Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2010
‎Horregatik, aurrekontuak alderatu eta aukeratzeko orduan, lehenik eta behin, zer zerbitzu behar diren pentsatu da. Eta, handik aurrera, ikusi zer enpresak asetzen dituzten, zeinek ematen dituzten berme handienak eta zeinek kobratzen duten beren lanaren araberako prezioa. Aholku gisa:
2011
‎sukaldea, garbiketa, administrazioa, mantentze lanak? Adingabearekin egiten den gizarte eta hezkuntza arloko esku hartzean zuzenean parte hartzen ez duten arren, garrantzitsua da profesional horiek jakitea zer hezkuntza testuingurutan egiten duten beren lana; beraz, erakundearen funtzionamendu printzipioak ezagutu dituzte, haien arabera jokatzeko.
2013
‎Babestutako gune horiek dauden herrialdeen inbertsioa funtsezkoa da. Ikertzaileek azaldu dutenez, eremu babestuen mundu mailako sarearen hedapen estrategikoa «enfasiarekin» egin da, nahiz eta gero pertsonalik ez izateak, finantziazio eskasak edo kanpoko mehatxuek askotan eragozten duten beren lana betetzea. Parkeetako kudeatzaileek espezie bakoitzaren kontserbazio beharrak ezagut ditzaten eta babestutako guneak hobetu ditzaten laguntzeko, ikerketak Interneteko datu base bat ematen du, babestutako sektore bakoitza arduratsuagoa den espezieei buruzko informazioarekin.
2016
‎Obra bakoitxarentzat badira zortzi argazki. Bestalde, argitasun frango artixtak nor diren eta nola ereman duten beren lana.
2017
‎Gurasoek, eta beraien kimuek, ikastetxe jakin bat hautatzerakoan, zerbitzu batengatik ordaintzen duten neurrian, nahi dutena aldarrikatu eta eskatzeko eskubidea dutela pentsatzen dute, ikastetxea denda bat eta irakaslea zerbitzaria bailiran. Profesional txarrak nonahi daudela jakinda ere, medikuei nola sendatu behar duten, mekanikoei nola konpondu behar duten eta arkitektoei nola eraiki behar duten esaten ez badiegu, zergatik esan behar diegu irakasleei nola egin behar duten beraien lana. Zenbait lekutan egoera da horren gogorra, non irakasle batzuek defentsa pertsonalean trebatu behar/ nahi izan duten broma barik.
2021
‎Angeluko serora eta laiko talde batek egin dute erakasle berrien errezibitzea haueri erakusteko zer lekuan, zoin historian, nolako egungo ikastetxetan eta nolako ingurumenean, eginen duten beren lana. Eta hor ikusi da aurten, bertze urtetan baino aise gehiago, aldaketa handia.
‎Begi ertzetik begiraturik, pentsatu nuen bikote ederra osatzen zutela, nahiz eta jostunaren semea dexente gazteagoa izan eta ezkondurik egon, seme alaba eta guzti. Bien begietan, hala ere, ez nuen limurkeriarik sumatu; ezta idazleek izaten duten beren lanaren interesa pizteko aztikeriarik ere, eta izugarri gustatu zitzaidan hori. Jostunaren semeak izen pixka bat egina zuen euskal literaturaren sistema deitzen dioten horretan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia