Emaitzak: 6
2008 | ||
Haurrek maite | dute zer gertatuko den jakitea, ondoren zer datorren sumatzea, horrek segurtasuna eta egonkortasuna ematen baitie. | |
2012 | ||
lan erbesteratzea eta garunen ihesa Irudia: Jennifer Dickert Laneko erbestealdiari buruzko ikerketa berri askok argi eta garbi erakusten | dute zer gertatzen den krisialditik. Batzuek “garun ihesa” deitu izan diote, emigratzaileen profil oso kualifikatua dela eta (batez ere ingeniaritza, arkitektura edo informatika adarrena). | |
Bankuak BBOF eta laguntza publikoak berriro jokoan jartzea nahi du, nahiz eta horrek zor publikoaren zenbatekoa handituko lukeen. Hori dela eta, aurreztaileek galdetzen | dute zer gertatuko den beren gordailuekin erakunde batek porrot egiten badu, horiek aseguratu behar dituen funtsak beharrezko dirurik ez badu. Lehenik eta behin, FGDk 100.000 euro arte aseguratzen ditu aurreztaileen gordailuak gordailuzain (pertsona fisiko nahiz juridiko) eta entitate bakoitzeko. | |
Izan ere, jazarpenak zuzenean jasaten duenari ez ezik, hura ezagutzen duten lankideentzako arriskua ere bada, eta ez dira hura salatzen ausartzen, hurrengo jazarleak izateko beldur baitira. Gurasoek nola jokatu behar duten Gurasoek unean unean jakin behar | dute zer gertatzen den ikastetxeetan edo zer gerta daitekeen. Funtsezkoa da informazio hori jasotzea eta ikastetxeek indarrean dauden bizikidetza planei buruzko datu nahikoak ematea. | |
2014 | ||
Horiek kontzeptuak ikasten eta beste berdinekin harremanak sortzen laguntzen dute. Nola aukeratu jostailu hezitzailea María Jesús Díaz Aguilar psikologoak eta Alfonsa Lore Espinosa pediatrak adierazi dute jolasek garrantzia hartzen dutela haurren garapen ebolutibo orokorrerako; izan ere, «haurren bidez pentsatzen, planifikatzen eta aurresaten | dute zer gertatuko den beren erabilerekin». Jostailuek haurren pentsamendua garatzen laguntzen dutela ohartarazten dute biek, koloreak eta tamainak erakutsi, alderatu eta harremanak ezarri, paper figuratuak onartu ere egiten dituztela, eta, beraz, hautatzearekin asmatzea garrantzitsua dela gogorarazten dute. | |
2017 | ||
Horregatik, erasandako harburu eta katuek larruazaleko minbizia izateko arrisku handiagoa dute. Teoria askok azaltzen | dute zergatik gertatzen den bitiligoa eta zergatik bihurtzen diren zuriak eragindako animaliak, baina zientzialari gehienek uste dute arazo bat dela sistema immunitarioan, geneetan ez ezik. «Bitiligoa larruazalaren pigmentazio anormala da, eta, kasu askotan, herentziazkoa da: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dute | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan zer | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan zer gertatu | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |