Emaitzak: 5
2009 | ||
Arazoa, zenbait aurreiritzi eta kontsiderazio politikoren bulkadaz askotan adierazten dena baino korapilatsuagoa dela esan nahi du honek guztiak. Izan ere, hizkuntza baten eskola ordu kopuru bera | duten ikasleek emaitza desberdinak eskuratzen baitituzte. Hau ez da hizkuntzen ikaskuntza prozesuetan batere gertaera berria, baina badirudi," euskara/ hezkuntza" binomioaz jarduterakoan, sarri askotan errazegi ahazten dugula. | |
2010 | ||
Euskal Herriko Unibertsitateak LMHn ikasturtean buruturiko azterketa baten arabera, IKASYS proiektuarekin lan egindako ikasleen artean ikasketaren emaitzak hobeak dira proiektua erabili gabe lan egin dutenen artean baino. Zehazki, proiektua erabili gabekoekin alderatuta, IKASYSekin lan egin | duten ikasleen emaitzak gora egiten du maila eta ikasgai guztietan. | |
2011 | ||
Ez asko, ez gutxi, denbora mugatzea: etxean entretenitzeko edo lanak egiteko ordenagailua erabiltzen | duten ikasleek emaitza hobeak dituzte, baina gehiago dira neurriz erabiltzen dutenen puntuazioa (hilean behin edo bitan edo astean) jarduera hori areagotzen dutenena baino (eguneroko erabilera). Bestalde, joera hori lineala da aztertutako entretenimendu jarduera gehienetan, hala nola on line jokoetan, posta elektronikoan, txatean edo blogetan, nahiz eta alderantzizkoa izan sareko gizarte sareetako partaidetzarekin duen erlazioa. | |
2014 | ||
Helburu horretan SAL teoriak ekarpen handia egin dezake, ikaskuntza prozesua nolakoa den azaltzeaz gain, irakaskuntza hobetzen lagun dezakeelako. SAL teoriaren arabera, ikasmoldeen eta ikaskuntza emaitzen arteko erlazioa estua da, hau da, ikasmolde sakona garatzen | duten ikasleek emaitza hobeak lortzen dituzte azaleko ikasmoldea garatzen dutenek baino (Barca, Peralbo, Porto eta Brenlla, 2008; Cano Garcia eta Hughes, 2000; Biggs et al., 2001; Muñoz eta Gómez, 2005; Gargallo, Garfella eta Pérez, 2006). Gainera, lehen esan den bezala, ikasmoldeak ez dira egonkorrak, testuinguruaren arabera aldatu egiten dira eta, ondorioz, posible da horien garapenean eragitea (Gonzalez et al. 2011). | |
2023 | ||
Eskola gizartean bizi den egoeraren isla dela esan ohi da, eta euskararen gaitasun mailari dagokionez ere halaxe da. ereduan ikasten | duten ikasleen emaitzei erreparatzea besterik ez dago, azken urteetan gertatzen ari zaigun egoeraz jabetzeko. isei ivei erakundeak eaen egin ohi duen Ebaluazio Diagnostikoa da gizartean jazotzen ari den, eta irakaskuntzan oro har bizi dugun, egoeraren erakusgarri. Aipatu erakundeak 2022ko otsailean argitaratu zuen Txosten Exekutiboaren arabera, EAEn Bigarren Hezkuntzan ikasten ari diren ikasleen euskarazko komunikazio gaitasuna behera egiten ari da urtetik urtera. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duten | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Iruñeko Komunikabideak Fundazioa | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikasle | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikasle emaitza | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |