Emaitzak: 8
2008 | ||
Oso garrantzitsua da hori gogoan hartzea, eta | eduki bakoitzak zer baimen mota duen ongi begiratzea, bestela mezu elektronikoren bat jaso dezakegu ezustean... | |
Knol eta Wikipedia Google Knol Wikipediatik bereiztea nahi du, eta, proiektu honekin, bi alderditan lortzen du: autoreen garrantzia Wikipedian gutxienekoa da, | eduki bakoitza hauen artean landu daitekeelako: pertsona asko, eta edukia da benetan garrantzitsua dena. | |
2009 | ||
Oso interesgarria da brinda egiten die erabiltzaileei, aurrekoak konbina eta integra ditzaten. RSS harpidetzak YouTube, DailyMotion, Vimeo, Hulu edo Blip.tv Beste aukera batzuk Blinkx Itxura aldetik nabarmentzen den bideo bilatzailea da estetika eta aurrebista txikiak eskaintzeagatik | eduki bakoitza. Joan den otsailean sartu zen ezaugarri berritzaile bat, bideoak gehitzen baititu Beraz, telebista balitz bezala ikus daitezke. | |
2011 | ||
herritarren parte hartzea, genero berdintasuna, ingurumena eta pobreziaren eta gosearen aurkako borroka. Erabiltzaile eta | eduki bakoitza georeferentzia eta etiketatu egiten da aipatzen dituen gaiekin. Hala, Bolivian generoan interesa duten erabiltzaileak bila daitezke, Afrikako ingurumenari buruzko dokumentuak edo Madrilgo pobreziaren aurkako borrokari buruzko irudiak. | |
Proportzio handi batean, baldintza jakin batzuetan baino ezin da egin, eta kasu askotan ez da posible. Garrantzitsua da hori kontuan hartzea eta | eduki bakoitzak duen lizentzia motari ondo erreparatzea, nahigabeak saihesteko. Copyright eta Creative Commons Egileak kontrakorik alegatzen ez badu, berak bakarrik ditu bere lanaren gaineko eskubide guztiak bere bizitzan eta hil eta hirurogeita hamar urtera arte. | |
Irakasgaiari buruzko lanak berak emango dizkio ikasleari gai hori arrakastaz gainditzeko teknikarik egokienak zein diren jakiteko aztarna nagusiak, baina, horrez gain, irakasleak ikasgelan irakasteko duen metodologiari ere erreparatu behar zaio, haren eskakizunak eta irakasgaian gehien baloratzen dituen alderdiak egiaztatzeko. Bi premisa horiekin, ahalik eta etekin handiena atera behar zaio azterketari, | eduki bakoitzari gehien egokitzen zaizkion metodoekin. Irakasgai bakoitzerako aholkuak Matematika: | |
2013 | ||
Gainera, | eduki bakoitzarentzat eztabaida orri bat izaten da, gairen baten inguruan desadostasunak sortzen direnerako. | |
2015 | ||
Gainera, zerrenda bat sortzeko aukeraren bidez gure zerrendak sortzeko eta konfiguratzeko aukera dugu. Horrela, | eduki bakoitza norekin partekatzen dugun aukeratu ahal izango dugu. 2 Gehitu lagunak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eduki | 8 (0,05) |
Lehen forma
eduki | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
eduki bakoitz | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
eduki bakoitz eztabaida | 1 (0,01) |
eduki bakoitz gehien | 1 (0,01) |
eduki bakoitz hauek | 1 (0,01) |
eduki bakoitz nor | 1 (0,01) |
eduki bakoitz ukan | 1 (0,01) |
eduki bakoitz zer | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |