Emaitzak: 6
2008 | ||
Muskulu masa handia | duten haurrek hobeto eusten diote bizkar gainean jarritako pisuari, bizkarrezurrak tentsio gutxiago jasaten baitu. | |
Arau ortografikoen ezagutza ebaluatzeko, arau ortografiko jakin bati jarraitzen dioten hitzen diktaketa eta arau ortografikoa betetzen duten sasi hitzen idazketa aztertzen da (arau horiek ezagutuz gero, ongi idatz daitezkeen hitzak, hain zuzen ere). Arauak memorizatzeko gaitasuna | duten haurrek hobeto idazten dituzte arau ortografikoen arabera idazten diren hitzak. Beste haur batzuek, irudi oroimen ona dutelako, hobeto idazten dituzte ortografia arbitrarioa duten hitzak. | |
2009 | ||
Hiru aplikazio ditu (DiTex, DiDoc, DiLet) eta ikasteko ikusmena eta entzumena erabiltzean oinarritzen da. Bi zentzumenak aldi berean erabiliz gero, dislexia | duten haurrek hobeto uler dezakete irakurmena eta, hartara, eskola errendimendua. Programa informatiko berri honek benetako ahotsekin lan egiten du, terapeutek haurren tratamenduan parte hartzeko aukera ematen du eta adingabe dislexikoen ikaskuntza atseginagoa eta dibertigarriagoa izaten laguntzen du. | |
2011 | ||
Beste taldeak, berriz, beti entzun zuen narrazio bera asmatutako hitzekin. “Kontakizun berberak hainbat aldiz entzutea gimnasia bikaina da oroimena indartzeko” Emaitzek erakutsi zuten beti kontakizun bera entzun | duten haurrek hobeto gogoratzen zituztela hitz berriak beste taldeko haurrek baino. Hala, badirudi ipuin bera errepikatzea funtsezko faktorea dela haurrek hiztegia hobetu eta zabaltzeko. | |
2012 | ||
Zenbakiak eta gastua hizpide, Administrazioak trabak jartzen ditu maiz, eta ixtekotan izan da eskola bat baino gehiago, ikasle kopuru gutxienekoa ez betetzeagatik. Etorkizuneko ikuspegiarekin jokatu behar dela diote protagonistek, gaurko inbertsioa biharko fruitua delako, kalitate oneko hezkuntza jasotzen | duten haurrak hobeto moldatuko direlako ondorengo ikasketetan, eta handiagoa delako gizarteari egin diezaioketen ekarpena. Bide horretan, batuta eta indartsu ageri dira Gipuzkoako 27 eskola txikiak, 800 familiak, 1.200 ikasleak eta 175 irakasleak, Iñaki Alcaldek filmatutako erretratu ederrean. | |
2015 | ||
Lanak ondorioztatu zuen amagandiko edoskitzeak eragin oso positiboa duela hesteetako mikrobioaren osaeran, egonkortasunean eta aniztasunean. Eta horren ondorio nagusietako bat da amaren esnea bakarrik jaten | duten haurrek hobeto prestatuta egon daitezen beren lehen elikagai solidoak formula esnea hartzen dutenak baino (amarekin edo esklusiboki). Sei hilabete igarota, haurtxoek elikagai solidoak jaten hasi behar dute. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duten | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan haur | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan haur hobeto | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |