Emaitzak: 7
2007 | ||
Ikasgeletatik ikasle asko pasatzen dira, helburu, izaera, kezka, gaitasun, soziolinguistika klusterra martin ugalde, kp/ 20140 andoain eta sentsibilitate ezberdinekin. Baina ez dugu nabaritzen hauek euskararen normalizazioan | duten eragina egiten den esfortzuaren adinekoa denik. Euskaltegietatik irteten diren hiztunek ez dute hizkuntza normaltasunez erabiltzeko aukerarik eta, ondorioz, euskaldun moduan jarduteko ere ez. | |
2010 | ||
/ imgs/ 2010/ 10/ clase plastica123portada.jpg Eskola eremuek eragina dute ikasleen emaitza akademikoetan. Hala berresten dute ikastetxeetako ingurumen eta ergonomia baldintzek ikasleen errendimenduan eta irakasleen lanean | duten eraginari buruz egindako ikerketek. Steve Higgins Durhameko Unibertsitateko (Erresuma Batua) irakasleak, ‘Hezkuntza inguruneen eragina’ literatura berrikuspenean, argi eta garbi azpimarratzen du “ikasketa giro oso pobreek eragin negatiboa dutela ikasleengan eta irakasleengan”, eta, hori hobetzean, “onura nabarmenak lortzen direla”. | |
2011 | ||
8 Eskolaz kanpoko jarduerak planifikatzea Lehen eta Bigarren Hezkuntzako ikasle gehienek astean eskolaz kanpoko jarduera bat edo gehiago sartzen dituzte beren agendan. Jarduera horiek ikasleengan | duten eraginari buruz egindako azterketek adierazten dutenez, ondo antolatuta eta egituratuta badaude, errendimendu akademikoari mesede egin diezaiokete, eta heldutasuna eta pertsonen eta gizartearen arteko gaitasunak garatzen lagundu. Eskolaz kanpoko jarduerak atsedenaldiarekin uztartu behar dira. | |
2013 | ||
Eta edozein kasutan, sarea da tokia. On line ingurune horretan, bilatzaileek eta sarearen 2.0 ezaugarriek zientzia informazioaren zabalkundean eta pertzepzioan | duten eraginaz egiten dute gogoeta egileek bigarren eta hirugarren puntuetan. Bilatzaileei buruz azpimarratzen dute beharrezkoa dela arreta jartzea bilaketa motorren algoritmoak modelatzen dituzten faktoreetan, informazioa bilatzaileen bidez eskuratzen dugun neurrian, bilatzen denaren eta aurkitzen denaren arteko filtroa baitira haiek. | |
astroen mugimenduek Lur planetan | duten eraginaren inguruan egindako galderei ondo erantzuten. | |
1 Begiratu arretaz irudiei eta bete taulako hutsuneak talde txikitan eztabaidatu ondoren. Kontuan hartu 27 jardueran pertsonen bizi ohiturek bizi funtzioetan | duten eraginei buruz egin zenituzten hausnarketak eta hipotesiak. | |
2019 | ||
IKT en eragina euskaran – Xabier Madorrán de la Iglesia era berean, aipagarria da Châteaureynaud ek (2014) Iktek hizkuntza gutxituengan | duten eraginari buruz egindako ikerketa. Ikerketa horretan Iktek Okzitanieran, estatu Batuetako hungarieran eta Greziatik at hitz egindako grezieran izandako eragina aztertu zuen. eta honako ondorio hauek adierazi zituen (Châteaureynaud, 2014, 2.or): |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 7 (0,05) |
Lehen forma
duten | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Ikaselkar | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan eragin | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan eragin egin | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |