2013
|
|
Bai galderak egitean, bai erantzunak ematean, esaldi zentzudunak eta zuzenak erabili dituzu. Beraz, horretan trebatzen jarraituko
|
duzu
jarduera honetan.
|
|
1 Testu prozesadorea erabiliz egingo
|
duzu
jarduera. Jarraian dituzu horma irudiko testuek bete beharreko baldintzak.
|
|
Zenbakiek eta eragiketek bizitzan dituzten hainbat erabilera ezagutzen ari zara poliki poliki. Problemak ebazteko ere ezinbestekoak direnez, problemak ebazteko urratsetan sakonduko
|
duzu
jarduera honetan.
|
|
Unibertsoa deskribatzen jarraituko
|
duzu
jarduera honetan, soilik hitzak erabiliz, oraingoan.
|
|
Unitatea amaitzear zaude, eta aurreko integrazio jarduera konplexua aztertu eta unitatean nola moldatu zaren adieraziko
|
duzu
jarduera honetan. Horretarako, bakarka hausnartzeko proposatuko dizugu, eta, ondoren, honen antzeko taula batean laburpena egiteko.
|
|
Iturrien fidagarritasunari buruz ikasitakoa praktikan jartzeko aukera izango
|
duzu
jarduera honetan.
|
|
Unitatea amaitzear zaude. Aurreko integrazio jarduera konplexua aztertu eta unitatean zehar nola moldatu zaren adieraziko
|
duzu
jarduera honetan. Horretarako, bakarkako hausnarketa proposatuko dizugu, eta, ondoren, honen antzeko taula batean laburpena egiteko.
|
2014
|
|
3 Ezagutzen al
|
duzu
jarduera honen hasieran kulturartekotasuna sustatzeko antolatutako jardueraren antzekorik zure herrian edo eskualdean?
|
2016
|
|
1 Euskal Herriko habitat eta ekosistemen dibertsitatea ikertuko
|
duzu
jarduera honetan, eta, horretarako, lau zonalde bereiztea proposatzen dizuegu: kostaldea, ingurune alpetarra, ingurune mediterraneoa eta ingurune atlantikoa.
|
|
a) Harremanik ikusten al
|
duzu
jarduera honetan egin duzun esperimentuaren eta Oersted zientzialariak egin zuen ikerketaren artean. Ondorio berdinak atera al dituzu?
|
|
Irakur ezazu berriro ere egoera, eta erantzun honako galdera hauei: a) Zer egiteko eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueran. Zer jakin eta egiten jakin behar izan
|
duzu
jarduera hori egiteko. Nola moldatu zara eginkizun horien aurrean?
|
|
2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueran. Zer jakin eta egiten jakin behar izan
|
duzu
jarduera hori egiteko. Nola moldatu zara egiteko horien aurrean?
|
|
Bigarren mailako ekuazioak ebazteko, metodo zehatzak erabili behar dira. Bada, horixe ikasiko
|
duzu
jarduera honetan!
|
|
2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueran. Zer jakin eta egiten jakin behar izan
|
duzu
jarduera hori egiteko. Nola moldatu zara egiteko horien aurrean?
|
2017
|
|
5 Zure premiei eta nahiei erantzuteko garrantzitsua den erakunde, elkarte edo enpresarik topatu al
|
duzu
jarduera honetan?
|
|
Eguneroko jardunak indarrez beteta daude, ikusten diren indarrez eta ikusten ez direnez ere. Orain arte ikasitakoa deskribatzeko aukera izango
|
duzu
jarduera honetan. Ea nola moldatzen zaren!
|
|
Irakur ezazu berriro ere, eta, ondoren, erantzun honako galdera hauei: a) Zer egitea eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueretan. Zer jakin eta egiten jakin behar izan
|
duzu
jarduera hori egiteko. Nola moldatu zara egiteko horietan. AURRETIKO EZAGUTZAK ONGI MOLDATU AL NAIZ. JARDUERA ZEREGINAZER JAKIN BEHAR IZAN DUT. ZER EGITEN JAKIN BEHAR IZAN DUT. ONGI ARITU NAIZZAILTASUNAK IZAN DITUT.
|
|
2 Arakatze jardueretan, egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu. Zer jakin eta egiten jakin behar izan
|
duzu
jarduera horiek egiteko. Nola moldatu zara egiteko horien aurrean?
|