Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2012
‎HAURRA: 0 urte artean harremanak bideratzeko enpatiazko jarrera bat bultzatzea ere, besteek egiten duten horri zabaltasunez eta aurreiritzirik gabe begiratu ahal izateko.
‎Batzuek begi bistakoak ziren baina inon jaso gabeak. ...horregatik, kultur jarduera batek aurrera egiteko beharrezkoak dituen antolaketa eta baliabide desberdinak aztertzeaz gain, arreta berezia eskaini diogu euskal kulturak eta euskarak berak taldeetan duten tokiari. helburu orokorra, beraz, herriko kultur taldeen gaineko argazki bat egitea izan da baina baita taldeen artean harremanak bideratzeko enpatiazko jarrera bat bultzatzea ere, besteek egiten duten horri zabaltasunez eta aurreiritzirik gabe begiratu ahal izateko. horrekin batera euskalgintza ardatz izango duen kultur politika bat diseinatzen hasteko pista batzuk ematea ere izan du helburu. diagnostikorako, Sorguneak ikertegiak Gipuzkoako kultur bizitzaren azterketa kualitatiboa egiteko erabili zuen lan eskema ekarri dugu, gutxi gora behera, herrira, eskema horri hainbat datu kuantitatibo er...
‎" Naturalki" jaso duten hori baloratzen ikastea. Sakontzea eta aberastea.
‎Horretarako, eskura ditugun eta erabili ditugun bitartekoak lagungarri izan ditzakegu. Hemendik bospasei urtera berriro aztertu genituzke herri ho" Naturalki" jaso duten hori baloratzen ikastea.
2014
‎Hala ere, Homo —eta Mulier— vasconicusa, izaki gehienen moduan, lurralde jakin batean bizi da, espazio zehatz batean: Euskal Herria deitzen duten horren iparraldean —benetako iparraldean—, hots, ipar isurialdean, eta, bereziki, euskararen arnasgune diren herrietan. Ez genuke hori ahaztu behar izango.
2017
‎Kongresua bi antolatzaileen azalpen labur batekin hasi ondoren, lehenengo aditu bereziaren hitzaldiak eman zion hasiera ofiziala ekitaldiari. Horrela, HILLARY FOOTIT Reading Unibertsitateko ikertzaileak hainbat GKE britainiarren hizkuntza tratamendua aztertu zuen, bereziki ingeles hiztunak ez diren eta gatazkan dauden herrialdeetan duten hori.
2018
‎5 Gazteek zer egiten duten horretan jartzen dugu fokua gehien, baina horrez gain, umeei ere begiratu behar zaie. Horiek etorkizuneko gazte eta helduak dira, eta askotan ez gara konturatzen euren hizkuntzaportaerek duten garrantziaz.
‎Egitura hori enpirikoki egiaztatzeko, faktore analisi baieztatzaileak zenbatetsi dira, eta emaitzek erakutsi dutenez, esaterik badago ataza guztiek zerbait komunean badutela. Komunean duten horri komunikazio konpetentzia deritzogu. Emaitzak laburki azaltzeko adierazle bakarra erakusten dugu, CFI izenekoa (Comparative Fit Index; doiketa adierazle konparatiboa).
2020
‎Zer nahi dute kontsumitzaileek? Nola jakin zer den gutxik landu duten hori edo inork lantzen ez duen hori eta, era berean, arrakasta izan dezakeena?
‎Eduki pertsonalizatuak, gutxik landutakoak edo ikuspuntu ezberdinekin landutakoak interesgarriak dira hedabidea arrakastaz garatzeko baina, zer nahi dute kontsumitzaileek? Nola jakin zer den gutxik landu duten hori edo inork lantzen ez duen hori eta, era berean, arrakasta izan dezakeena. Hori jakiteko modu bakarra fokua kontsumitzaileengan jartzea da.
‎Bitarteko gutxiagorekin espazio komunikatibo berean lehiatzea, aldez aurretik galduta dagoen borroka batean aritzea da. Besteek egiten ez duten hori bilatu behar da eta horretan onak izan. Aditu hauen arabera, zentzu zabal honetan ulertutako kalitatea da atxikimendua lortzeko eta diru iturriak bermatzeko biderik eraginkorrena.
2022
‎Azken finean, interes taldeak aktibatu nahi baditugu eta beraien posizioa erabili enpresetan euskara txertatzeko, horretarako zilegitasuna sentitu behar dute. Eta, horretarako, inportantea da beraiek zentzua hartzea horri, jakitea zergatik eta zertarako egiten duten hori, eta gizartean horretarako legitimitatea dutela sentitzea. Pertsonak eta taldeak ahalduntzea beharrezkoa da.
2023
‎Ikerlan hau Díaz de Rada antropologoaren lerro batzuekin amaitu nahi nuke, lan etnografiko on batek nolakoa izan lukeenari buruzkoak (Jociles eta Franzé, 2008, 42 or.): " Etnografia ona egiten dugunean, kultura hausnarketa prozesu moduan ulertzen dugu, kultura subjektuak eratzen dituen konbentzio multzoa baita, eta era berean subjektuek praktikan jartzen duten hori; hau da, kultura subjektuen ekintzei eta tokiko gizarte harremanei forma ematen dien konbentzio multzoa da. Subjektuak, teorian, konbentzio horietaz eginda daude jokoan jartzen dituztenean, eta horiek jokoan jartzean beren agenteak dira, eta konbentzio horiek alda ditzakete, eraldatzeraino."
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia