Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2012
‎Adostasun maila handieneko erantzunetatik hasita, parkean dauden erakunde gehienek ez dute uste Parkeak balio izan dienik euren beharrizan partekatuak herri erakundeen aurrean defendatzeko plataforma gisa (advocacy funtzioa), ez eta erakunde ezberdinen arteko egitasmo partekatuak abiarazteko lankidetza esparru gisa ere. Baloraziorik positiboenak Parkeak erakundeei eskaintzen dizkien zerbitzu espezifikoen inguruan jaso dira, nahiz eta beste galdera batean jaso den gisan, asko eta askotarikoak dira erakundeen aldetik lehentasunezkoak liratekeen zerbitzu gehigarrien proposamenak, besteak beste:
2015
‎Gehientsuenak, halaber, bat datoz esatean kalitatea, azkartasuna eta egiazkotasuna bateragarriak direla. Ez dute uste prentsa idatzia epe laburrean (2020an) desagertuko denik; aldiz, aldaketa oso sakonak egin dituela deritzote. Gehienek uste dute sareko etorkizuneko informazioa hobea, sakonagoa eta interaktiboagoa izango dela.
‎Baina edukien inguruan ere egin da gogoeta. Gehienek ez dute uste agregatzaile soil bat izatera mugatu behar duenik, eta elkarlana egokitzat daukate, betiere, beren independentziari eusten dioten bitartean. Edukien aldetik aberasgarri izan daitekeela uste dute anitzek, baina aztertu behar da nola egin behar duten aberasgarri izateko.
2022
‎Haukas en (2016) ikerlan kualitatiboak eite antzeko ondorioak azpimarratzen ditu. Haren ikerketak Norvegiako irakasleen usteak ditu jomugan, eta ondorioek azpimarratzen dute uste positiboak dituztela eleaniztasunarekiko eta prestutasuna dutela egitasmo pedagogiko eleaniztunak gauzatze aldera. Hain zuzen ere, ikerketan detektatutako irakasleen uste positibo horiek lagungarri dira jardun eleaniztunak aurrera eramateko.
‎Item guztien emaitzari beha, irakaslearen uste sistema irudika genezake. Hasteko, irakasleek ez dute uste eleaniztasunak identitate arazorik sor dezakeenik, are, erabat errefusatzen dute uste hori; hein berean, irakasleek baztertzen dute eleaniztasunak eskola porrota ekar diezaiokeela ikasleari bai eta hizkuntzen jabekuntza prozesua motel dezakeela ere. Halaber, ez dute uste negatiborik hirueletasunari buruz, eta ingelesarekin eta espainolarekin elkarbizitzan aritzea ez dute mehatxutzat.
‎Item guztien emaitzari beha, irakaslearen uste sistema irudika genezake. Hasteko, irakasleek ez dute uste eleaniztasunak identitate arazorik sor dezakeenik, are, erabat errefusatzen dute uste hori; hein berean, irakasleek baztertzen dute eleaniztasunak eskola porrota ekar diezaiokeela ikasleari bai eta hizkuntzen jabekuntza prozesua motel dezakeela ere. Halaber, ez dute uste negatiborik hirueletasunari buruz, eta ingelesarekin eta espainolarekin elkarbizitzan aritzea ez dute mehatxutzat.
‎Hasteko, irakasleek ez dute uste eleaniztasunak identitate arazorik sor dezakeenik, are, erabat errefusatzen dute uste hori; hein berean, irakasleek baztertzen dute eleaniztasunak eskola porrota ekar diezaiokeela ikasleari bai eta hizkuntzen jabekuntza prozesua motel dezakeela ere. Halaber, ez dute uste negatiborik hirueletasunari buruz, eta ingelesarekin eta espainolarekin elkarbizitzan aritzea ez dute mehatxutzat. Euskara baino erabilgarriagoak diren hizkuntzak irakasteari buruz galdetuta, irakasleen uste orokorra hizkuntza gutxituari babesa eta balioa ematearena da; erabat hondarrekoa izanik euskara baino erabilgarriagoak diren hizkuntzak irakasteko ustea, eta guztiz hedatua euskara irakastearena.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia