Emaitzak: 8
2000 | ||
Eskaintzen diren programetan Euskal Herriaren erreferentzialtasuna erakusten otedeneko galderari erantzunez, kanal biek joera bertsua | dutela esan dezakegu. Alegia, hemengo gaiak, pertsonaiak, lekuak edo istorioak kontatzen dira sarriago beste orduetan baino. | |
2002 | ||
Pentsamendua eta berba ez daude genetikoki uztarturik, bien arteko uztardura sortu egiten da, hazi egiten da eta aldatu egiten da pentsamenduaren eta hizkuntzaren beraren garapenaren gurpilean. Ez dago inor pentsamenduak eta berbak loturarik ez | dutela esan dezakeenik. Lotura hori soziala da, kulturala, ez genetikoa. | |
2009 | ||
Laburbilduz, anorexia eta bulimia elikadura nahasteak emakumezkoen arteanmaiztasun handiagoz jazotzen dira gizarte industrialetan. Nahaste horiek izaerasozial garrantzitsua | dutela esan genezake; izan ere, gizarte industrialek duten edertasun idealekin bat datoz: argal egoteko desira edota loditzeko beldur irrazionalarekin batera agertzen dira. | |
Familiako egitura (eta honen barne egituraketa) ere aspektu garrantzitsua etalagungarria da presidentetzako lanak egiteko. Emakume hauek beste emakumeekbaino familiako zama txikiagoa | dutela esan genezake. Hau da, elkarrizketatugenituen emakume batzuek ez dituzte sema alabak, edota edukiz gero, hauek jadahelduak dira, independenteak, beraz. | |
2010 | ||
Energia fosilak, azken batean, lurzorutik datoz; milioika urtez zorupean lurperatuta egon ondoren, ikatz, petrolio edo gas bihurtu den materia organikoa da. Halere, hura berriz sortzeko milioikaurte behar dira, eta ondorioz, pertsonen neurrira, kopuru mugatua | dutela esan dezakegu. | |
2014 | ||
Eskizofrenia moduko horren arrazoiak gizartean bertan topa daitezke. Garaibatean emakumeek bertsolariak izateko trabak gizartean topatzen zituzten, eta egunoztopoek bertan jarraitzen | dutela esan dezakegu. Feminismoa edo berdintasuna ezda, oro har, proiektu sozialtzat hartzen eta, ondorioz, aldaketa sakonak bultzatzeaoso zaila egiten da. | |
2017 | ||
Lan hauek, funtsean, geure garaikidetasuna baldintzatzen duten errealitateen konplexutasunaazaleratzen | dutela esan genezake. Baina geure hasierako galdera berreskuratuz, ba ote dagohorretaz harago, inguruarekiko, lekuarekiko bestelako imajinario proposatzaile bat eraikitzekoaukerarik? | |
2019 | ||
Nazio Batuen Erakundea, bitartekari eta hark espresio testualek NBEari erreferentzia egiten diotenez, korreferenteak direla edo korreferentzia erlazioa | dutela esan dezakegu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dutela | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan esan | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan esan ezan | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |