Emaitzak: 5
2008 | ||
Bigarren aldiz ikasturte honetan aplikatzen den proba horrek dakarren aldaketa nagusia da probaren berariazko fasea ez dela nahitaezkoa ikasle guztientzat. Unibertsitateko onarpen nota gehitu nahi | duten ikasleek soilik egin behar dute, eskaintzen diren plazak baino eskabide gehiago dituzten titulazioetarako. | |
Egiten ari den eredua bat dator Europako Batzordeak, Europako Kontseiluak eta UNESCO/ CEPESek (Goi Mailako Irakaskuntzarako Europako Zentroa) egindako ereduarekin, eta unibertsitateen eskura jartzen du Unibertsitateen Koordinaziorako Kontseiluaren Idazkaritza Nagusiak, eman ahal izateko. Gaur egun, Tituluaren Gehigarri Europarra Espainiako lurralde osoan 2003ko irailaz geroztik izaera ofiziala eta baliotasuna duen unibertsitate titulua lortu | duten ikasleek soilik eska dezakete. Gehigarria unibertsitateak ematen du, interesdunak hala eskatuta, baldin eta aldez aurretik titulu ofiziala eskatu edo lortu badu; ohikoa da unibertsitate askok titulua eskatzeko agirian SET eskatzeko aukera sartzea. | |
2009 | ||
Espedienteko lau puntu zehaztuko ditu haren kalifikazioak. Bigarren fasea hala nahi | duten ikasleek soilik egingo dute, eta kalifikazioa igotzeko balioko du. Batxilergoko modalitatearen irakasgaien jakintza ebaluatuko dute ezin izango da egin fase orokorreko irakasgai bera. | |
2018 | ||
Hara abiatzeko zerbait sentitu beharra dago aurrez". Horregatik, errefuxiatuen kanpalekuetara laguntzera joan nahi dutela espresuki adierazten | duten ikasleak soilik joango dira; aurrez ere benetako irrika dutenak. Abiapuntuak argia behar duela nabarmendu du Etxaburuk: | |
2021 | ||
Ikusiko da, orduan, ea haserrean eta alaitasunean geratzen diren, edo harago joan gaitezkeen, batetik, irakurraldiek helburu zehatza izan arren, modu horretan transmititzea lortu ez delako, eta, bestetik, emozio horiez gain, ikasleak beste batzuk sentitzea, identifikatzea eta izendatzea lortu dutelako. Jarduera honen beste aldaera bat egin daiteke, bi emozio horiek irakurriko | duten ikasleei soilik gordezka zehaztuz. Modu horretan, kontsignan ez ditu gainerako parte hartzaileak baldintzatuko; haatik, gerta daiteke ikasleek jardueraren xedea emozioak asmatzea dela ulertzea eta ez, horrenbeste, introspekzio ariketa hori egitea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duten | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikasle | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikasle soilik | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |