2009
|
|
Doise eta besteek (1993) proposatzen duten eredu trifasikoa erabiliz, lehendabizi, parte hartzaileek gutxiengo kultural bakoitzaren inguruan dauzkaten komuneko kontzepzioak aztertzea ahalbidetzeko, pertsona «latinoamerikar», «magrebtar» eta «ekialdeko europar» estimuluen erantzunen
|
eduki
analisia egin zen. Hitzen analisia 3tik gorako maiztasuna zuten hitzak eskuratuz burutu zen.
|
2010
|
|
Hitzez hitzeko datuekin, errepresentazio sozialaren eremu semantikoa ezagutzeko analisi bat egin genuen.
|
Edukien
analisien bidez eginiko irudien azterketak bideratzen gaitu zenbait kategoria egitera non aldagai psikosozialak barne hartzen dituen eta pisu edo garrantziaren arabera, frekuentzien terminoetan, ordena ditzakegun. Kategorizazio sistema hiru epai «itsu» eta independenteren bidez egin zen kontuan izanda horietako batek formazio sendoa eta esperientzia zuela gaiarekin.
|
2011
|
|
Eskolan, unibertsitatean, kultur etxeetan? lantzeko gidak dira, analisi zinematografikoa eta
|
edukiaren
analisia egiten dutenak. –Garrantzitsua da ahalik eta jende gehienarengana iristeko filmarekin asmatzea, agian oso esperimentala denak urrundu egin baitezake publikoa zinematik.
|
|
Jasotako informazioaren analisia ikerketa taldeak adostutako kategoria sistemaren bidez egin da.
|
Edukien
analisien bidez eginiko irudien azterketak bideratzen gaitu kategoria desberdinak egitera non aldagai psikosozialak barne hartzen dituen eta, garrantziaren arabera, literaturak jasotzen dituen azpi ideien terminoetan ordenatu ditzakegun. Kategorizazio sistema hiru epai «itsu» eta independenteren bidez burutu zen.
|
2012
|
|
Ikuskaritzan zehar erakunde ziurtatzaileak amaitutako produktuaren lagin bat hartu eta gluten
|
edukiaren
analisia egin du ELISA teknika immunologikoaren bidez edo ENACek zein baimendutako bestelako erakunde batek akreditatutako metodo bat erabiliz. «Glutenik gabeko» elikagaien urteko ekoizpena 200 unitate baino baxuagoa bada, entsegu bat egingo da; 200 unitate ekoizten badira, bi entsegu, eta milatik gora unitate ekoitziz gero, hiru entsegu.
|
|
Legeari ematen zitzaion esanahia aztertzeko, 403 artikuluen
|
eduki
analisia egin zen. Deskribapena edo jarrera neutrala izan zen nagusia iritzi artikuluen artean(% 37,2), jarraian, aldeko iritzia(% 30,8) agertzen zen eta, azkenik, aurkako iritzia(% 18,6) eta iritzi kritikoa(% 13,5).
|
|
|
Eduki
analisia egiten duten ikerketetan markoak identifikatu dituzte albisteetan. Semetko eta Valkenburg (2000) autoreek Europako albiste politikoei buruz eginiko ikerketan landu zituzten bost markoek ikerkuntzarako adostasun zabala lortu dute:
|
|
Hemen aurkezten den ikerlanean, besteak beste, marko orokorren erabilera aztertu nahi zen Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako Legearen kasuan. Oro har, komunikabideek jokatzen duten rolari erreparatu nahi zitzaion, legeari buruzko
|
eduki
analisia eginez, zer eta nola aurkezten den, eta hedapen ekintzek genero berdintasunaren legea onartzean edo interpretatzean izan dezaketen eragina eztabaidara ekarriz.
|
2014
|
|
ETBko albistegiek hedatutako nazio identitate eta erreferentzialtasuna aztertzeko 2008 urteko eta 2010 urteko Gaur Egun programaren
|
eduki
analisia egin da. Horretarako albistegi bakoitzaren edukiak aztertu dira.
|
2016
|
|
Aipaturiko helburu nagusia ildotzeko hiru lan esparru jorratuko ditugu. Lehenik eta behin Twitterren
|
eduki
analisia egingo dugu, bertan ebola nola irudikatzen den ikertzeko; bigarrenik, Twitterren komunikazio estiloa aztertuko dugu, eta, azkenik, osasun krisietan informatzeko kontsumo ohiturak aztertuko ditugu jendartean.
|
|
Datu bilketa eta analisiak hiru parte izan zituen. Lehenik Alceste softwarearen (Reinert, 1983, 1990, 1996) bidez, Twitterren ebolak izandako islaren
|
eduki
analisia egin zen. Bigarrenik, Alcesteren bidez ere, txiorik esanguratsuenak hautatu ziren komunikazio estiloaren analisian erabiltzeko, eta, hirugarrenik, pertsonek osasun krisietan informatzeko dauzkaten ohiturei eta iritziei buruzko galdeketa bat burutu zen.
|
2017
|
|
Horretarako hamar emakume autobus gidariri egin zaizkie elkarrizketa erdiegituratuak.
|
Edukiaren
analisiaren bidez egin da elkarrizketen analisia (Abela, 2011). Emaitza nagusiei jarraikiz, emakume gidariek bizi duten errealitateari begirako diskurtsoeta bizipen aniztasunak agerian geratu dira.
|
|
Hainbat dira
|
edukiaren
analisia egiteko errespetatu behar diren pausoak (Abela, 2011). Ikerketa honen kasuan, honakoak dira kontuan eduki diren irizpideak:
|
2021
|
|
Kategoria bakoitzarekiko frekuentzia identifikatzeko emaitzak kuantifikatu dira, lagina (n) eta ehuneko portzentajeak(%) emaitzaaldagai bakoitzarekin proportzionatuz. Estrategia hori erabili da
|
edukiaren
analisia egitea errazten duelako, kodeen zenbatekoa ikusteko eta dimentsio bakoitzeko zita esanguratsuenak ateratzeko.
|
2023
|
|
emakumeei zuzendutako JFKaren kanpainak aztertzen dituzten lanak izatea, edo/ eta ahalduntzea edo/ eta genero ikuspegia helburu izatea, eta dokumentu publikoak izatea. Aurkitu diren dokumentuak 65 izan dira eta irizpideak bete dituztenak 32
|
Edukien
analisia egiteko kategoria sistema sortu da eta azterketa bukatu ondoren genero ikuspegiaren araberako adierazleen proposamena garatu da. Ondorioztatu da emakumeentzako kirol kanpainen beharra dagoela, baita sortzen diren kanpaina horien ebaluazioa egitekoa ere, horretarako artikulu honetan proposatzen den ebaluazio tresna erabiltzea gomendatuz.
|