2012
|
|
Adostasun maila handieneko erantzunetatik hasita, parkean dauden erakunde gehienek ez
|
dute
uste Parkeak balio izan dienik euren beharrizan partekatuak herri erakundeen aurrean defendatzeko plataforma gisa (advocacy funtzioa), ez eta erakunde ezberdinen arteko egitasmo partekatuak abiarazteko lankidetza esparru gisa ere. Baloraziorik positiboenak Parkeak erakundeei eskaintzen dizkien zerbitzu espezifikoen inguruan jaso dira, nahiz eta beste galdera batean jaso den gisan, asko eta askotarikoak dira erakundeen aldetik lehentasunezkoak liratekeen zerbitzu gehigarrien proposamenak, besteak beste:
|
2015
|
|
Gehientsuenak, halaber, bat datoz esatean kalitatea, azkartasuna eta egiazkotasuna bateragarriak direla. Ez
|
dute
uste prentsa idatzia epe laburrean (2020an) desagertuko denik; aldiz, aldaketa oso sakonak egin dituela deritzote. Gehienek uste dute sareko etorkizuneko informazioa hobea, sakonagoa eta interaktiboagoa izango dela.
|
|
Baina edukien inguruan ere egin da gogoeta. Gehienek ez
|
dute
uste agregatzaile soil bat izatera mugatu behar duenik, eta elkarlana egokitzat daukate, betiere, beren independentziari eusten dioten bitartean. Edukien aldetik aberasgarri izan daitekeela uste dute anitzek, baina aztertu behar da nola egin behar duten aberasgarri izateko.
|
2022
|
|
Haukas en (2016) ikerlan kualitatiboak eite antzeko ondorioak azpimarratzen ditu. Haren ikerketak Norvegiako irakasleen usteak ditu jomugan, eta ondorioek azpimarratzen
|
dute
uste positiboak dituztela eleaniztasunarekiko eta prestutasuna dutela egitasmo pedagogiko eleaniztunak gauzatze aldera. Hain zuzen ere, ikerketan detektatutako irakasleen uste positibo horiek lagungarri dira jardun eleaniztunak aurrera eramateko.
|
|
Item guztien emaitzari beha, irakaslearen uste sistema irudika genezake. Hasteko, irakasleek ez
|
dute
uste eleaniztasunak identitate arazorik sor dezakeenik, are, erabat errefusatzen dute uste hori; hein berean, irakasleek baztertzen dute eleaniztasunak eskola porrota ekar diezaiokeela ikasleari bai eta hizkuntzen jabekuntza prozesua motel dezakeela ere. Halaber, ez dute uste negatiborik hirueletasunari buruz, eta ingelesarekin eta espainolarekin elkarbizitzan aritzea ez dute mehatxutzat.
|
|
Item guztien emaitzari beha, irakaslearen uste sistema irudika genezake. Hasteko, irakasleek ez dute uste eleaniztasunak identitate arazorik sor dezakeenik, are, erabat errefusatzen
|
dute
uste hori; hein berean, irakasleek baztertzen dute eleaniztasunak eskola porrota ekar diezaiokeela ikasleari bai eta hizkuntzen jabekuntza prozesua motel dezakeela ere. Halaber, ez dute uste negatiborik hirueletasunari buruz, eta ingelesarekin eta espainolarekin elkarbizitzan aritzea ez dute mehatxutzat.
|
|
Hasteko, irakasleek ez dute uste eleaniztasunak identitate arazorik sor dezakeenik, are, erabat errefusatzen dute uste hori; hein berean, irakasleek baztertzen dute eleaniztasunak eskola porrota ekar diezaiokeela ikasleari bai eta hizkuntzen jabekuntza prozesua motel dezakeela ere. Halaber, ez
|
dute
uste negatiborik hirueletasunari buruz, eta ingelesarekin eta espainolarekin elkarbizitzan aritzea ez dute mehatxutzat. Euskara baino erabilgarriagoak diren hizkuntzak irakasteari buruz galdetuta, irakasleen uste orokorra hizkuntza gutxituari babesa eta balioa ematearena da; erabat hondarrekoa izanik euskara baino erabilgarriagoak diren hizkuntzak irakasteko ustea, eta guztiz hedatua euskara irakastearena.
|