Emaitzak: 5
2006 | ||
Bi postuen beherakada hori dela eta, Espainiak 29 lekua utzi dio Txileri, Latinoamerikako eta Karibeko herrialdeei. Herrialde horiek IKTek eskaintzen dituzten berrikuntzak aprobetxatu eta erabiltzeko | duten gaitasuna neurtzen du ranking horrek. Espainia sailkapen horretako zenbait postu jaitsi da 2002tik, 25 postuan egon baitzen, eta 2003az geroztik 29 postuan egon da. | |
2007 | ||
Erretzaileen kasuan, proba horiek ohiko kontsumoko bi zigarro erre baino bi egun lehenago eta 30 minutu geroago egin ziren, bien artean 15 minutuko tartea utzita. Arteria koronarioek odol fluxua handitzeari erantzuteko | duten gaitasuna neurtzen duen adierazle batean jarri zuten arreta ikertzaileek: fluxu koronarioaren abiadura erreserba deritzonean. | |
2017 | ||
Lan honetan, aho aurpegietako min kronikoa duten pazienteei zuzenduriko bi tresna digitalendiseinua eta inplementazioa aurkezten ditugu, garun azalaren distortsio sentsori motorraren hipotesiafrogatzeko asmoz. Alde batetik, pazienteek besteen emozioei hautemateko | duten gaitasuna neurtu dugu, emozionalak eta neutroak diren aurpegi keinuen bidez, eta bestetik, ezker/ eskuin aldeak bereiztekogaitasuna ebaluatu dugu. | |
2019 | ||
Orain arte, zenbait dieta analisietan, izurri gutxi batzuetatik (Galan et al., 2018) kopuru anitzetara (Aizpurua et al., 2018), izurrien DNA aurkitu izan den arren, ikerketa orotan laginketak ez zirendenboraldi luzeetan zehar burutu. Gure emaitzek aditzera ematen dute izurri espezie ezberdinenagerpena dietan denboran zehar aldatzen dela, hortaz eremu zehatz bateko saguzarrek izurriakkontsumitzeko | duten gaitasuna neurtzeko laginketak denboraldi luzeetan zehar burutzea ezinbestekoada. Guk kultiboen aldi begetatibo eta izurri gehienen heldu fase osoan zehar lagindu genuen, ferrasaguzar txikiaren ehiza gaitasuna modu adierazgarrian aztertuz. | |
2023 | ||
Ebaluazio ikerketa honen xedea, Zirimolako programek hezkuntza ez formalaren bitartez udaleku testuinguruetan eragiteko | duten gaitasuna neurtzea eta ebaluatzea izan da. Hain zuzen ere, jolasa eta ludikotasuna ardatz, haurrentzako testuinguru seguruak sortuz eta haur horientzat bizipen positiboak sustatuz, euskararen erabileran eragiteko duten gaitasuna. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 5 (0,03) |
Lehen forma
duten | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
UEU | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan gaitasun | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan gaitasun neurtu | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |