Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 15

2009
‎Doise eta besteek (1993) proposatzen duten eredu trifasikoa erabiliz, lehendabizi, parte hartzaileek gutxiengo kultural bakoitzaren inguruan dauzkaten komuneko kontzepzioak aztertzea ahalbidetzeko, pertsona «latinoamerikar», «magrebtar» eta «ekialdeko europar» estimuluen erantzunen eduki analisia egin zen. Hitzen analisia 3tik gorako maiztasuna zuten hitzak eskuratuz burutu zen.
2010
‎Hitzez hitzeko datuekin, errepresentazio sozialaren eremu semantikoa ezagutzeko analisi bat egin genuen. Edukien analisien bidez eginiko irudien azterketak bideratzen gaitu zenbait kategoria egitera non aldagai psikosozialak barne hartzen dituen eta pisu edo garrantziaren arabera, frekuentzien terminoetan, ordena ditzakegun. Kategorizazio sistema hiru epai «itsu» eta independenteren bidez egin zen kontuan izanda horietako batek formazio sendoa eta esperientzia zuela gaiarekin.
2011
‎Eskolan, unibertsitatean, kultur etxeetan? lantzeko gidak dira, analisi zinematografikoa eta edukiaren analisia egiten dutenak. –Garrantzitsua da ahalik eta jende gehienarengana iristeko filmarekin asmatzea, agian oso esperimentala denak urrundu egin baitezake publikoa zinematik.
‎Jasotako informazioaren analisia ikerketa taldeak adostutako kategoria sistemaren bidez egin da. Edukien analisien bidez eginiko irudien azterketak bideratzen gaitu kategoria desberdinak egitera non aldagai psikosozialak barne hartzen dituen eta, garrantziaren arabera, literaturak jasotzen dituen azpi ideien terminoetan ordenatu ditzakegun. Kategorizazio sistema hiru epai «itsu» eta independenteren bidez burutu zen.
2012
‎Ikuskaritzan zehar erakunde ziurtatzaileak amaitutako produktuaren lagin bat hartu eta gluten edukiaren analisia egin du ELISA teknika immunologikoaren bidez edo ENACek zein baimendutako bestelako erakunde batek akreditatutako metodo bat erabiliz. «Glutenik gabeko» elikagaien urteko ekoizpena 200 unitate baino baxuagoa bada, entsegu bat egingo da; 200 unitate ekoizten badira, bi entsegu, eta milatik gora unitate ekoitziz gero, hiru entsegu.
‎Legeari ematen zitzaion esanahia aztertzeko, 403 artikuluen eduki analisia egin zen. Deskribapena edo jarrera neutrala izan zen nagusia iritzi artikuluen artean(% 37,2), jarraian, aldeko iritzia(% 30,8) agertzen zen eta, azkenik, aurkako iritzia(% 18,6) eta iritzi kritikoa(% 13,5).
Eduki analisia egiten duten ikerketetan markoak identifikatu dituzte albisteetan. Semetko eta Valkenburg (2000) autoreek Europako albiste politikoei buruz eginiko ikerketan landu zituzten bost markoek ikerkuntzarako adostasun zabala lortu dute:
‎Hemen aurkezten den ikerlanean, besteak beste, marko orokorren erabilera aztertu nahi zen Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako Legearen kasuan. Oro har, komunikabideek jokatzen duten rolari erreparatu nahi zitzaion, legeari buruzko eduki analisia eginez, zer eta nola aurkezten den, eta hedapen ekintzek genero berdintasunaren legea onartzean edo interpretatzean izan dezaketen eragina eztabaidara ekarriz.
2014
‎ETBko albistegiek hedatutako nazio identitate eta erreferentzialtasuna aztertzeko 2008 urteko eta 2010 urteko Gaur Egun programaren eduki analisia egin da. Horretarako albistegi bakoitzaren edukiak aztertu dira.
2016
‎Aipaturiko helburu nagusia ildotzeko hiru lan esparru jorratuko ditugu. Lehenik eta behin Twitterren eduki analisia egingo dugu, bertan ebola nola irudikatzen den ikertzeko; bigarrenik, Twitterren komunikazio estiloa aztertuko dugu, eta, azkenik, osasun krisietan informatzeko kontsumo ohiturak aztertuko ditugu jendartean.
‎Datu bilketa eta analisiak hiru parte izan zituen. Lehenik Alceste softwarearen (Reinert, 1983, 1990, 1996) bidez, Twitterren ebolak izandako islaren eduki analisia egin zen. Bigarrenik, Alcesteren bidez ere, txiorik esanguratsuenak hautatu ziren komunikazio estiloaren analisian erabiltzeko, eta, hirugarrenik, pertsonek osasun krisietan informatzeko dauzkaten ohiturei eta iritziei buruzko galdeketa bat burutu zen.
2017
‎Horretarako hamar emakume autobus gidariri egin zaizkie elkarrizketa erdiegituratuak. Edukiaren analisiaren bidez egin da elkarrizketen analisia (Abela, 2011). Emaitza nagusiei jarraikiz, emakume gidariek bizi duten errealitateari begirako diskurtsoeta bizipen aniztasunak agerian geratu dira.
‎Hainbat dira edukiaren analisia egiteko errespetatu behar diren pausoak (Abela, 2011). Ikerketa honen kasuan, honakoak dira kontuan eduki diren irizpideak:
2021
‎Kategoria bakoitzarekiko frekuentzia identifikatzeko emaitzak kuantifikatu dira, lagina (n) eta ehuneko portzentajeak(%) emaitzaaldagai bakoitzarekin proportzionatuz. Estrategia hori erabili da edukiaren analisia egitea errazten duelako, kodeen zenbatekoa ikusteko eta dimentsio bakoitzeko zita esanguratsuenak ateratzeko.
2023
‎emakumeei zuzendutako JFKaren kanpainak aztertzen dituzten lanak izatea, edo/ eta ahalduntzea edo/ eta genero ikuspegia helburu izatea, eta dokumentu publikoak izatea. Aurkitu diren dokumentuak 65 izan dira eta irizpideak bete dituztenak 32 Edukien analisia egiteko kategoria sistema sortu da eta azterketa bukatu ondoren genero ikuspegiaren araberako adierazleen proposamena garatu da. Ondorioztatu da emakumeentzako kirol kanpainen beharra dagoela, baita sortzen diren kanpaina horien ebaluazioa egitekoa ere, horretarako artikulu honetan proposatzen den ebaluazio tresna erabiltzea gomendatuz.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia