Emaitzak: 9
2011 | ||
Heriotzaren ideia lantzeko, atzeraezintasunaren, amaieraren, saihestezintasunaren eta kausalitatearen kontzeptuak ulertu behar dira, eta kontzeptu horiek ulergarriagoak edo ulergaitzagoak dira haurraren garapen kognitiboaren, esperientziaren eta adinaren arabera. Haurrek heriotza ulertzeko | duten modu berezian bizitzen dute dolua, eta, horren aurrean, beren kezkak sortzen dituzte, eta mina adierazten dute. Nolanahi ere, zaintza, azalpenak eta laguntza behar dituzte hildakoarekin zuten lotura emozionala galdu izana lantzeko. | |
2013 | ||
hasierako kasupraktikoaBTAEk honela dio: «Motorrak instalatu behar dira haren atal mugikorretara hurbiltzeak istripua eragin ez dezakeen moduan».«Motorrek ez dute kontakturik izan behar material suharberekin, eta holako materialak sutzea eragiteko aukerarik ez | duten moduan kokatu behar dira». | |
2017 | ||
Askotan, indarkeria hori ingurukoek, eta batez ere osasun profesionalek, jasaten dute. Beste batzuetan, ez dago arrazoi berezirik bilatu beharrik, pertsona batzuk nahi dutena lortzen ez dutenean erantzuteko | duten modua izan daiteke. | |
Larrialditako lan-taldeen zeregina pertsonen ongizatea hobetzea da, baina ez nola sentitu behar duten esatea, eta are eta gutxiago sentitzen dutenarengatik edo espresatzeko | duten moduagatik errudun sentiaraztea edo iseka egitea. | |
Identifikatu badute, eskaini pribatutasuna eta errespetua harengandik nahi | duten moduan agurtzeko. | |
Liskarrak sor daitezke biktimaren beharren eta profesionalek laguntza hori eskaintzeko | duten moduaren artean, edo lehentasuna zer ekintzek duten erabakitzerakoan. | |
Autonomia erkidegoek erregelamendu ahala baliatzeko | duten modua eta Estatuko Ad ministrazio Orokorrak duen modua berdinak dira, nahiz eta kontuan hartzen diren autonomia erkidego bakoitzak bere estatutuetan eta gobernuaren legeetan gai horren inguruan xedatuta dituen berezitasunak. | |
Automobileko balaztek abiadura murrizten | duten modua bizikleta baten balazten antzekoa da; bizikletaren kasuan, zapatek hagunen gainean presioa egiten dute txirrindulariak eskulekuan dagoen palanka sakatzen duenean. | |
2018 | ||
Onddo mikorritikoek baso masen dinamikan eragiten | duten modu berean, |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duten | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
LANEKI | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan modu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan modu agurtu | 1 (0,01) |
ukan modu artean | 1 (0,01) |
ukan modu berezi | 1 (0,01) |
ukan modu errudun | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |