Emaitzak: 7
2010 | ||
Horregatik, aurrekontuak alderatu eta aukeratzeko orduan, lehenik eta behin, zer zerbitzu behar diren pentsatu da. Eta, handik aurrera, ikusi zer enpresak asetzen dituzten, zeinek ematen dituzten berme handienak eta zeinek kobratzen | duten beren lanaren araberako prezioa. Aholku gisa: | |
2011 | ||
sukaldea, garbiketa, administrazioa, mantentze lanak? Adingabearekin egiten den gizarte eta hezkuntza arloko esku hartzean zuzenean parte hartzen ez duten arren, garrantzitsua da profesional horiek jakitea zer hezkuntza testuingurutan egiten | duten beren lana; beraz, erakundearen funtzionamendu printzipioak ezagutu dituzte, haien arabera jokatzeko. | |
2013 | ||
Babestutako gune horiek dauden herrialdeen inbertsioa funtsezkoa da. Ikertzaileek azaldu dutenez, eremu babestuen mundu mailako sarearen hedapen estrategikoa «enfasiarekin» egin da, nahiz eta gero pertsonalik ez izateak, finantziazio eskasak edo kanpoko mehatxuek askotan eragozten | duten beren lana betetzea. Parkeetako kudeatzaileek espezie bakoitzaren kontserbazio beharrak ezagut ditzaten eta babestutako guneak hobetu ditzaten laguntzeko, ikerketak Interneteko datu base bat ematen du, babestutako sektore bakoitza arduratsuagoa den espezieei buruzko informazioarekin. | |
2016 | ||
Obra bakoitxarentzat badira zortzi argazki. Bestalde, argitasun frango artixtak nor diren eta nola ereman | duten beren lana. | |
2017 | ||
Gurasoek, eta beraien kimuek, ikastetxe jakin bat hautatzerakoan, zerbitzu batengatik ordaintzen duten neurrian, nahi dutena aldarrikatu eta eskatzeko eskubidea dutela pentsatzen dute, ikastetxea denda bat eta irakaslea zerbitzaria bailiran. Profesional txarrak nonahi daudela jakinda ere, medikuei nola sendatu behar duten, mekanikoei nola konpondu behar duten eta arkitektoei nola eraiki behar duten esaten ez badiegu, zergatik esan behar diegu irakasleei nola egin behar | duten beraien lana. Zenbait lekutan egoera da horren gogorra, non irakasle batzuek defentsa pertsonalean trebatu behar/ nahi izan duten broma barik. | |
2021 | ||
Angeluko serora eta laiko talde batek egin dute erakasle berrien errezibitzea haueri erakusteko zer lekuan, zoin historian, nolako egungo ikastetxetan eta nolako ingurumenean, eginen | duten beren lana. Eta hor ikusi da aurten, bertze urtetan baino aise gehiago, aldaketa handia. | |
Begi ertzetik begiraturik, pentsatu nuen bikote ederra osatzen zutela, nahiz eta jostunaren semea dexente gazteagoa izan eta ezkondurik egon, seme alaba eta guzti. Bien begietan, hala ere, ez nuen limurkeriarik sumatu; ezta idazleek izaten | duten beren lanaren interesa pizteko aztikeriarik ere, eta izugarri gustatu zitzaidan hori. Jostunaren semeak izen pixka bat egina zuen euskal literaturaren sistema deitzen dioten horretan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duten | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Herria - Euskal astekaria | 2 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan berak | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan berak lan | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |