Emaitzak: 8
2009 | ||
Esate baterako, Euskaltzaindiaren Euskararen liburu zuria11, Jimeno Juriorenak edota X. Erizerena12 Lan horiek guztiak oso baliagarriak dira hizkuntza baten historia soziala egiteko eredu metodologiko baten bila gabiltzalarik, baina berez ez dira aski. Haien eremua mugatua da eta lan arteko metodologia ez da bateratua edo sistematizatua eta historiaren zati bakar bati buruz ematen | dute informazioa. | |
EHS proiektuan diharduten langileek diskriminatuko dute bibliografia horren altzoan ageri den informazio teknikoa, kasuan kasuko ikertzaileak azaldutako interesaren arabera. Beraiek identifikatuko | dute informazio hori eta sailkatuko, proiektu osoaren eredu teoriko metodologikoaren arabera. Ikersaioari dagokion informazioa sailkaturik eta prozesaturik dagoenean, hortik ateratzen den emaitza ikerburuari itzuliko diote, hurrengo pausoa eman dezan. | |
2010 | ||
Ezta Euskal Herrian bertan ere. Informazio iturriek nekez ekoizten | dute informazio hori euskaraz. Hortaz, eleaniztasuna ezinbesteko ezaugarri bilakatzen da jardun honetarako. | |
Informazio iturriek nekez ekoizten | dute informazio hori euskaraz. Hortaz, eleaniztasuna ezinbesteko ezaugarri bilakatzen da jardun honetarako. | |
2012 | ||
Horregatik izan da gizarte psikologiaren sorreratik bertatik aktitudeak ikertzeko interes handia (adibidez, Allport, 1935; Murchison, 1935). Izan ere, aktitudeek eragin handia | dute informazio prozesamendua bideratzeko eta pertzepzioa edo memoria bezalako zenbait prozesu psikologikoetan (Festinger, 1957; Levine eta Murphy, 1943), eta ahalmen handia dute, baita ere, gizakien jokabideetan eragiteko (Fishbein eta Ajzen, 1974; Fazio, 1986). Eta ezin da ahaztu, gainera, gizabanako askorengan gertatutako aktitude aldaketek aldaketa handiak eragin ditzaketela gizartean. | |
2018 | ||
giza talde ezberdinek edo pazienteek dituzten osasunaren gaineko sinismenak, jarduerak, eta aldi berean beraien kultura eta hizkuntza errespetatuko eta kontuan hartuko duen osasun zerbitzua. Dena den, giza baliabideak nagusiki ingeles hiztunak izanik, itzulpen zerbitzuetan oinarritzen | dute informazioaren transmisioa. | |
2020 | ||
Ildo horretatik, sarean erabiltzaileok sortzen dugun dataren ondorioz informazioa geroz eta pertsonalizatuagoa da. Horregatik, erabiltzaile guztiek ez | dute informazio berdina jasotzen, ezta modu berdinean jasotzen ere. Adibidez, erabiltzaile guztiek ez dituzte sare sozial jario berdinak, ezta iragarki berdinak ikusten. | |
2021 | ||
1 Hizkuntza politika eta hizkuntza plangintzaren inguruan praktika onenak partekatu: kideek aukera | dute informazioa zuzenean jasotzeko eta proiektuak gertutik ezagutzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dute | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan informazio | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan informazio prozesamendu | 1 (0,01) |
ukan informazio zuzen | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |