2008
|
|
Ekialdeko europarren hezkuntza maila altuena da,% 42,8 unibertsitatera joan da, Magrebekoena berriz, baxuena,% 16k ez du ikasketarik, X2 (10)= 54,62; p= 0,000 Gutxi dira, beraz, ikasketa maila baxuarekin iristen diren emakume etorkinak. Ikasketa maila baxua
|
duten
horiek normalean Afrikako landa eremuetatik, eta Europako gutxiengo nomadetatik etorritakoak izaten dira: kultura maila baxua dute, ez dute kualifikazio profesionalik eta, batzuetan, alfabetatugabeak dira.
|
2011
|
|
Lehenik eta behin, publikoa dena pribatutik ezberdintzeko orduan, batean eta bestean bultzatzen diren inbertsioen helburua zein den behatzeko. Haien arabera, ondasun pribatuak gizabanakoen behar pertsonalak asetzeko helburua
|
duten
horiek izango dira, eta kolektiboek, aldiz, dimentsio sozialean asetzen dituzte beharrak, behar horien erantzun kolektiboa izango dira, alegia.
|
|
Beraz, Marijesi ohien eta desagertutako herriko pertsonaia ospetsuen etxeen azpian egindako geldialdiek komunitateak absenteekin eta tradizioa irudikatzen
|
duten
horiekin dituen lokarriak marrazten dituzte. Horrela konpartitzen den espazioa sinbolikoki baieztatzen da, aldi berean, espazio hori sakralizatuz, absenteekin eta bizirik daudenekin osatutariko komunitatea eraikitzeko.
|
2013
|
|
Hemen ez dago, hala eta guztiz ere, inolako izaera aristokratikorik, mamuari eta etortzear dauden horiei mintzatzeko beharra baizik. Ez du lagunik, ezta merezi duen etsairik ere, eta horrexegatik jartzen ditu bere itxaropen guztiak etorri behar
|
duten
horiengan. Beharbada orduan heltzen zaigu ordu zoriontsua?
|
|
Edwards eta Mercer en (1988) arabera, ikerketa soziokulturalak ikuspegi etnografikoa
|
duten
horiek izango lirateke honako arrazoiagatik: –Son sensibles a la cultura, el contexto y la construcción conjunta de la actividad educativa mediante el discurso?
|
|
Gaixo egon ez arren hiltzeko nahia agertzen
|
duten
horien artean, beraz, bizitzari dena delako zirkunstantziengatik zentzurik aurkitzen ez dioten pertsonak daude. Ez dute interesik beren bizitza proiektuan, bizitzak ez duela merezi planteatzen diote beren buruari guztiz kontzienteki, eta, ondorioz, harrokeria puntu batekin begiratzen diote heriotzari, duintasunez hiltzea duintasunez bizitzea ere badelako, ez delako besterik gabe oinazerik gabe hiltzea, baizik eta norbere sinesmenekiko harmonian eta norbere biografiaren balioekiko begirunez.
|
2016
|
|
Hori horrela, gizarte teoriaren hurbiltzetik Richard Jenkinsek (2014: 151) giltzarritzat hartzen dituen identifikazio tresnetako bat da futbola, «nor nor den» eta «zer zer den» berez ezjakina den munduan moldatzea laguntzen
|
duten
horietakoa. Lehian oinarritzen den kultur aldaera izaki, futbola eremu aproposa da politika eta ideologia manipulazio erabiletarako (Boyle eta Haynes, 2000) eta nazioa eraikitzeko erreminta gisara egituratzen da horrenbestez (Billings, 2008:
|
2019
|
|
Europako hiri ezagunenak ere gotortu egin dira ustezko atentatuen aurrean: bisitariak kontrolatzea sistematikoa da, baita Batasunaren Eskubideagatik mugikortasun askea
|
duten
horientzat ere. Bideo segurtasuna handitu da, eta kalea hartu dute poliziek, hesiek eta kamioi eta furgonetekin Bartzelonan eta Berlinen egindakoen moduko erasoak ekiditeko traba objektuek ere.
|
2021
|
|
Horrez gain, ertzetako identitateen sentsibilitate kontrahegemoniko zein kontrakulturalak adierazteko, boterearen dimentsio ezberdinak zalantzan jartzeko eta eraldaketa sozialean aktiboki parte hartzeko tresna ere izan da kultura. Adierazpen kultural hegemonikoagoen (artearen industria merkantilizatu
|
duten
horien) aurrean (Duarte, 2011; Szpilbarg & Saferstein, 2014), badira mugimendu sozialekin eta aktibismo politikoarekin harreman osagarriak sortzen dituzten bizitza publikoan parte hartzeko zenbait modu (Laddaga, 2006). Parte hartze ezberdin horiek diskurtsoa duen testuinguru sozialean kokatzen dira:
|