Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2014
‎Gertatzen da auzo hori lehentasunezko hezkuntza eremu izendatua dela. Jarraipen estuago bat behar duten ikasleak daudela bertan nabarmendu du Formetek. «Ezin dira irakasle postuak sortu existitzen ez diren ikasle batzuentzat», adierazi du Barrierek.
2017
‎Guztira, 1.010 ordu.Lan munduan murgiltzeko aukeraZikloa amaitzerakoan ikasleak jasotzen dituzten emaitzak hauek dira: Titulua: Oinarrizko Lanbide Heziketako ziklo bat gainditzen duten ikasleek dagokion oinarrizko lanbide titulua jasotzen dute.Lan munduratzea: Lanbide Kualifikazioen Katalogo Nazionaleko 1 mailako lanbide kuali kazio oso baten gaitasun unitateak hartzen ditu barne.Erdi Mailara sarbide zuzena:
2020
‎Gaur egun ikasle guztiek gailu digitalak dituzte. Hainbat arrazoirengatik bitarteko hauetara sarbiderik ez duten ikasleak daude: beren herrietan dagoen sarearen hedaduragatik, etxean dituzten bitartekoengatik… Kasu horietan neurri bereziak pentsatu ditugu.
2021
‎Metodologiari eta ikasleen gaitasun orokorrei eskainitako azpiataletan adierazten zenari helduz, galdekatutako ikasleek askotariko iritziak dituzte, baina funtsean lau dira nagusitzen diren ikuspegiak: lehenik eta behin, literaturarekin eta irakurketarekin gozatzen ez duten nerabeak, gustuko ez duten horiek, eta esan beharra dago horiek ez dutela gehiengoa osatzen, pentsa daitekeenaren aurka; bigarrenik, irakurtzea gustuko duten eta ikakurketarekin gozatzen dutela aitortzen duten gazteak, eta horiek galdetutakoen gehiengoa dira; ondoren, irakurtzeaz gain, sortzen ere disfrutatzen duten ikasleak daude, baina gutxiengoa dira; eta, azkenik, gutxi hauek ere, literatura edo kultur testuak kontsumitzen dituztenak beste adierazpide batzuen bidez, adibidez, irrati edo bideo bidez.
‎5 Murgiltze eredua erabiltzen duten ikasleei dagokienez, lehen zein bigarren mailak batuta, guztira 4.018 haur eskolatua daude ikastoletan 2020 urtean (Euzet eta Kerlogot 2021: 11).
2023
‎Anbibalentziarik adierazten ez duten ikasleak badaude, barne gatazkatik kanpo agertzen direnak. Horien kasuan atxikimendua eta ezagutza maila orekatuta agertzen dira.
‎\ Aniztasuna: 24 herrialdetako jatorria duten ikasleak daude Ondarretan eta denen artean 17 hizkuntza hitz egiten dituzte.
‎Beste hezkuntza sistema askotan gertatzen den bezala, eskola segregazio handia dago, batez ere atzerriko ikasleei eta maila sozioekonomiko baxuena duten ikasleei dagokienez. Ausartuko nintzateke esatera hezkuntza politikan egon den pasibotasunaren ondorioa dela, urteetan egon den gobernuaren pasibotasunarena, planifikazio estrategiarik ez baitute garatu.
‎Guztia argiegi edo erabat nahasia duzun adin horretan, nola otutzen zaio norbaiti artista bilakatzea? [...] Eta pentsamendu horietan galtzen naizenean, konturatzen naiz zein indartsua izan behar duen sen horrek, objektiboki begiratuta, miraria baita umeei, nerabeei eta gazteei hezkuntza arautuaren bitartez transmititzen diegun guztia ikusita oraindik ere arte ederretan matrikula egiten duten ikasleak egotea. Irakasten dieguna zera da:
‎Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailaren (2019) arabera, aldiz, harrera plana protokolo bat da, eta horrek ikasle berri bat eskola berrira iristean egin beharreko lan eta esku hartzeak jasotzen ditu. Atzerritar jatorria duten ikasleei dagokionez, kulturarteko ikuspegia eta inklusioaren printzipioak kontuan hartuta, errealitate berriari egokitutako planak behar direla azaltzen du harrera planak horiek osatzeko eskaintzen duen gida praktikoan. Orobat, ezinbestekoa dela ikasle berrien familia egoera ezagutzea dio; hau da, ikasle horien bizi eta eskola esperientziak, migrazio prozesua5 baino lehen eta horren ostean bizi izandako gorabeherak, behar emozionalak, sozialak, fisikoak, materialak, eta, azkenik, akademikoak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia