Emaitzak: 6
2006 | ||
Swim up teknikan, espermatozoideek hoditxo batetik igotzeko | duten gaitasuna aztertzen da, beste zelulak eta espermatozoide ibilgeak behean geratzen direnbitartean. Horrela mugikortasun handieneko espermatozoideak goian dagoenkultibo egoerara iritsiko dira. | |
2011 | ||
Ikus entzunezko mezuak aztertzeko eta balioesteko gazteek duten gaitasuna ezagutze aldera, produktuen berrikuntza formalak edota tematikoak hautemateko gai ziren eta horien aurreko sentimen estetikoa zuten egiaztatu nahi genuen eztabaida taldeetan ere. Era berean, ikus entzunezko mezuak hedabideetakoak eta artistikoak diren bestelako adierazpen motekin erlazionatzeko gazteek | duten gaitasuna aztertu nahi genuen. | |
2014 | ||
Gai hori ikertzeko proba ezagunetako bat da Wimmer ek eta Perner ek (1983) diseinatutakoa, umeek buruko egoerak ulertzeko | duten gaitasuna aztertzeko. Proba horrek sinesmen faltsua du izena, eta zuzen egin daiteke umea konturatzean posible dela pertsonek benetakoak ez diren sinesmenak izatea soilik. | |
Kapitulu honetan irakurri dena egokitasunez barneratzeko, lagungarriak izan daitezkeen hainbat ariketa proposatu dira: batetik, nerabeek pentsamendu formala bereganatzeko | duten gaitasuna aztertzea da lehen praktikaren helburua, eta horretarako hainbat jarduera formal burutuko dira, hain zuzen konbinatoriako jarduerak (Gonzalez, Fuentes, de la Morena eta Barajas, 1995); bestetik, aztergai den gaiarekin erlazionatutako zenbait galdera ireki proposatzen dira; azkenik, autoebaluazioa, nerabezaroko garapen kognitiboari buruzko edukiak ebaluatzeko.... | |
2015 | ||
Zunda fluoreszente liposolugarri baten laguntzarekin hautatutako nanopartikulek substantzialiposolugarriak barneratzeko | duten gaitasuna aztertu genuen. Nahaste guztiek zunda barneratzekoantzeko gaitasuna zutela ikusi genuen (erakutsi gabeko datuak). | |
2017 | ||
Gelatina eta laktosaren arteko saretze erreakzioaren zeharkako analisia egiteko filmek argiultramorea absorbatzeko | duten gaitasuna aztertu da. 4 irudian ikusi daiteken moduan, G filmek argiultramorea absorbatzeko propietate oso onak aurkeztu dituzte, gelatinaren berezko loturapeptidikoengatik (200 nm), aminoazido aromatikoengatik, hala nola, tirosina eta fenilalaninakromoforoak (250 nm) (Samira et al., 2014) eta gehituriko THCrengatik (280 nm) (Portes et al., 2009). Laktosa duten filmak aldiz gai dira uhin luzera handiagoetan UV argia xurgatzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 6 (0,04) |
Lehen forma
duten | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan gaitasun | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan gaitasun aztertu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |