Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2003
‎“1 motako diabetesa duten gurasoei eta mutilei ahalik eta informazio osatuena eman nahi diegu, eta, beraz, koloreetan eta geometrian oinarritu gara”, azaldu du Rosario Martínez Rodríguez erizainak eta diabetes hezitzaileak, ideia horren bultzatzaileak. Joko moduan, mutilek jakin ahal izango dute zer egin behar duten azukre igoera gertatzen bada, eta zein diren defentsa mekanismoak. Eta ikaskuntza prozesua girotzeko, puzzleek oso leku berezia hartuko dute, dieta orekatua duten familien irudiak eta osasunerako kaltegarria den bizimodua duten pertsonaien irudiak erakutsiko baitituzte.
2004
‎Hoztutakoan harritzarrak besterik ez dira, kanpoaldea pixka bat xankatuta dutela”. Askok galdetzen dute zer egiten den haiekin. “Erakundeetara eramaten dira, haiek aztertzen dituen ikastetxeren batera”, dio Aresek.
2005
‎Hiru saiakuntza kliniko berrik COX katearen inhibitzaileen arrisku kardiobaskularrak berretsi dituzte, antiinflamatorioen belaunaldi berria, “The New England Journal of Medicine” aldizkari medikoak argitaratu duenez. Aste honetan, hain zuzen, AEBetako (FDA) eta Europako (EMEA) medikamentu agentziak aztertuko dute zer egin medikamentu familia horrekin. Funtsean, hiru aukera daude:
2006
‎Teknika horren arazo bat landare transgenikoen erabilera murriztea da; izan ere, tratatutako lurzoruek eremu mugatuetan egon behar dute, lurzoru horiek ez sakabanatzeko eta inguruko beste batzuekin lehiatu edo hibridoak sor ez daitezen. Ikertzaileek orain ebaluatu dute zer egingo litzatekeen gero landareekin, eta aukera bat errausketa bidez ezabatzea da, baina lehenago jakin behar dute zer triklorobentzeno bolumen metatzen den haietan.
2007
‎Administratzaileak kontuak berrikusi behar ditu lehenik, eta azken aurrekontuko baliabideak nola gastatu diren ikusi. Bizilagunek batzarrean erabakitzen dute zer egin. Bileran erabaki da eskaera batekin jokatu ala ez.
2008
‎Irudia: Scott Ableman Maletak ia itxita daudela eta kontu korrontean inprimatutako zenbakiak bikini eragiketarekin bat egin eta nabarmen gutxitzear daudela, titular askok galdetzen dute zer egin udan egindako inbertsioekin: ekintza guztiak saldu edo mantendu; inbertsio funtsak kendu edo gertutik jarraitu.
‎Kopuru horiek, noski, handitu egingo dira inbertitutako kapitala handiagoa den heinean. Hori dela eta, inbertitzaile txiki askok galdetzen dute zer egin behar duten gaur egungo burtsa egoeran. Inbertitzailearentzako alternatibak Burtsak hilabete edo urte batzuen buruan izango dugun egoera ekonomikoa aurreratu ohi du.
2009
‎Elikadura adituek argi esaten dute zer egin behar den argaltzeko: dieta egokia eta ariketa fisikoa.
2010
‎Kontratatutako balio batzuen minusbaliotasunak Espainiako erreferentziako indizeak lortutakoak baino handiagoak dira, eta% 50 inguru dira. Beren interesetarako hain egokia ez den egoera horren aurrean, aurreztaile askok galdetzen dute zer egin, saldu edo beren posizioei eutsi behar dieten. Erantzuna bereziki garrantzitsua da epe labur edo ertainean likidezia behar dutenentzat.
2011
‎Horietako bat da denbora librea autogestionatzeko aukera ematen zaiela. “Ikasleek erabakitzen dute zer egin nahi duten, egin daitezkeen jardueren zerrenda batetik abiatuta, hala nola makramea, eskulanak, collage baterako harritxoen bila joatea edo txilibitua edo makila zizelkatzeko enborrak bilatzea”, dio Vilasecak. Beste alde garrantzitsu bat da “dena ez zaiela egiten”.
2014
‎Hala gertatzen da Bissau Ginean, erakunde horrek beste toki erakunde batzuekin lan egiten baitu. Han, gizonek sarritan izaten dute zer egin lurrei buruzko guztian, eta beren komunitatetik urrunen dauden edo urrunen dauden emakumeei uzten diete. Elikadura eta Nekazaritzarako Nazio Batuen Erakundeak (FAO) aitortzen duenez, Afrikan «erabilera eta ohiturek emakumea jabetza eskubidetik kanpo uzten dute».
2017
‎1 Aldez aurretik arauak eta neurriak ezartzea Haurraren adina edozein izanda ere, oinarrizkoa eta oinarrizkoa da hau: argi eduki behar dute zer egin behar duten haurrak eta zaintzaileak, eta zer gauza ez. «Jarraibideen eskuliburu» horretan sartzen dira, besteak beste, ordenagailua, tableta edo telebista, lotara joateko ordua, etab. hartu behar dituzten jatorduetatik edo botiketatik, osabarekin egon behar duen bitartean hartu behar dituen jatorduetatik edo botiketatik.
2023
‎Arraza esna, erne eta oso azkarra da. Azkar ikasten dute txakurrek, eta berehala ulertzen dute zer egiteko eskatzen zaien. Gainera, oso otzanak eta esanekoak dira; beraz, heztea oso erraza da koherentziaz eta errefortzu positiboz egiten bada.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia