Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2011
‎e. Aipagarria da, era berean, lagun taldeak garrantzia duela ikus entzunezko kontsumo horretan, lagun taldeak baldintzatzen du-eta, hein handian, nerabearen ikus entzunezko kontsumo era. Horri gagozkiola, taldeko gustu eta kontsumo ohiturek eragiten dute ikus entzunezkoen inguruan elkarrizketa sortzea lagun artean, eta horrek bultzatzen du nerabea bere lagunek ikusten duten hori kontsumitzera.
2012
‎Trantsizio hori azaltzeko baliagarria da Hardt ek eta Negrik (2002; 2004) proposatzen duten multitude kontzeptua, nahiz eta Bensaïd ek (2009) aipatzen dituen arriskuak nabarmenak iruditzen zaizkigun. Jendea, Hardt eta Negri k multitude deitzen duten hori, multiplizitatea da, definigaitza eta neurtezina. Ez da herria, ez masa, ezta langile klasea ere.
2013
‎Aurreko guztia erdiesteko testuinguraketaren estrategiaz baliatu da irakaslea, ikasleen aurrezagutzak aktibatuz eta ikasi dituzten kontzeptu berriak ulertzen lagunduz. Aztertutako bi saioen hasierako interakzioan, testuinguraketari ekin zaio; gaia ikasleentzat hurbila izateak aldamiatzean laguntzen dielako, hots, zentzua hartzen diote ikasi behar duten horri eta ez zaie arrotz egiten. Keinu hau, Vygotsky k (1976) planteatutako ikuspegi sozioeraikitzailearen printzipioa kontuan hartuz, tresna baliotsua da edukiak aurkezteko, eta gainera hizkuntza modu honetara ez da ulertzen, ezagutzen, transmisio bezala, baizik eta ikaskuntza bideratzen duen tresna bezala.
‎Bestalde, irakasleak, birformulazioaren estrategia erabiltzen duenean, aukera eskaintzen die ikasleei esan nahi duten hori zehazteko, haratago doazen azalpenak emateko, aldatzeko, ulertzen ez diren alderdiak eta ilun geratzen diren horiek txukuntzeko, edota elkarren artean negoziatzeko. Negoziazioa ulertzeko gaitasuna, Edwards eta Mercer ek (1988) plazaratzen dutenaren arabera, solaskide bakoitzak esaten edota egiten duena aztertzeko gaitasunean errotuta dago, eta horrek, ondorioz, diskurtsoa izaera interaktiboz janztea dakar.
2015
‎Euskara eta Euskal Herria zinetan maite badute, ez ditzatela horiek beren ideologiarekin uztar. Eta hori, maite duten horren onagatik. Itsu egon behar da uztartze horretatik sortzen diren kalteak eta arriskuak ez ikusteko» (Villasante, 1988:
2017
‎Banakoek produktu soilak baino esperientziak nahi dituzte, eta, ondorioz, Starbucks markak transmititzen duena aukeratzen dute. Kontsumitzaileek produktu edo zerbitzu egokiez gain, markek haiek espero dutena bete dezaten nahi dute, espero duten hori haiek ere zehazki zer den jakin ez arren. Metodo tradizionalekin jasotakoa neuromarketinaren bidez osatzeak kontsumitzaileek espero duten hori zer den argitzen lagundu dezake.
‎Kontsumitzaileek produktu edo zerbitzu egokiez gain, markek haiek espero dutena bete dezaten nahi dute, espero duten hori haiek ere zehazki zer den jakin ez arren. Metodo tradizionalekin jasotakoa neuromarketinaren bidez osatzeak kontsumitzaileek espero duten hori zer den argitzen lagundu dezake.
2021
‎Erreminta garrantzitsua da identitate nazionalak, menpekotasun sentimenduak eta kohesio soziala eratzeko. Adierazpen kultural ezberdinen bidez, taldeek memoria kolektiboa, euren nortasuna eta izan nahi duten hori lantzen dute (Colmeiro, 2005; Mendoza, 2015). Gobernagarritasuna, gainera, baliagarria izan daiteke politika publikoetan gestio kulturalak txertatzeko, horrek hiritartasunaren eraikuntzan paper garrantzitsua izanik (Correa, 1998; Guillen et al, 2009).
‎Bide horretan ere norbanakoen arteko zaintza beharrezkoa den elementua bilakatu da eta zaintzak berak politika egiteko modu berriak ekarriko ditu. Emozioetatik emozioetara sortzeko eta eragiteko gaitasuna dute (Guattari & Rolnik, 2006; Moran & Benedicto, 2016), gorputzetik, iruditik edota ahots hutsez egitean, emozioak ezin dira sortzen duten horretatik bereizi. Izan ere, erabiltzen dituzten estrategia estetiko politikoak askotarikoak dira:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia