Emaitzak: 5
2010 | ||
Justifikatu gabeko hutsegiteen kopuru handiari dagokionez, aztertutako 856 espedienteetatik %91k eta bertan behera uzten duten ikasleen %28k baino ez dute “diziplina arazo larriak” aurkezten. Arazo horiek lehenago uzten dutenen artean kontzentratzen dira; beraz, DBHko lehen zikloa uzten | duten ikasleen% 60k diziplina arazoak ditu edo izan ditu. Txostenak erakusten duenez, adierazle horiek guztiak lehen eta bigarren hezkuntzako hezkuntza fase guztietan agertzen eta metatzen dira, nahiz eta eskola porrotaren prozesua areagotu egiten den derrigorrezko bigarren hezkuntzan, ikasleek ikasketak utzi ahal dituztenean legez (16 urtetik aurrera). | |
Derrigorrezkoaren ondoko hezkuntza Batxilergoan edo erdi mailako heziketa zikloetan, gure herrialdeko graduatuen kopurua %62 da, gure inguruko herrialdeetako tasetatik oso urrun dago, eta EBk 2010erako ezarritako helburutik 23 puntu beherago dago. DBH gainditu ondoren beren prestakuntza akademikoarekin jarraitzen | duten ikasleen% 71k Batxilergoaren alde egiten du, eta hor pilatzen dira porrotak. Gainerako% 28k bakarrik aukeratu ditu erdi mailako heziketa zikloak. | |
2012 | ||
Oinarrizko Hezkuntzak bederatzi maila ditu, eta estatuak eta udalgobernuak finantzatzen dute. Oinarrizko Hezkuntzako bederatzi mailen ondoren, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzara igarotzen dira gaztetxoak, eta Batxilergokoikasketak amaitzeko beste hiru ikasturte egin behar dituzte; derrigorrezko ikasketakburutu dituzten ikasleen% 72k aukeratzen du Batxilergoa, eta ondoren,% 70unibertsitatera joaten da, eta Batxilergoa amaitu | duten ikasleen% 28k LanbideHeziketaren alde egiten du. Aldiz, Derrigorrezko Hezkuntza burutu dutenengainerako% 28k Lanbide Heziketa egiten du, horretarako estatu osoan dauden48 ikastetxeetan. | |
2021 | ||
Izan ere, 2019 urtean egindako ebaluazioan ageri da emaitza hobeak lortzen dituztela kolegioan sartzerakoan, brebetan eta batxilergoan. Esaterako, 2019an Diwan eskoletan izena eman | duten ikasleen% 99k brebeta eskuratu du, estatu mailako batezbestekoa% 87,30ekoa delarik (Bernabe eta Dubourg Lavroff 2019: 18). | |
2022 | ||
Eta dislexiarekin batera beste alterazio batzuk ere ager daitezke. Yaleko Unibertsitateko (EE) estudio bat seinalatu du Morenok.’ AEB) Haren ustez, dislexia | duten ikasleen% 33k arreta defizitaren eta hiperaktibitatearen nahastea (TDAH) izango luke. Tratatzeko gomendioak Dislexiako esku hartze pedagogikoaren helburua da baldintza kroniko horrek ez duela inolako ikaslerik ezgaitzen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duten | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
UEU | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikasle | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikasle % | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |