Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 36

2012
‎7 Egoitza bat jarri behar du Espainian, batzarraren zitazio edo jakinarazpenetarako. 8 Ez duzu jarduera debekaturik egin behar aparkalekuan gogaikarriak edo kaltegarriak. 9 Jabekideen Batzarraren hasieran bizilagunen komunitatearekiko zor guztiak ordainduta ez dituenak ezin du botorik eman, baina eztabaidetan parte hartu.
2013
‎9·· Zer dira kalitatea kudeatzeko ereduak? 10·· Zein dira etengabeko hobekuntza lortzeko lau faseak? 11·· Zergatik izan behar dugu kontuan giza baliabideen kudeaketan egiten ditugun administrazio eragiketek eta enpresako beste administrazio prozesu batzuek duten erlazioa? 12·· Zein dira izaera pertsonaleko datuak dituzten fitxategien hiru segurtasun mailak? 13·· Zer da «segurtasuneko dokumentua», datuak babesteari dagokienez? 14·· Zenbat denboran izan behar dituzte blokeatuta enpresek izaera pertsonaleko datuak? 15·· Zer egin dezakegu datuen kontserbazio egokia ziurtatzeko? 16·· Nola aurreztu daiteke energia zure ikastetxean? Uste duzu jardueraren ingurumen inpaktua murriztuko litzatekeela? 17·· Zertan datza 3R en teknika?
‎Irakurri arretaz turismo aktiboko jarduerak, eta, ikaskide baten laguntzaz, saiatu zer diren asmatzen. Ziurrenik, Internet duzu jarduera horietako batzuk zer diren jakiteko.
‎Bai galderak egitean, bai erantzunak ematean, esaldi zentzudunak eta zuzenak erabili dituzu. Beraz, horretan trebatzen jarraituko duzu jarduera honetan.
‎1 Testu prozesadorea erabiliz egingo duzu jarduera. Jarraian dituzu horma irudiko testuek bete beharreko baldintzak.
‎Zenbakiek eta eragiketek bizitzan dituzten hainbat erabilera ezagutzen ari zara poliki poliki. Problemak ebazteko ere ezinbestekoak direnez, problemak ebazteko urratsetan sakonduko duzu jarduera honetan.
‎Unibertsoa deskribatzen jarraituko duzu jarduera honetan, soilik hitzak erabiliz, oraingoan.
‎Unitatea amaitzear zaude, eta aurreko integrazio jarduera konplexua aztertu eta unitatean nola moldatu zaren adieraziko duzu jarduera honetan. Horretarako, bakarka hausnartzeko proposatuko dizugu, eta, ondoren, honen antzeko taula batean laburpena egiteko.
‎Iturrien fidagarritasunari buruz ikasitakoa praktikan jartzeko aukera izango duzu jarduera honetan.
‎Unitatea amaitzear zaude. Aurreko integrazio jarduera konplexua aztertu eta unitatean zehar nola moldatu zaren adieraziko duzu jarduera honetan. Horretarako, bakarkako hausnarketa proposatuko dizugu, eta, ondoren, honen antzeko taula batean laburpena egiteko.
2014
‎3 Ezagutzen al duzu jarduera honen hasieran kulturartekotasuna sustatzeko antolatutako jardueraren antzekorik zure herrian edo eskualdean?
2015
‎1 Euskal Herriko habitat eta ekosistemen dibertsitatea ikertuko duzu jarduera honetan, eta, horretarako,
‎Segidekin hasitako lanean sakontzeko aukera izango duzu jarduera honetan.
‎arakatze jardueran. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko. Nola moldatu
‎arakatze jardueran. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko. Nola moldatu
2016
‎a) Harremanik ikusten al duzu jarduera honetan egin duzun esperimentuaren eta Oersted zientzialariak
‎a) Harremanik ikusten al duzu jarduera honetan egin duzun esperimentuaren eta Oersted zientzialariak
‎ekuazioak ebazteko, metodo zehatzak erabili behar dira. Bada, horixe ikasiko duzu jarduera honetan!
‎zaizkizu arakatze jardueran. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko. Nola
‎2 Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko. Nola moldatu zara egiteko horietan?
‎zaizkizu arakatze jardueran. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko. Nola
‎zaizkizu arakatze jardueretan. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko. Nola
‎ezagutza agertu zaizkizu. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera horiek egiteko. Nola
‎1 Euskal Herriko habitat eta ekosistemen dibertsitatea ikertuko duzu jarduera honetan, eta, horretarako, lau zonalde bereiztea proposatzen dizuegu: kostaldea, ingurune alpetarra, ingurune mediterraneoa eta ingurune atlantikoa.
‎a) Harremanik ikusten al duzu jarduera honetan egin duzun esperimentuaren eta Oersted zientzialariak egin zuen ikerketaren artean. Ondorio berdinak atera al dituzu?
‎Irakur ezazu berriro ere egoera, eta erantzun honako galdera hauei: a) Zer egiteko eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueran. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko. Nola moldatu zara eginkizun horien aurrean?
‎2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueran. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko. Nola moldatu zara egiteko horien aurrean?
‎Bigarren mailako ekuazioak ebazteko, metodo zehatzak erabili behar dira. Bada, horixe ikasiko duzu jarduera honetan!
‎2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueran. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko. Nola moldatu zara egiteko horien aurrean?
2017
‎2 Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera horiek egiteko. Nola moldatu zara egiteko horien
‎2 Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko. Nola moldatu zara egiteko horietan?
‎2 Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko. Nola moldatu zara egiteko horietan?
‎5 Zure premiei eta nahiei erantzuteko garrantzitsua den erakunde, elkarte edo enpresarik topatu al duzu jarduera honetan?
‎Eguneroko jardunak indarrez beteta daude, ikusten diren indarrez eta ikusten ez direnez ere. Orain arte ikasitakoa deskribatzeko aukera izango duzu jarduera honetan. Ea nola moldatzen zaren!
‎Irakur ezazu berriro ere, eta, ondoren, erantzun honako galdera hauei: a) Zer egitea eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueretan. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko. Nola moldatu zara egiteko horietan. AURRETIKO EZAGUTZAK ONGI MOLDATU AL NAIZ. JARDUERA ZEREGINAZER JAKIN BEHAR IZAN DUT. ZER EGITEN JAKIN BEHAR IZAN DUT. ONGI ARITU NAIZZAILTASUNAK IZAN DITUT.
‎2 Arakatze jardueretan, egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera horiek egiteko. Nola moldatu zara egiteko horien aurrean?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia