Emaitzak: 6
2009 | ||
Doise eta besteek (1993) proposatzen duten eredu trifasikoa erabiliz, lehendabizi, parte hartzaileek gutxiengo kultural bakoitzaren inguruan dauzkaten komuneko kontzepzioak aztertzea ahalbidetzeko, pertsona «latinoamerikar», «magrebtar» eta «ekialdeko europar» estimuluen erantzunen | eduki analisia egin zen. Hitzen analisia 3tik gorako maiztasuna zuten hitzak eskuratuz burutu zen. | |
2012 | ||
Legeari ematen zitzaion esanahia aztertzeko, 403 artikuluen | eduki analisia egin zen. Deskribapena edo jarrera neutrala izan zen nagusia iritzi artikuluen artean(% 37,2), jarraian, aldeko iritzia(% 30,8) agertzen zen eta, azkenik, aurkako iritzia(% 18,6) eta iritzi kritikoa(% 13,5). | |
Hemen aurkezten den ikerlanean, besteak beste, marko orokorren erabilera aztertu nahi zen Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako Legearen kasuan. Oro har, komunikabideek jokatzen duten rolari erreparatu nahi zitzaion, legeari buruzko | eduki analisia eginez, zer eta nola aurkezten den, eta hedapen ekintzek genero berdintasunaren legea onartzean edo interpretatzean izan dezaketen eragina eztabaidara ekarriz. | |
2014 | ||
ETBko albistegiek hedatutako nazio identitate eta erreferentzialtasuna aztertzeko 2008 urteko eta 2010 urteko Gaur Egun programaren | eduki analisia egin da. Horretarako albistegi bakoitzaren edukiak aztertu dira. | |
2016 | ||
Aipaturiko helburu nagusia ildotzeko hiru lan esparru jorratuko ditugu. Lehenik eta behin Twitterren | eduki analisia egingo dugu, bertan ebola nola irudikatzen den ikertzeko; bigarrenik, Twitterren komunikazio estiloa aztertuko dugu, eta, azkenik, osasun krisietan informatzeko kontsumo ohiturak aztertuko ditugu jendartean. | |
Datu bilketa eta analisiak hiru parte izan zituen. Lehenik Alceste softwarearen (Reinert, 1983, 1990, 1996) bidez, Twitterren ebolak izandako islaren | eduki analisia egin zen. Bigarrenik, Alcesteren bidez ere, txiorik esanguratsuenak hautatu ziren komunikazio estiloaren analisian erabiltzeko, eta, hirugarrenik, pertsonek osasun krisietan informatzeko dauzkaten ohiturei eta iritziei buruzko galdeketa bat burutu zen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eduki | 6 (0,04) |
Lehen forma
eduki | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
eduki analisi | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
eduki analisi egin | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |