Emaitzak: 5
2015 | ||
Kodetzearen/ deskodetzearen oztopoak oso ohikoak dira lanbideen arteko komunikazioetan. Esaterako, larrialdien alorrean, esparru horretan lan egiten | duten pertsonek ulertzen eta identifikatzen dituzten sinbolo eta hizkuntza propioak daude (hitz teknikoak edo terminologia medikoa). Aurretik ere komentatu dugu sekula ez ditugula termino horiek erabili behar pazienteekin eta osasun arloaz kanpoko pertsonekin. | |
Nola saihestu teknologia berrien arriskuak Arriskuei aurre egiteko, aipatutako erakundeek teknologia berriak modu seguruan erabiltzeko eta herritar digital arduratsuak sustatzeko sentsibilizaziorako eta prestakuntzarako ekintzak aurreikusi dituzte. Azken helburua da mezuak errazak izatea adimen urritasuna | duten pertsonek ulertzeko. Izan ere, gutxi daude material irisgarriak Horrenbestez, Interneten, sare sozialen eta smartphone teknologien erabilera arduratsuari buruzko prestakuntza eman nahi da, honelako kontzeptuak ulertzeko: | |
2017 | ||
Laster katalanez, alemaniarraz, italieraz, japonieraz, txineraz eta portugesez ere egongo da. Testuak enpresa espezializatu batek egokitu ditu, gorrek edo desgaitasun kognitiboa | duten pertsonek uler ditzaten. | |
Holokaustoak eta Bigarren Mundu Gerrak haustura handia eragin baitzuen Alemanian. Nortasun haustura hori hortik dator, eta horregatik dago irekitasun berezia bestelako hizkuntza eta jatorria | duten pertsonak ulertzeko. | |
2023 | ||
Lemke eta Lemke ren arabera (1993), 1872ko Vincenten gutunetan nabari litezke jadanik depresioaren aztarnak; 1880 eta 1884 arteko eskutitzetan egoera depresiboa sarri agertzen da; 1877ko abuztuaren 18an (106) Amsterdam-etik idatzitako gutunean Vincentek Theori esaten zion gosari moduan ogi puska bat eta garagardo baso bat hartu zuela eta hori zela suizidatzeko asmoa zutenei Dickensek aholkatzen ziena. 1882ko uztailaren 6ko (212) gutunean Vincentek Theori esaten zion barneko hutsuneak eta miseriak eraman zutela beren burua uretara botatzen | duten pertsonak ulertzera. Bere buruari tiro egin zionean, bera animatzera joan ziren Theo eta Gachet i esan zien alferrik zela bera animatzen saiatzea, tristurak bizitza osoa ilundu ziolako. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duten | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan pertsona | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan pertsona ulertu | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |