Emaitzak: 11
2001 | ||
– Inguruak eskaintzen dituen ikaskuntza baliabideak aztertu eta horiekustiatzeko erabakiak hartzera bultzatzen | duten atazak. | |
2002 | ||
– Ereduak eskaini eta funtzio maila zabalagoa edota ereduekiko atxikipenaeskatzen | duten atazak eginaraziz. | |
aurreko baldintza bietatik etekina ateratzeko ikasleek motibazioa behar dute. Oso garrantzitsua da egin behar | duten atazarekiko interesa piztea. | |
2008 | ||
Azkueren obra, bere bizitza eta jarduna bezala, hain da zabala zail egiten baita osotasunean interpretatzea. Arlo bakoitza, jakina, bereiz deskriba liteke, elkarrekin loturarik ez | duten ataza desberdinak balira bezala. Izatez, liburu honetan, Azkueren ekarpenak banan banan aztertu dira, tematikoki desglosatuta. | |
2013 | ||
Zeregin hori osatzen | duten atazak hauek dira: Langileen prestakuntza. Prestakuntza giza baliabideen sailaren ataza nagusietako bat da gaur egun, langileari enpresako antolakuntzaren barruan «hazten» lagunduko dion tresna izango baita. | |
Zeregin hori osatzen | duten atazak hauek dira: | |
2014 | ||
AGNHa dutenek, ikaskuntza zailtasunak dituztenek ez bezala, helburuak lortzeko ahalegina egiterakoan dituzte arazoak. Ataza errazetan alderik ez dago normalen eta AGNHa dutenen artean, baina bai prozesaketa jarraitua eskatzen | duten atazetan. AGNHarekin elkarturiko zailtasun akademikoek helduaroan ere irauten dute: | |
Arreta gabezia duen haurrak, batzuetan, diagnostiko egoeran dagoenean edo behatua denean, ariketa berriak eta interesgarriak egin behar izaten ditu, eta ez zaio nabarmentzen arreta gabezia duenik. Edonola ere, denboraren zentzua gutxitua duenez, denborarekin zerikusia | duten atazak nekezago egiten ditu. Planifikazioa eta itxarotea zail gertatzen zaizkio; iraganeko informazioa oroimenean aktibatzea ere kostatu egiten zaio. | |
2018 | ||
Analisiak egiteko, EGA azterketaren proba idatzia osatzen | duten atazetan lortutako kalifikazioak aztertu dira. Datu analisia ekuazio estrukturalak izeneko metodologian oinarritu da (Structural Equation Modeling; SEM; ikus. Elosua eta Muñiz, 2010). | |
EGAren bidez lortzen diren kalifikazioak komunikazio konpetentziaren adierazle badira, EGA osatzen | duten ataza guztiek konstruktu horrekin lotuta egon dute. Ideia hori adierazten du 3 irudiak. | |
2022 | ||
Berriz, arto hazia eskuratzeko baliatzen duen amarrua ezinezko betebeharraren inbertsioa da: bete ezin | duten atazaz garaituak ohi dira izaki mitikoak; egin ezin duen jauziaz garaile da Martin. Lukiaren paradoxak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duten | 11 (0,07) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
LANEKI | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ataza | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ataza desberdin | 1 (0,01) |
ukan ataza eginarazi | 1 (0,01) |
ukan ataza garaitu | 1 (0,01) |
ukan ataza interes | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |