2000
|
|
Praktikatzen duenak halaxe egiten du gainera, eredu jasoa praktikatzen da. Bizirik dagoen idazle ezagun bat aipatzearren, Agustin Zubikarai, sekula ez
|
duzu
ikusiko
|
|
Eta nik mesedez Txema, barkatu. Baina nola barkatu, ez al
|
duzu
ikusten zer egin duzun. Mesedez Txema.
|
|
Hori dela eta, oker ez banago, zuk zeuk esan nahi duzunari buruz pilo bat esango du nire liburuak. Baina agian ez
|
duzu
ikusiko esanda dagoela liburu honetan. Beraz, orain hitzaurrea eta bukaera irakurtzeko gomendatuko dizut, besterik ez, haiek baitira liburuaren zentzuaren adierazpenik zuzenena.
|
2001
|
|
Ez al
|
duzu
ikusi nik ikusi dudana.
|
|
–Ez al
|
duzu
ikusi nik nola egiten dudan?
|
|
–Nahi al
|
duzu
ikusi nola geratzen diren ohean?
|
|
‘Komikietako irudia da, ez
|
duzu
ikusten? ’ dio edanda dagoen Imanolek, ‘Kartzelako leihotik behera izara soka zintzilik. Uste dut komikietako pertsonaia bihurtu naizela, je, je, je... ’
|
|
Eta zuhaitz bat bilatuko duzu begiradarekin, eta emakume bat, eta lehor bazterren bat, baina bide ia guztiak zabalik uztearekin aldiberean lehorra eragozten duen ura besterik
|
ez
duzu ikusiko.
|
|
Zuk, ordea, ez dakit teoria gorrotatzen duzun, ala teoria egiteko joerari eutsi egiten diozun. Bildu dituzunak bilduta, ez al
|
duzu
ikusten corpus hori aztertu eta arrasto teoriko batzuk ateratzeko premiarik?
|
|
Kasaka brodaturik ez duena. Ez al
|
duzu
ikusi?
|
2002
|
|
Ez al
|
duzu
ikusten Sorakte elur handitan
|
|
Ez
|
duzu
ikusten. Alboak arraun gabe, tantaiak aprikar haize azkarrak hautsi, hariak kirrink, olak uretan lokarri gabe!
|
|
‘Kontuz! ’, esan nionan Emmanueli. ‘Ez al
|
duzu
ikusten har beldurgarri hori? ’ Baina Emmanuelek barre egin zidanan, barre eta barre. Eta likidoak behera egiten zinan, eta munstroa, halako batean, mehetzen eta mehetzen hasi zunan, baita luzatzen eta luzatzen ere, orratzetik iragan ahal izateko, Emmanuelen zainetara.
|
|
Aitona errieta txikian hasten zait: " Tuntuna; ez
|
duzu
ikusten zure aitona naizela?".
|
|
" Noiz egiten dute bat, non egiten dute bat beheranzko mareak eta goranzkoak? Ez
|
duzu
ikusten elkargunea, inork ezin dezake antzeman momentua, baina, mundua mundu denetik, egunean bi aldiz gertatzen den miraria da. Esku batek ere hala utzi behar dio besteari protagonismoa, marea batek besteari bezalaxe.
|
|
Egun, erosleak aukerak egiten ditu, zuk badakizu hori, eta ez dizut hemen esan beharrik. Eta irakurleak zer esan ez, anitzez ere handiagoak, aski
|
duzu
ikustea zenbat liburu dauden etxean erosiak, eta zenbat irakurriak. Bada, horretara nindoan, orain, denboraren buruan, euskal idazle onak ditugula gure artean, literaturaz maitemindu eta letrak denak nahaste jarri beharrean, bata bestearen aldamenean ederki lotu, kateatu eta elkartzeko gai diren idazleak.
|
|
Ez da deus ere atera. Zeure aurpegi desitxuratua baino ez
|
duzu
ikusi zuloko ur garbian. Agerikoak dira betazpiak.
|
2003
|
|
Hodei beltz bat. Ez
|
duzu
ikusi?
|
|
Eta gero, emaidazu bi errealeko txanpon zulodun bat: ez al
|
duzu
ikusten, bada, esperantzarik handienak hutsaren inguruan ere eraiki daitezkeela?; ez al duzu ikusten zuk sufritzen duzun bitartean nik ere sufritu egiten dudala?".
|
|
Eta gero, emaidazu bi errealeko txanpon zulodun bat: ez al duzu ikusten, bada, esperantzarik handienak hutsaren inguruan ere eraiki daitezkeela?; ez al
|
duzu
ikusten zuk sufritzen duzun bitartean nik ere sufritu egiten dudala?".
|
2004
|
|
Ez
|
duzu
ikusten. Hor dago.
|
|
Ez
|
duzu
ikusten arrastaka noala?
|
|
Ez al
|
duzu
ikusten pisu handia daramadala?
|
|
Ez
|
duzu
ikusten begiekin eskean ari zaizula?
|
|
Utz iezaiozu! Ez
|
duzu
ikusten txiki txikia dela?
|
|
Ez
|
duzu
ikusten Nene dela?
|
|
Ez
|
duzu
ikusi zure arreba zegoela, astakiloa?
|
|
Ez
|
duzu
ikusten nire txanda dela?
|
|
Ez
|
duzu
ikusi nola gauden jantzita?
|
|
Ez dizu ezer erran? Karrikan zein norabide hartu duen ere ez
|
duzu
ikusi?
|
|
–Pazientzia pixka bat izan behar dugu. Ez al
|
duzu
ikusi filmetan etxe bat zaintzen egoten direnek orduak eta orduak ematen dituztela?
|
|
Hori dela eta, oker ez banago, zuk zeuk esan nahi duzunari buruz pilo bat esango du nire liburuak. Baina agian ez
|
duzu
ikusiko esanda dagoela liburu honetan. Beraz, orain hitzaurrea eta bukaera irakurtzeko gomendatuko dizut, besterik ez, haiek baitira liburuaren zentzuaren adierazpenik zuzenenak (Briefe 96h.). 2
|
|
—esan nion— Oraindik ez naiz Balantzategiko ukuiluan sartu ere egin! Ez al
|
duzu
ikusi mendian ibili naizela?
|
|
" Etxe hau zeharo okertuta dago. Ez al
|
duzu
ikusten?... Hori udaletxeak egin behar duena da, etxea bota, eta zuri eta Mikaelari Rotondan etxe berri bana eman."
|
|
" Sukaldeko zuloa ere jarri! Ez al
|
duzu
ikusi. Hori ere berria da!...
|
2005
|
|
–Zuretzat erreminta hutsa baldin bada grabaketa kamera, zure begirada hotza izango da eta ikus entzulearekiko tarte handia jartzen ari zaren seinale izan daiteke. Baina, gai baldin bazara ikus entzuleari hitz egiten ari zarela kontuan hartzea, tonu egokia aurkituko duzu eta beharrezko tartea jarriko
|
duzu
ikus entzulearekiko, komunikazioa lortuko duzu. Ez buelta gehiegirik eman kameraren aurrean.
|
|
–Burutik egin zaizu, ala? Ez al
|
duzu
ikusten konturatu egin dela nola geratu zaren. Etxe zuloan eduki nahi duzu denbora guztian, ala?
|
|
–Zure amak lagun bat behar du. Ez al
|
duzu
ikusten gorputz horrek oraindik gerra behar duela?
|
|
Ur garbi garbia, bertan sortua dirudiena. Harrigarriki, ordea, ez
|
duzu
ikusi Txertetxa belarrik urari itsatsirik. Bat ere ez halakorik.
|
|
Baina karitaterik ez, eskerrik asko, gorde ezazu hotz egiten duenerako, nola irten zaitezke beroki batekin eguzki galdatan? Ez zaude batere oker nire gordintasunak gordetzeko ekarri baldin baduzu, ez
|
duzu
ikusten ez dudala gorputza eskuekin lotsatu nahi. Ez duzu ikusten ez nauela inork heltzen adatsetik?
|
|
Ez zaude batere oker nire gordintasunak gordetzeko ekarri baldin baduzu, ez duzu ikusten ez dudala gorputza eskuekin lotsatu nahi? Ez
|
duzu
ikusten ez nauela inork heltzen adatsetik. Zergatik noan biluzik jakitearren obratu dut ametsa, burua gorarik, bularrak harro, eta ez dut komentariorik entzuten ondotik.
|
2006
|
|
Ez
|
duzu
ikusiko?
|
|
–Hiltzaileak besterik ez
|
duzu
ikusten, Ane –irribarre egin zuen– Lehen zure aitona, orain Bartzelonako tipo hori... Lasaitu egin behar duzu.
|
|
–Kalma zuria. Ez
|
duzu
ikusten ala. Tira, lagundu tretza otzara eramaten.
|
|
Euskarari egindako erasoen ekaitzak gogor jotzen du, ez du atertzen, eta, hala ere, kalean behar bezalako erantzunik ez
|
duzu
ikusten. Zure herriko edo eskualdeko osasun zerbitzuek, bake epaitegiek, udal bulegoek ez dituzte herritarren hizkuntza eskubideak errespetatzen eta inork ez du deus esaten?
|
|
Aber, esan dit irribarre handi batekin, pentsa ezazu pixka bat... Ez al
|
duzu
ikusten, kendu dugula koska?
|
2007
|
|
ongi eta gaizkiaren gainetik. Zeure buruari begiratu diozu eta ezpataren aho gainean ez, ezpataren bi ahoen azpian
|
duzu
ikusi, ongi eta gaizkiaren gainetik ez, batzuen eta bertzeen bidegabekeriek eta astakeriek zanpaturik baizik.
|
|
Erreferentzia literario asko dago liburuan. Literatur mundutik kanpo dagoen irakurlea urruntzeko arriskurik ez
|
duzu
ikusten?
|
|
Dantzalekura, ala? Ez al
|
duzu
ikusten haurra egiteko puntuan nagoela. Gizonezkook haurra egiterik izango bazenute.?
|
|
–Ez al
|
duzu
ikusi nahi?
|
|
–Ez al
|
duzu
ikusten ezin dudala azkar ibili. Ez al zara konturatu ama izango naizela?
|
|
–Gero, Edelmiro! Ez al
|
duzu
ikusten hizketan ari garela!
|
|
Aurrerako ihesbide hori baino ez zaizu otutzen? Ez al
|
duzu
ikusten ez direla betiko garai onenak. Lehenbailehen askatu genukeela?
|
|
Zeure ondoan, gizonaren bizkar biluztua
|
duzu
ikusten. Ez dira zentimetro eskas batzuk soilik banatzen zaituztenak.
|
|
– Ez al
|
duzu
ikusten muga guztiak gainditu dituzula. Abegi SA paradisu bat ez dela badakigun arren, inor ez da iritsi beste norbaiti txosten bat ezabatzera, eta gero, gainera, beste txosten bat lapurtzera.
|
|
Ni saiatzen naiz zurekin goxoa izaten, eta zuk dena gaizki egingo banu bezala hitz egiten didazu. Ez al
|
duzu
ikusten nire bizitza ez dela batere erraza. Ez al duzu ikusten zeinen lur jota nagoen.
|
|
Ez al duzu ikusten nire bizitza ez dela batere erraza. Ez al
|
duzu
ikusten zeinen lur jota nagoen. Zuk dena zailtzen didazu.
|
|
– Nitaz trufatzen zara ala? Ez al
|
duzu
ikusten zein egoeratan naizen. Ni, lau haurren aita eta hargin enpresa bateko buruzagi ohia?
|
|
— Behar bada gure lehenagoko biztanle zahar batenak, ez
|
duzu
ikusten, ama, Cro Magnon bat balitz, zer afera litaken?
|
2008
|
|
Aztertutako azalera 50x30 mm-koa da, eta astebeteren buruan berriz ere oxidoz estalirik zegoela ikusi zuten, gainerako eskulturaren gisa berean. Non egin genuen ez badakizu, ez
|
duzu
ikusiko dio Irisarrik. Beraz, esan daiteke eskulturari eragindako kaltea hutsaren hurrengoa dela.
|
|
–Baserritarra da, bai, baina ez da traketsa. Ez
|
duzu
ikusi zer dotoreziarekin tolestu duen belauna?? –gero, Reginak entzuteko moduan, gehitu zuen?:
|
|
Eskapada egin duen bakarra zeu zara. Ez al
|
duzu
ikusi botatzera nindoala?
|
|
–Eta ez al
|
duzu
ikusi ez diodala bota, zuk baino hobeto eduki arren? –jarraitu zitzaion baso guarda, lasaitu nahi baina ezinean.
|
|
IKERNE: Orain ezin dut; ez
|
duzu
ikusten lanean ari naizela?
|
|
NEKANE: (berotzen) Itsu zaude edo ez
|
duzu
ikusi gura! Milenak inori ezer esatekotan, neuri esango dit!
|
|
Telebistaz ikusten duzun pertsona, kalean ikusitakoan ezagutu egiten duzu. Irrati bidez entzun duzun pertsona, ez
|
duzu
ikusi hutsarekin kalean ezagutuko. Beharrezkoa izango zaizu haren ahotsa entzutea, ezagutu nahi baduzu.
|
|
–Ezer erosi? Ez al
|
duzu
ikusten??, zioen Garciak eskutan zuen sagardo botila jasota. Bi gazte hauekin negozio gutxi egingo zuten atzo baserritarrek.
|
|
Nola oparituko diozu ba Barbie hau neskato bati? Ez al
|
duzu
ikusten Barbie prostituta bat dela?.
|
|
–Baserritarra da, bai, baina ez da traketsa. Ez
|
duzu
ikusi zer dotoreziarekin tolestu duen belauna...? –gero, Reginak entzuteko moduan, gehitu zuen–:
|
|
–Isilik egotea bazenuen! Ez
|
duzu
ikusten gaixorik dagoela. Beti zerorrena egin behar.
|
|
Zertara etorri zara hona, Andres? Utz gaitzazu bakean, ez
|
duzu
ikusten hiltzear dagoela.
|
|
Zu eta gurditxoa argaz  ki berean. Ez, ez
|
duzu
ikusten, argazki lausoa da. Zaila da, bai, horrelakorik irudikatzea, baina bestetan ez bezala, ez duzu berehalakoan ezabatu irudia, argazki lausoa ez duzu zakarrontzira bidali.
|
|
Gela berex batera deramate Peio eta hor jarrarazten. Auhenka ari da gizona, lehenik uspeldua delakotz eta bigarrenik berriz ere hitzarmen garrantzitsu hori huts egiten duelakotz. Ez
|
duzu
ikusten Triuxela horrek zaituela eragozten, hirugarren aldikotz, zure hitzarmenean aurkitzetik. Zer duzu beraz hoin garrantzitsua den afera hori?
|
|
Bittorrek: Nolaz
|
duzu
ikusi hil zorian dela?
|
2009
|
|
Gai horren inguruan zer egin nahi duzun hausnartzen duzunean, urratsa eman nahi baduzu, hasteko, erosketak egiterakoan gehiago hautatu duzu. Ezin
|
duzu
ikusten duzun lehendabiziko gauza hartu, osagaiak begiratu behar dituzu, esnea daukan, eztia daukan, arrautza daukan. Dena da, zapatilak, jaten duzuna, zelan garbitzen zaren, botikak. Xanpuak, adibidez, gehienetan animaliekin probatzen dituzte.
|
|
–Lana dut, ez
|
duzu
ikusten?
|
|
–Xabier Lakarrik, XXI. mendearen hasieran, sagua jo eta su mugitzen hasi zen hitz egitetik gelditu gabe?. Tira, orain arte begien bistan dagoena besterik ez
|
duzu
ikusi ordenagailu honetan. Baina poliziaren adituek ezabaturiko datuak ere aztertuko dituzte.
|
|
–Heriotzak, berberak dira ia. Ez al
|
duzu
ikusten. Norbait kondairako heriotzak errepikatzen ariko balitz bezala.
|
|
Ur eta ogi egon zenuke hilabete batean, hori! Ez al
|
duzu
ikusi, bada, nola dagoen zure ama. Disgustuka akabatu nahi al duzu?
|
|
Kendu gauza horiek burutik derrepentean, burutik bukatu nahi ez baduzu! Ez al
|
duzu
ikusten emakume guztiak predikatzen hasiko bagina, apaizak eta fraideak sobran izango genituzkeela. Baina nitaz fidatzen ez bazara, galdetu aita Adrianori, eta hark esango dizu?
|
|
Hortzak garbitu dituzu? Ez, zapatilak ez jantzi gaur, ez
|
duzu
ikusten euria ari duela. Jantzi botak?.
|
|
Jordirekin atsegin jokatzen nabil, besterik ez. Eta zuk ez
|
duzu
ikusi be egin nahi!
|
|
Gugatik ez bada, ingurukoengatik. Ez
|
duzu
ikusten Naiak zenbat maite zaituen...?
|
|
Albistea euskara hutsez hemen baino ez duzu irakurriko. Eta telebistan, Gaur Egun en baino ez
|
duzu
ikusiko.
|
|
Harremanak hobetzeko biderik ez
|
duzu
ikusten?
|
|
Ur eta ogi egon zenuke hilabete batean, hori! Ez al
|
duzu
ikusi, bada, nola dagoen zure ama. Disgustuka akabatu nahi al duzu?
|
|
Kendu gauza horiek burutik derrepentean, burutik bukatu nahi ez baduzu! Ez al
|
duzu
ikusten emakume guztiak predikatzen hasiko bagina, apaizak eta fraideak sobran izango genituzkeela. Baina nitaz fidatzen ez bazara, galdetu aita Adrianori, eta hark esango dizu...
|
|
–Euria ari du; ez
|
duzu
ikusten ala?
|
|
zure aita beste gizon guztiak bezalakoa zen, bazituen grinak, ahuleziak, denok bezalako egoa, besteok ez bezala mozorrotua agian, inozoak liluratu eta bereganatzen baitzituen; galdetu al diozu inoiz zeure buruari ea benetan hilik ote duzun ama, ez ote zuen ihes egin senarraren etengabeko desleialtasun" mistikoak" jasan ezinik, beharbada Aurovillen ere efeboak eta dontzeila samurrak limurtzen ibiliko zen yoghi zintzoa. ...eta ez soilik zure zakila barruan dudala geldirik iraun, tantra meditazioan, otoitzean, eta garbiketa praktika amaigabeak eginez larrutan egin behar dugun bakoitzean, pentsatuz ez dakit zer eroriko zaigula zerutik, gauzarik ederrena balitz ere ez leukake zertan ito gure grina eta gure egoa, bai, egoa, Ananda, ni neu izan nahi dut, ego hutsa; zu zeu, Sara, zu zeu, zeurekeria horretan itoko zara, ez
|
duzu
ikusten lakioan erortzen ari zarela, ez duzu ikusten liluramenduaren infernura arrastatzen nauzula; eta gustura asko irristatzen zara nirekin batera, memelo alaena, baina onartu egin behar duzu, obsesionaturik bizi zara, naturalago jokatu behar dugu, normalago, Ananda, hainbeste nahasmen mistikorik gabe; nahasmen mistikoa diozu, milaka urtean milaka pertsona zintzok eta hainbat santuk ondutako ja... Gogamen lohia duzu, Sara, ez zara konturatzen haizeak nondik jotzen duen ere, zertarako landu ditugu hainbeste yoga liburu, honetarako?, ez duzu zipitzik ere ulertu; zeu zara, Ananda, ezer ulertzen ez duena, yoga liburuek ezin dituzte ezabatu sentimenduak eta giza grinak; horixe da, ordea, kontua, Sara, egoaren uholdeei eusteko sortua baita yoga; baina, Ananda, nola sinets ditzakezu oraindik horrelako asmakeriak, gertatu den guztia gertatu eta gero, zer uste duzu, liburu horiek maitagarrien ipuinak direla?, eta zure aita sentimendu ororen nagusi, ipotxen errege balitz bezala?; berriro iraintzen nauzu, Sara, eta nire aita ere bai, hura gizon betea zen, behin eta berriz erakutsi zuen hori; ez dizut esaten hala ez zenik, Ananda, baina hark ere zakil tentekorra zuen, ar gehienek bezala, eta neska eta mutil gaztetxoak atsegin zituen, pederastiaren mugaraino, eta ez dakit zuon bion arteko harremana bera ere oso sanoa izan ote zen, intzestuaren usaina hartzen diot...; urde halakoa, zerria, zerria, zure gogoa gorotzez beterik dago, berriro iradokitzen baduzu aitak bortxatu egiten ninduela, hil egingo zaitut; nik ez dut halakorik esan, Ananda; hil egingo zaitut, Sara, jainkoa, zer gertatu zaigu, hain ondo zihoan dena; ez mehatxurik niri, gero, Ananda, dena ondo zihoan nik guztiari men egiten nion bitartean, baina ni neu izan nahi dut orain, eta begira zer esango dizudan, prest nago yogaren bidean sakontzeko eta Iñigok eta Xabierrek proposatzen duten zorakeria hori ere errespetatuko dut, muga bateraino behintzat, baina aldi berean ni neu izan nahi dut, jende guztiak bezala gozatu sexuaz, larrua aurretik eta atzetik jotzen didazula sentitu, zergatik da hori zikina, orgasmoak izatea, gozamenez eztanda egitea, zure sabelaren gainean lokartzea eta esnatzean zakila miazkatu eta berriro gure gaztetasunaren sua berpiztea, ekin, bizi, eta ez soilik zure zakila barruan dudala geldirik iraun, tantra meditazioan, otoitzean, eta garbiketa praktika amaigabeak eginez larrutan egin behar dugun bakoitzean, pentsatuz ez dakit zer eroriko zaigula zerutik, gauzarik ederrena balitz ere ez leukake zertan ito gure grina eta gure egoa, bai, egoa, Ananda, ni neu izan nahi dut, ego hutsa; zu zeu, Sara, zu zeu, zeurekeria horretan itoko zara, ez duzu ikusten lakioan erortzen ari zarela, ez duzu ikusten liluramenduaren infernura arrastatzen nauzula; eta gustura asko irristatzen zara nirekin batera, memelo alaena, baina onartu egin behar duzu, obsesionaturik bizi zara, naturalago jokatu behar dugu, normalago, Ananda, hainbeste nahasmen mistikorik gabe; nahasmen mistikoa diozu, milaka urtean milaka pertsona zintzok eta hainbat santuk ondutako jakintzari nahasmen mistikoa deritzozu; beharbada ez dira irakaspen okerrak, Ananda, agian dena egia da, baina gu hemen eta orain bizi gara, geure gurari eta ametsekin, eta ezin dugu amildegian behera bota geure nortasuna, ez iezadazu eskatu ni neu izateari uko egiteko, hori inoiz ez, izan ere modu ezkutu bat baino ez da emakumearen zapalkuntza puta hau luzatzeko, ulertzen, polit horrek?; zeu zara, Sara, ezer ulertzen ez duena, emakumearen zapalkuntza diozu benetako askatasun osoa eskaintzen ari natzaizularik, bai baitakit nora noan, behin izan nintzen-eta hantxe, Kailas mendian, nire izatearen gailurrik gorenean, nortasun oroz harago, eta gailur hura bion artean iraunkor bihur dezakegu, hantxe geratu betiko, eta handik euskal arraza berria hedatu mundura, eguzkiaren errainuen antzera, fida zaitez nitaz; erabili egin nahi nauzu, Ananda, igo zaitez zeu bakarrik mendi arraro horretara, behin han izan bazara berriro ere igoko zara, nahi duzun denbora guztian geratu, lagunduko dizute Iñigo eta besteek euskal zera horretan, eta ni hemen behean zain geratuko natzaizu, bihotz zabalik, ez zaitut gorroto, Ananda, nire bizitzako gauzarik onena zara, baina ezin dizut jarraitu amildegira; amildegi deitzen diozu gailurrari, burugabe horrek, baliteke bakarrik berriro igotzea lortzea, baina zuri loturik nago, zutaz maitemindurik, eta nuke bakarrik egin bidaia hori zurekikoa eten gabe, zu nire bizitzatik ezabatu gabe, eta ez zaitut galdu nahi, maite izan dudan emakume bakarra zara, eta bizitza osoan dudan bakarra; hori desira da, Ananda, hara; ez, Sara, maitasuna da; desira, Ananda, ego hutsa, niri aurpegiratzen didazun berbera.
|
|
zure aita beste gizon guztiak bezalakoa zen, bazituen grinak, ahuleziak, denok bezalako egoa, besteok ez bezala mozorrotua agian, inozoak liluratu eta bereganatzen baitzituen; galdetu al diozu inoiz zeure buruari ea benetan hilik ote duzun ama, ez ote zuen ihes egin senarraren etengabeko desleialtasun" mistikoak" jasan ezinik, beharbada Aurovillen ere efeboak eta dontzeila samurrak limurtzen ibiliko zen yoghi zintzoa. ...irik iraun, tantra meditazioan, otoitzean, eta garbiketa praktika amaigabeak eginez larrutan egin behar dugun bakoitzean, pentsatuz ez dakit zer eroriko zaigula zerutik, gauzarik ederrena balitz ere ez leukake zertan ito gure grina eta gure egoa, bai, egoa, Ananda, ni neu izan nahi dut, ego hutsa; zu zeu, Sara, zu zeu, zeurekeria horretan itoko zara, ez duzu ikusten lakioan erortzen ari zarela, ez
|
duzu
ikusten liluramenduaren infernura arrastatzen nauzula; eta gustura asko irristatzen zara nirekin batera, memelo alaena, baina onartu egin behar duzu, obsesionaturik bizi zara, naturalago jokatu behar dugu, normalago, Ananda, hainbeste nahasmen mistikorik gabe; nahasmen mistikoa diozu, milaka urtean milaka pertsona zintzok eta hainbat santuk ondutako jakintzari nahasmen mistikoa deritzozu; beharba... Gogamen lohia duzu, Sara, ez zara konturatzen haizeak nondik jotzen duen ere, zertarako landu ditugu hainbeste yoga liburu, honetarako?, ez duzu zipitzik ere ulertu; zeu zara, Ananda, ezer ulertzen ez duena, yoga liburuek ezin dituzte ezabatu sentimenduak eta giza grinak; horixe da, ordea, kontua, Sara, egoaren uholdeei eusteko sortua baita yoga; baina, Ananda, nola sinets ditzakezu oraindik horrelako asmakeriak, gertatu den guztia gertatu eta gero, zer uste duzu, liburu horiek maitagarrien ipuinak direla?, eta zure aita sentimendu ororen nagusi, ipotxen errege balitz bezala?; berriro iraintzen nauzu, Sara, eta nire aita ere bai, hura gizon betea zen, behin eta berriz erakutsi zuen hori; ez dizut esaten hala ez zenik, Ananda, baina hark ere zakil tentekorra zuen, ar gehienek bezala, eta neska eta mutil gaztetxoak atsegin zituen, pederastiaren mugaraino, eta ez dakit zuon bion arteko harremana bera ere oso sanoa izan ote zen, intzestuaren usaina hartzen diot...; urde halakoa, zerria, zerria, zure gogoa gorotzez beterik dago, berriro iradokitzen baduzu aitak bortxatu egiten ninduela, hil egingo zaitut; nik ez dut halakorik esan, Ananda; hil egingo zaitut, Sara, jainkoa, zer gertatu zaigu, hain ondo zihoan dena; ez mehatxurik niri, gero, Ananda, dena ondo zihoan nik guztiari men egiten nion bitartean, baina ni neu izan nahi dut orain, eta begira zer esango dizudan, prest nago yogaren bidean sakontzeko eta Iñigok eta Xabierrek proposatzen duten zorakeria hori ere errespetatuko dut, muga bateraino behintzat, baina aldi berean ni neu izan nahi dut, jende guztiak bezala gozatu sexuaz, larrua aurretik eta atzetik jotzen didazula sentitu, zergatik da hori zikina, orgasmoak izatea, gozamenez eztanda egitea, zure sabelaren gainean lokartzea eta esnatzean zakila miazkatu eta berriro gure gaztetasunaren sua berpiztea, ekin, bizi, eta ez soilik zure zakila barruan dudala geldirik iraun, tantra meditazioan, otoitzean, eta garbiketa praktika amaigabeak eginez larrutan egin behar dugun bakoitzean, pentsatuz ez dakit zer eroriko zaigula zerutik, gauzarik ederrena balitz ere ez leukake zertan ito gure grina eta gure egoa, bai, egoa, Ananda, ni neu izan nahi dut, ego hutsa; zu zeu, Sara, zu zeu, zeurekeria horretan itoko zara, ez duzu ikusten lakioan erortzen ari zarela, ez duzu ikusten liluramenduaren infernura arrastatzen nauzula; eta gustura asko irristatzen zara nirekin batera, memelo alaena, baina onartu egin behar duzu, obsesionaturik bizi zara, naturalago jokatu behar dugu, normalago, Ananda, hainbeste nahasmen mistikorik gabe; nahasmen mistikoa diozu, milaka urtean milaka pertsona zintzok eta hainbat santuk ondutako jakintzari nahasmen mistikoa deritzozu; beharbada ez dira irakaspen okerrak, Ananda, agian dena egia da, baina gu hemen eta orain bizi gara, geure gurari eta ametsekin, eta ezin dugu amildegian behera bota geure nortasuna, ez iezadazu eskatu ni neu izateari uko egiteko, hori inoiz ez, izan ere modu ezkutu bat baino ez da emakumearen zapalkuntza puta hau luzatzeko, ulertzen, polit horrek?; zeu zara, Sara, ezer ulertzen ez duena, emakumearen zapalkuntza diozu benetako askatasun osoa eskaintzen ari natzaizularik, bai baitakit nora noan, behin izan nintzen-eta hantxe, Kailas mendian, nire izatearen gailurrik gorenean, nortasun oroz harago, eta gailur hura bion artean iraunkor bihur dezakegu, hantxe geratu betiko, eta handik euskal arraza berria hedatu mundura, eguzkiaren errainuen antzera, fida zaitez nitaz; erabili egin nahi nauzu, Ananda, igo zaitez zeu bakarrik mendi arraro horretara, behin han izan bazara berriro ere igoko zara, nahi duzun denbora guztian geratu, lagunduko dizute Iñigo eta besteek euskal zera horretan, eta ni hemen behean zain geratuko natzaizu, bihotz zabalik, ez zaitut gorroto, Ananda, nire bizitzako gauzarik onena zara, baina ezin dizut jarraitu amildegira; amildegi deitzen diozu gailurrari, burugabe horrek, baliteke bakarrik berriro igotzea lortzea, baina zuri loturik nago, zutaz maitemindurik, eta nuke bakarrik egin bidaia hori zurekikoa eten gabe, zu nire bizitzatik ezabatu gabe, eta ez zaitut galdu nahi, maite izan dudan emakume bakarra zara, eta bizitza osoan dudan bakarra; hori desira da, Ananda, hara; ez, Sara, maitasuna da; desira, Ananda, ego hutsa, niri aurpegiratzen didazun berbera.
|
|
Gogamen lohia duzu, Sara, ez zara konturatzen haizeak nondik jotzen duen ere, zertarako landu ditugu hainbeste yoga liburu, honetarako?, ez duzu zipitzik ere ulertu; zeu zara, Ananda, ezer ulertzen ez duena, yoga liburuek ezin dituzte ezabatu sentimenduak eta giza grinak; horixe da, ordea, kontua, Sara, egoaren uholdeei eusteko sortua baita yoga; baina, Ananda, nola sinets ditzakezu oraindik horrelako asmakeriak, gertatu den guztia gertatu eta gero, zer uste duzu, liburu horiek maitagarrien ipuinak direla?, eta zure aita sentimendu ororen nagusi, ipotxen errege balitz bezala?; berriro iraintzen nauzu, Sara, eta nire aita ere bai, hura gizon betea zen, behin eta berriz erakutsi zuen hori; ez dizut esaten hala ez zenik, Ananda, baina hark ere zakil tentekorra zuen, ar gehienek bezala, eta neska eta mutil gaztetxoak atsegin zituen, pederastiaren mugaraino, eta ez dakit zuon bion arteko harremana bera ere oso sanoa izan ote zen, intzestuaren usaina hartzen diot...; urde halakoa, zerria, zerria, zure gogoa gorotzez beterik dago, berriro iradokitzen baduzu aitak bortxatu egiten ninduela, hil egingo zaitut; nik ez dut halakorik esan, Ananda; hil egingo zaitut, Sara, jainkoa, zer gertatu zaigu, hain ondo zihoan dena; ez mehatxurik niri, gero, Ananda, dena ondo zihoan nik guztiari men egiten nion bitartean, baina ni neu izan nahi dut orain, eta begira zer esango dizudan, prest nago yogaren bidean sakontzeko eta Iñigok eta Xabierrek proposatzen duten zorakeria hori ere errespetatuko dut, muga bateraino behintzat, baina aldi berean ni neu izan nahi dut, jende guztiak bezala gozatu sexuaz, larrua aurretik eta atzetik jotzen didazula sentitu, zergatik da hori zikina, orgasmoak izatea, gozamenez eztanda egitea, zure sabelaren gainean lokartzea eta esnatzean zakila miazkatu eta berriro gure gaztetasunaren sua berpiztea, ekin, bizi, eta ez soilik zure zakila barruan dudala geldirik iraun, tantra meditazioan, otoitzean, eta garbiketa praktika amaigabeak eginez larrutan egin behar dugun bakoitzean, pentsatuz ez dakit zer eroriko zaigula zerutik, gauzarik ederrena balitz ere ez leukake zertan ito gure grina eta gure egoa, bai, egoa, Ananda, ni neu izan nahi dut, ego hutsa; zu zeu, Sara, zu zeu, zeurekeria horretan itoko zara, ez duzu ikusten lakioan erortzen ari zarela, ez duzu ikusten liluramenduaren infernura arrastatzen nauzula; eta gustura asko irristatzen zara nirekin batera, memelo alaena, baina onartu egin behar duzu, obsesionaturik bizi zara, naturalago jokatu behar dugu, normalago, Ananda, hainbeste nahasmen mistikorik gabe; nahasmen mistikoa diozu, milaka urtean milaka pertsona zintzok eta hainbat santuk ondutako jakintzari nahasmen mistikoa deritzozu; beharbada ez dira irakaspen okerrak, Ananda, agian dena egia da, baina gu hemen eta orain bizi gara, geure gurari eta ametsekin, eta ezin dugu amildegian behera bota geure nortasuna, ez iezadazu eskatu ni neu izateari uko egiteko, hori inoiz ez, izan ere modu ezkutu bat baino ez da emakumearen zapalkuntza puta hau luzatzeko, ulertzen, polit horrek?; zeu zara, Sara, ezer ulertzen ez duena, emakumearen zapalkuntza diozu benetako askatasun osoa eskaintzen ari natzaizularik, bai baitakit nora noan, behin izan nintzen-eta hantxe, Kailas mendian, nire izatearen gailurrik gorenean, nortasun oroz harago, eta gailur hura bion artean iraunkor bihur dezakegu, hantxe geratu betiko, eta handik euskal arraza berria hedatu mundura, eguzkiaren errainuen antzera, fida zaitez nitaz; erabili egin nahi nauzu, Ananda, igo zaitez zeu bakarrik mendi arraro horretara, behin han izan bazara berriro ere igoko zara, nahi duzun denbora guztian geratu, lagunduko dizute Iñigo eta besteek euskal zera horretan, eta ni hemen behean zain geratuko natzaizu, bihotz zabalik, ez zaitut gorroto, Ananda, nire bizitzako gauzarik onena zara, baina ezin dizut jarraitu amildegira; amildegi deitzen diozu gailurrari, ...eta ez soilik zure zakila barruan dudala geldirik iraun, tantra meditazioan, otoitzean, eta garbiketa praktika amaigabeak eginez larrutan egin behar dugun bakoitzean, pentsatuz ez dakit zer eroriko zaigula zerutik, gauzarik ederrena balitz ere ez leukake zertan ito gure grina eta gure egoa, bai, egoa, Ananda, ni neu izan nahi dut, ego hutsa; zu zeu, Sara, zu zeu, zeurekeria horretan itoko zara, ez
|
duzu
ikusten lakioan erortzen ari zarela, ez duzu ikusten liluramenduaren infernura arrastatzen nauzula; eta gustura asko irristatzen zara nirekin batera, memelo alaena, baina onartu egin behar duzu, obsesionaturik bizi zara, naturalago jokatu behar dugu, normalago, Ananda, hainbeste nahasmen mistikorik gabe; nahasmen mistikoa diozu, milaka urtean milaka pertsona zintzok eta hainbat santuk ondutako ja...
|
|
Gogamen lohia duzu, Sara, ez zara konturatzen haizeak nondik jotzen duen ere, zertarako landu ditugu hainbeste yoga liburu, honetarako?, ez duzu zipitzik ere ulertu; zeu zara, Ananda, ezer ulertzen ez duena, yoga liburuek ezin dituzte ezabatu sentimenduak eta giza grinak; horixe da, ordea, kontua, Sara, egoaren uholdeei eusteko sortua baita yoga; baina, Ananda, nola sinets ditzakezu oraindik horrelako asmakeriak, gertatu den guztia gertatu eta gero, zer uste duzu, liburu horiek maitagarrien ipuinak direla?, eta zure aita sentimendu ororen nagusi, ipotxen errege balitz bezala?; berriro iraintzen nauzu, Sara, eta nire aita ere bai, hura gizon betea zen, behin eta berriz erakutsi zuen hori; ez dizut esaten hala ez zenik, Ananda, baina hark ere zakil tentekorra zuen, ar gehienek bezala, eta neska eta mutil gaztetxoak atsegin zituen, pederastiaren mugaraino, eta ez dakit zuon bion arteko harremana bera ere oso sanoa izan ote zen, intzestuaren usaina hartzen diot...; urde halakoa, zerria, zerria, zure gogoa gorotzez beterik dago, berriro iradokitzen baduzu aitak bortxatu egiten ninduela, hil egingo zaitut; nik ez dut halakorik esan, Ananda; hil egingo zaitut, Sara, jainkoa, zer gertatu zaigu, hain ondo zihoan dena; ez mehatxurik niri, gero, Ananda, dena ondo zihoan nik guztiari men egiten nion bitartean, baina ni neu izan nahi dut orain, eta begira zer esango dizudan, prest nago yogaren bidean sakontzeko eta Iñigok eta Xabierrek proposatzen duten zorakeria hori ere errespetatuko dut, muga bateraino behintzat, baina aldi berean ni neu izan nahi dut, jende guztiak bezala gozatu sexuaz, larrua aurretik eta atzetik jotzen didazula sentitu, zergatik da hori zikina, orgasmoak izatea, gozamenez eztanda egitea, zure sabelaren gainean lokartzea eta esnatzean zakila miazkatu eta berriro gure gaztetasunaren sua berpiztea, ekin, bizi, eta ez soilik zure zakila barruan dudala geldirik iraun, tantra meditazioan, otoitzean, eta garbiketa praktika amaigabeak eginez larrutan egin behar dugun bakoitzean, pentsatuz ez dakit zer eroriko zaigula zerutik, gauzarik ederrena balitz ere ez leukake zertan ito gure grina eta gure egoa, bai, egoa, Ananda, ni neu izan nahi dut, ego hutsa; zu zeu, Sara, zu zeu, zeurekeria horretan itoko zara, ez duzu ikusten lakioan erortzen ari zarela, ez duzu ikusten liluramenduaren infernura arrastatzen nauzula; eta gustura asko irristatzen zara nirekin batera, memelo alaena, baina onartu egin behar duzu, obsesionaturik bizi zara, naturalago jokatu behar dugu, normalago, Ananda, hainbeste nahasmen mistikorik gabe; nahasmen mistikoa diozu, milaka urtean milaka pertsona zintzok eta hainbat santuk ondutako jakintzari nahasmen mistikoa deritzozu; beharbada ez dira irakaspen okerrak, Ananda, agian dena egia da, baina gu hemen eta orain bizi gara, geure gurari eta ametsekin, eta ezin dugu amildegian behera bota geure nortasuna, ez iezadazu eskatu ni neu izateari uko egiteko, hori inoiz ez, izan ere modu ezkutu bat baino ez da emakumearen zapalkuntza puta hau luzatzeko, ulertzen, polit horrek?; zeu zara, Sara, ezer ulertzen ez duena, emakumearen zapalkuntza diozu benetako askatasun osoa eskaintzen ari natzaizularik, bai baitakit nora noan, behin izan nintzen-eta hantxe, Kailas mendian, nire izatearen gailurrik gorenean, nortasun oroz harago, eta gailur hura bion artean iraunkor bihur dezakegu, hantxe geratu betiko, eta handik euskal arraza berria hedatu mundura, eguzkiaren errainuen antzera, fida zaitez nitaz; erabili egin nahi nauzu, Ananda, igo zaitez zeu bakarrik mendi arraro horretara, behin han izan bazara berriro ere igoko zara, nahi duzun denbora guztian geratu, lagunduko dizute Iñigo eta besteek euskal zera horretan, eta ni hemen behean zain geratuko natzaizu, bihotz zabalik, ez zaitut gorroto, Ananda, nire bizitzako gauzarik onena zara, baina ezin dizut jarraitu amildegira; amildegi deitzen diozu gailurrari, ...irik iraun, tantra meditazioan, otoitzean, eta garbiketa praktika amaigabeak eginez larrutan egin behar dugun bakoitzean, pentsatuz ez dakit zer eroriko zaigula zerutik, gauzarik ederrena balitz ere ez leukake zertan ito gure grina eta gure egoa, bai, egoa, Ananda, ni neu izan nahi dut, ego hutsa; zu zeu, Sara, zu zeu, zeurekeria horretan itoko zara, ez duzu ikusten lakioan erortzen ari zarela, ez
|
duzu
ikusten liluramenduaren infernura arrastatzen nauzula; eta gustura asko irristatzen zara nirekin batera, memelo alaena, baina onartu egin behar duzu, obsesionaturik bizi zara, naturalago jokatu behar dugu, normalago, Ananda, hainbeste nahasmen mistikorik gabe; nahasmen mistikoa diozu, milaka urtean milaka pertsona zintzok eta hainbat santuk ondutako jakintzari nahasmen mistikoa deritzozu; beharba...
|
|
" Hori galdera! Ez al
|
duzu
ikusten, ba, harria txikitzen ari naizela?". Gure lagunak aurrera egin eta bigarren langile bat aurkitu du:
|
|
–Ezagutzen al duzu presoen aldeko ekitaldietan kriseilu bat (Picasoren Gernikatik ateratakoa dela uste dut), presoen borroka adierazten eta sinbolizatzen duena? Ez ote
|
duzu
ikusi nola pasatzen den kriseilu hori aitona amonen eskuetatik bilobenetara. Zer da kriseilu hori?
|
|
– Oso ondo, Sotero, nahi duzuna, baina kea zure asmakizuna da, ulertzen duzu? Zu gabe ez legoke kerik; zure barruan aurkitu behar
|
duzu
ikusten ez den ke hori.
|
|
– Utz nazazu bakean! Ez
|
duzu
ikusten okupatua naizela?
|
|
Ni bezala ikusi zuen Mayi! Mayi! Ez
|
duzu
ikusi Mayiren prenda. Bai, bai, ikusi dut, eta zer?
|
|
Neri igual zait baino holako historioak lanean ez dute deus onik ekartzen. Entsaiatu naiz Mayiri hori adierazten baino alegia eta ez konprenditzen egiten du. Baino ez
|
duzu
ikusten emaztekiaren kondizioari tu egiten diozula, bota nion behin.
|
|
Ez zaiote falta botatzen ahal gizoneri, zu bezalako neskak berak imagen hori eskaintzen dutenian. Ez
|
duzu
ikusten hori, ez zaituzte atzarrarazten nere solasek?
|
2010
|
|
Lanak ez dira esplikatu behar. Ez baduzu ikusten ez
|
duzu
ikusten eta kito. Nik ere, askotan, bukatu eta gero eta beste norbaitek esanda ikusten dut egin dudana.
|