2006
|
|
jokaera delitutzat jotzeko, ez da ondasun juridiko bat kaltetu behar, eta nahikoa izango da kaltea sortzeko aukera egotea. Kontsumitzaileek merkatuari buruz benetako informazioa jasotzeko duten eskubidea izango da babestutako ondasun juridiko hori (EK 51.1 artikulua), horrelaxe bakarrik bermatzen baita kontsumitzaileek produktu eta zerbitzuak libre aukeratzeko
|
duten
askatasuna (Del Moral, 2003: 2).
|
2008
|
|
«Jabetzaren sakabanaketak (akziokako sozietateetan gertatzen den atomizazioaren bidez) aukera ematen die zuzendariei etekina maximizatzearen helburutik urruntzeko eta beraien berezko helburuak babesteko; hau da: beraien berezko interesak (lansariak, beste mota bateko ekonomia ordainketak, estatusa, ziurtasuna, etab.) salmenten bidezko etekinen bitartez batzuetan, erabilgarriak diren berezko baltzuen araberako sarreren handitze tasaren maximizazioaren bidez eta, azkenik, baita zuzendarien berezko estrategia eta enpresa politikak ezartzeko orduan
|
duten
askatasun maila maximizatuz ere» (Eguidazu, 1999: 102).
|
2009
|
|
Hirugarren muga bat da, jakina, kapitalaren nazioarteko mugimenduek
|
duten
askatasuna eta, beraz, gero eta zailagoa egiten zaie banku zentralei barne dirupolitikaren mugimenduak nazioarteko finantza sistemaren eraginetik isolatzea eta, zehazki, kapitalaren sarrera eta irteeretatik.
|
|
c. Diru politika kudeatzeko orduan banku zentralek
|
duten
askatasuna murrizteko lege neurriak.
|
2010
|
|
honen gaineko eztabaidak, ekonomiarenalorrean beste hainbatetan legez, jarduera ekonomikoan esku hartze publikoak izanbeharko lukeen pisu handiago ala txikiagora gera daitekeela mugatuta, bai estatukideen gobernuen aldetik, zein integrazio prozesu horretatik sortutako estatuengaineko erakundeen aldetik. Horrela, beraz, hauxe da gehienbat ondasun eta zerbitzuen zein kapitalaren eta lanaren liberalizazio maila zehazten duen faktore nagusia, alegia, zabaldutako erregio mailako esparru horretan merkatuaren indarrekizango
|
duten
askatasuna, eta esku hartze publikoaren bidez martxan jarriko direntresna birbanatzaile eta konpentsatzaileek izango duten eragina integrazioarenkostu eta onurak ekitatezko irizpidez banatuak izan daitezen.
|
|
Gizarte demokratiko batean, erakunde publikoek behar
|
duten
askatasuna ziurtatu ahal izateko, garrantzi handikoa da erakunde horien gainean indar politiko handia duten interes talde ekonomikorik ez egotea, betiere horretarako behar diren politikak aplikatuz gero arazo teknologiko eta ekonomiko larriak sortzen ez diren bitartean.
|
2012
|
|
Hasieran marxismoortodoxoarekin, geroago Moderniako dualismo metafisikoarekin, hala esentzialismoespainolarekin, moralaren printzipio absolutuekin eta abarrekin, loturak zeudenlekuan askatasunari tartetxoa egin nahian funtsatuko da haren borroka. Bizi izanduen eta bizi den Mendebaldeko krisiaz eta krisi politikoaz astindutako EuskalHerrian, ideologiek, zientziek, estatuek, eta abarrek lotu
|
duten
askatasuna edoaskatasun espazioak berreskuratu nahian pasatu du bizitza osoa. Kontzientzia etapentsamendua askatzeko ahaleginak, berriz gatibu dauden honetan, bere obra guztiazeharkatu du.
|
|
Hasieran marxismoortodoxoarekin, geroago Moderniako dualismo metafisikoarekin, hala esentzialismoespainolarekin, moralaren printzipio absolutuekin eta abarrekin, loturak zeudenlekuan askatasunari tartetxoa egin nahian funtsatuko da haren borroka. Bizi izanduen eta bizi den Mendebaldeko krisiaz eta krisi politikoaz astindutako EuskalHerrian, ideologiek, zientziek, estatuek, eta abarrek lotu
|
duten
askatasuna edoaskatasun espazioak berreskuratu nahian pasatu du bizitza osoa. Kontzientzia etapentsamendua askatzeko ahaleginak, berriz gatibu dauden honetan, bere obra guztiazeharkatu du.
|
|
jokaera delitutzat jotzeko, ez da ondasun juridiko bat kaltetu behar, eta nahikoa izango da kaltea sortzeko aukera egotea. Kontsumitzaileek merkatuari buruz benetako informazioa jasotzeko duten eskubidea izango da babestutako ondasun juridiko hori (EK 51.1 artikulua), horrelaxe bakarrik bermatzen baita kontsumitzaileek produktu eta zerbitzuak libre aukeratzeko
|
duten
askatasuna (Del Moral, 2003: 2).
|
2015
|
|
Arreta printzipioaren harira egokitu daitezkeen neurriak izaera eta intentsitate desberdinekoak izanbadaitezke ere, ziurgabetasun mailaren, arrisku potentzialen larritasunaren edo beste inguruabarbatzuen arabera?, agintari eskudunek arrisku onargarritasunaren/ onartezintasunaren mailaren araberazein arreta neurri egokitu erabakitzeko
|
duten
askatasuna ez da erabatekoa. Esparru komunitarioan, agintarien diskrezionaltasun maijina hori COM 2000/ 1 Gomendioan aurreikusitako irizpideen araberamugatu egiten da eta beraz, arreta neurriak eraginkorrak, proportzionalak eta koherenteak izan behardira, ez dute diskriminatzaileak izan behar, antzekoak eta konparagarriak diren egoerei ezin dakieketratamendu desberdina eskaini?, frogaren kargaren inbertsioa suposatu dezakete, arriskua frogatubeharrean, segurtasuna da frogatu behar dena?
|