Emaitzak: 7
2011 | ||
Telebistaren atalari dagokionez, bai Internetek eta bai telefono mugikorrakbere lekua bilatu | dute ikus entzunezko mundu konplexuan, eta gero eta telebistaprograma gehiago dira sistema horien bidez iritzia emateko gonbidapena egitendutenak. Nobedadea, ordea, itxurazkoa baino ez da, Alcala Santaella k (2009) aipatu bezala, eskema zaharrei teknologia aplikatzean datzalako. | |
Talde guztietan argi ikusi | dute ikus entzunezkoak zerbait kontatu nahi duela: gizartearen isla gisa interpretatu da, ospakizuna eta erritual erlijiosoa erraztasunez hauteman dituzte. | |
Era berean, gazteek uste | dute ikus entzunezko produktu batzuk beste batzuk baino baliagarriagoak direla umeei balio positiboak irakasteko eta mezu batzuk arriskutsuak izan daitezkeela. Haien ustez, badaude umeentzat egokiak ez diren baina haiei gustatzen zaizkien ikus entzunezko produktuak, eta hainbat eredu jartzera ere ausartzen dira. South Park eta Family Guy, besteak beste?. | |
2015 | ||
sarekoa, instalazioa, konexio bidezko telebista, zinema interaktiboa, errealitate birtuala eta abar). Sarreran azpimarratu dugun bezala, proiektu bat errentagarria izan dadin, hedabide tradizionalek indarra irabazten | dute ikus entzunezkoetan inbertituz gero, eta horregatik eskatzen dituzte aldaera linealak, antena eskubideen ordainketa eta beste kate batzuei saltzea bermatzen baitie horrek, gutxienez. | |
Hori bai, agerian gelditu da digitalizazioaren alderdi teknologikoa azpimarragarria den bezala, ez dela txikiagoa teknologia horien bereganatzean jendeak jokatzen duen papera (Prado, 2009). Populazioak berrikuntza horiek zelan egiten dituen bere eta edukiak nola, zein tresnaren bidez, zergatik, noiz eta non erabiltzen dituen baldintzatzen | dute ikus entzunezko sistema osoaren etorkizuna. | |
Transmedia edukiek berebiziko garrantzia | dute ikus entzunezko komunikabideetan: «La innovación audiovisual es un continente inmenso con un contorno siempre móvil, inabarcable con una simple mirada. | |
2019 | ||
Artikulu hau idatzi denean ikerketa oraindik amaitu gabe dagoen neurrian, ezinezkoa daemaitzen gaineko ondorio sendorik aurkeztea. Kasurik onenean, ikus entzunezkokomunikazioko laugarren mailako ikasleek euren sormen eraginkortasun auto pertzepzioaareagotuko | dute ikus entzunezko eduki edo formatu berritzaile baten garapenean lan egitenduten bitartean. Aitzitik, Alemaniako University of Kassel-eko esperientziak erakutsi bezalaikasleek ez balute euren sormen eraginkortasun auto pertzepzio mailetan hobekuntzarikerakutsiko, kausa posibleen artean taldearen eraginean sakondu litzateke (Ohly, Pluckthun eta Kissel, 2017). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dute | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikusi | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikusi entzunezko | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |