aurkako borroka. Erabiltzaile eta eduki bakoitza georeferentzia eta etiketatu egiten da aipatzen dituen gaiekin. Hala, Bolivian generoan interesa duten erabiltzaileak bila daitezke, Afrikako ingurumenari buruzko dokumentuak edo Madrilgo pobreziaren aurkako borrokari buruzko irudiak.
‎Proportzio handi batean, baldintza jakin batzuetan baino ezin da egin, eta kasu askotan ez da posible. Garrantzitsua da hori kontuan hartzea eta eduki bakoitzak duen lizentzia motari ondo erreparatzea, nahigabeak saihesteko. Copyright eta Creative Commons Egileak kontrakorik alegatzen ez badu, berak bakarrik ditu bere lanaren gaineko eskubide guztiak bere bizitzan eta hil eta hirurogeita hamar urtera arte.
‎Irakasgaiari buruzko lanak berak emango dizkio ikasleari gai hori arrakastaz gainditzeko teknikarik egokienak zein diren jakiteko aztarna nagusiak, baina, horrez gain, irakasleak ikasgelan irakasteko duen metodologiari ere erreparatu behar zaio, haren eskakizunak eta irakasgaian gehien baloratzen dituen alderdiak egiaztatzeko. Bi premisa horiekin, ahalik eta etekin handiena atera behar zaio azterketari, eduki bakoitzari gehien egokitzen zaizkion metodoekin. Irakasgai bakoitzerako aholkuak Matematika:
2012
‎Lan jarduera koherentea izan dadin, hezitzaile taldeak, lehenbizi, Haur Hezkuntzako ziklo bakoitzeko adin talde bakoitzari dagozkion edukiak nola banatu erabaki behar du. Gero, erabaki behar da eduki bakoitzari zer garrantzi emango zaion eta ikasturtean zehar eduki bakoitza lantzeko zenbat denbora den.
‎Lan jarduera koherentea izan dadin, hezitzaile taldeak, lehenbizi, Haur Hezkuntzako ziklo bakoitzeko adin talde bakoitzari dagozkion edukiak nola banatu erabaki behar du. Gero, erabaki behar da eduki bakoitzari zer garrantzi emango zaion eta ikasturtean zehar eduki bakoitza lantzeko zenbat denbora den.
2013
‎Gainera, eduki bakoitzarentzat eztabaida orri bat izaten da, gairen baten inguruan desadostasunak sortzen direnerako.
2015
‎Konfigurazio didaktikoen teoriaren barnean (Godino, Contreras eta Font, 2006) eduki matematiko bakoitzaren irakaskuntza ikaskuntzaren eredu bat eraikitzen da. Eredu horretan, eduki bakoitzaren irakaskuntza dimentsio anitzeko prozesu estokastiko bat da. Prozesu horrek sei azpiprozesu ditu:
‎Eta azkenak, produkzioaren plazaratzea edo argitaratzearekin daude lotuta. Egitura konplexu horretan, eduki bakoitzak bere lekua aurkitzen du istorioak baliatuko dituen medioekin erlazioan, sinergiak ekarriz eta kontakizunari osotasuna emanez. Lan horrek asko du sortzaile izatetik, istorioaren garapena gorpuztetik eta erabiltzaileak kontakizunean murgil daitezen planifikatzetik.
‎Gainera, zerrenda bat sortzeko aukeraren bidez gure zerrendak sortzeko eta konfiguratzeko aukera dugu. Horrela, eduki bakoitza norekin partekatzen dugun aukeratu ahal izango dugu. 2 Gehitu lagunak.
2021
‎«Merkatuak markatzen du zer neurtu». Streaming bidezko plataformak zenbat kontsumitzen diren jakiteko, Kantar Mediak focal meter izeneko audimetro digitala sortu du —gailua etxeko routerrarekin konektatzen da— Routerrera konektatzen den gailu bakoitzean Netflix edo zein beste plataforma kontsumitzen den jakingo da horrela, baina ez eduki bakoitza. Movistar Plusentzat eta Vodafonerentzat, berriz, Return path data neurketa sistema erabiltzen dute; kasu horretan, edukien eta kontsumo moduaren gaineko informazioa jasotzen dute operadoreek, eta horiek gero «eskaintza pertsonalizatua» egin diezaiekete beren bezeroei.
2022
‎Galdetegi bat eta bera erantzun behar izan dute ikasle guztiek matematikako eduki bakoitzeko (gutxi gorabehera 30 minutuko denbora tartean erantzuteko), baina parte hartu duten ikasleekin 3 talde egin dira ausaz eta talde bakoitzak ikasle kopuru bera izan du. Taldeak osatzeko orduan, lehentasuna eman zaio ikasle kopuru orekatuak izateari, emaitzak aztertzeko garaian kopuru aldetik esanguratsuak izateko.
‎Ikasleek 9 galdetegi eredutan emandako erantzunen azterketa egin ondoren, jasotako emaitzak eskaintzen dira jarraian: 3 taula mota eta grafiko bat aurkezten dira matematikako eduki bakoitzeko:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia