Emaitzak: 8
2011 | ||
c. Emakumeen audientzia duen katea da nagusiki Disney Channel eta horixe erakusten | dute ikerketa honetan lortu ditugun emaitzek. Bi ikastetxeetan guztira egindako 49 galdetegietatik,% 78k (38 inkestatuk) aitortzen du Disney Channel ikusten duela eta maiz ikusi ere, erdiak baino gehiagok(% 58k) egunero edo astean birritan edo hirutan ikusten baitu. | |
2015 | ||
Tolosako hiru ikastetxeetako DBHko 44 geletan ikertu eta esku hartu da: 1.100 ikaslek eta 17 irakasle inguruk parte hartu | dute ikerketa honetan, eta ikastetxe bakoitzeko euskara irakasleekin batera lan egin da. emaitzetatik atera ditugun ondorio praktikoak aurkeztea. Horretarako, lehenik, aurkeztuko da labur ikerketa bera, eta ondoren, aurkeztuko dira ahozko hizkuntza eskolan lantzeko garaian kontuan hartzekoak diren praktika onak. | |
Tolosako hiru ikastetxeetako DBHko 44 geletan ikertu eta esku hartu da: 1.100 ikaslek eta 17 irakasle inguruk parte hartu | dute ikerketa honetan, eta ikastetxe bakoitzeko euskara irakasleekin batera lan egin da. | |
2017 | ||
Kasu azterketa bat hautatu izanak eta ikuspuntu narratzailea erabiltzeak zehazten | dute ikerketa honen metodologia. Gainera, hainbat teknika erabili dira datuen bilketa eta ekoizpen estrategia moduan, zentroko irakasle eta ikasleen esperientziei zentzua eta esanahia eman ahal izateko baliatu nahi izan direnak: | |
2019 | ||
Erakunde publikoen berrasmatze lanek eskatzen | dute ikerketa honen analisian identifikatu diren oztopo guztiei aurre egitea eta eraldatzea. Azken batean, lanerako erritmoak, hizkuntzak, espazioak, lan ordutegiek, departamentalizazioak, oztopo legalek, hierarkizazioak eta bestelako logika arautzaileek ez dute batere laguntzen, eta sakontasun demokratikoa bilatzen duten gobernantza ereduek erakunde publikoen funtzionamendua beste klabe batzuetan jartzeko estrategiak lantzea eskatzen dute. | |
2021 | ||
Egoera honen aurrean, formatzaileen formatzaile garenok ere badugu erantzukizunik. Berrikuntza norabidetu egin behar dugula iradokitzen | dute ikerketa honetako datuek; berrikuntzaren iparra zehaztu egin behar dugu ikasleekin nahiz etorkizuneko irakasleekin orpoz orpo dihardugun profesionalok. Berrikuntzak bezeroak erakartzeko amu izateari utzi behar dio, eta ikasleen garapen integrala nahiz komunitateko kide aktibo eta kritiko eraldatzaile, sortzaile, ez erreproduzitzaile izango diren herritarren prestakuntza izan behar du ipar, etorkizun berriak irudikatu eta eraikiko dituztenak. | |
2022 | ||
Zergatik ez | dute ikerketa hau inoiz | |
2023 | ||
Honenbestez, Ocean i3 proiektuan parte hartzeak maila pertsonaleko eta maila profesionaleko alderdi batzuetan eragina izan duela uste | dute ikerketa honetako parte hartzaileek. Hurrengo irudian laburbiltzen dira aipatutako alderdiak: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dute | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikerketa | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikerketa hau | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |